Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko co to za jazda takim fwd, kazdy start to walka :) a na 15tce to kombinacje tylko jak nie ruszyc pelna moca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

fajny wynik :kox:

ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi :facepalm:

większej głupoty nie słyszałem ... :wink:

Tak? Pewnie w deszczu też? [emoji6]

by Note2

Zresztą spoko, nie spinam się na ten temat. Mam słabo zrobionego diesla fwd i już mi sie nie podoba jazda po zakrętach, a o mokrej nawierzchni szkoda gadać, wszystko na oponie 205. Jeśli dla Was przy 200+ KM jest ok, to nie ma tematu [emoji41]

by Note2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny wynik :kox:

ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi :facepalm:

większej głupoty nie słyszałem ... :wink:

ośka z mniejszą mocą bo ok 180/375 na dwójce przy dodaniu gazu do dna gubi trakcje, obrotomierz zamknięty, a z koła dym (opony 205/55R16). Na mokrym przyczepność nawet gubi na 3jce. Pamiętam jak swoją byłą b5-tką wyjeżdżając z rona na mokrym na 3 biegu wciskałem do dna i mielona taka na ponad 100metrów :)

to były piękne czasy ;)

Piotrek, gratulacje uzyskanych mocy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile do blotnika?

tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała :) tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła :grin:

mordo ja nie mierzylem do oslony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile do blotnika?

tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała :) tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła :grin:

mordo ja nie mierzylem do oslony

no to w takim razie jeszcze lepiej :banan:

Drogie cholerstwo :facepalm:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż sam bym chciał mieć te moc w moim dieslu, gratki.

Co do trakcji to tez jestem za tym ze oska słabo sobie radzi z mocą 175ps 360Nm. Jak już ruszysz jest ok ale z miejsca to albo palisz gumę albo trakcja szaleje

Ile do blotnika?

tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała :) tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła :grin:

mordo ja nie mierzylem do oslony
coś musi wisieć osłona skoro u mnie jest 3.5cm a niżej leży auto o 1 cm

Ile do blotnika?

tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała :) tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła :grin:

mordo ja nie mierzylem do oslony

no to w takim razie jeszcze lepiej :banan:

Drogie cholerstwo :facepalm:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4606947938&ars_source=ars&ars_socket_id=9&ars_rule_id=114

ciesz się z tej kwoty bo mi do AJM mówili Twoja cenę razy dwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne kreski. Jakie finalnie tam graty masz u siebie pewnie wiele osób teraz będzie pytac

Wszystko na pierwszej stronie ;)

ciesz się z tej kwoty bo mi do AJM mówili Twoja cenę razy dwa

przekonałeś mnie, zamówie w tygodniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny wynik :kox:

ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi :facepalm:

Michał nie żartuj.

W A3 mam 220Km i ponad 430Nm i nie ma problemów. Kwestia treningu, wyczucia i dobrych opon.

Wiadomo na deszczu mielisz kołami ale to dotyczy też zwykłego diesla po chipie.

A3 jedzie jak głupia i łyka np. 3.0 TDI czy seryjne S3.

A B6 190KM z Q... łyka wszystko ale jak spadnie deszcz albo śnieg. Q zjada moc i zabija odczucia.

Dopiero naprawdę mocne auto robi robotę z Q.

Są plusy i minusy.

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo zależy od tego jak jest zrobiony program,jak narasta z głowa to idzie jeździć ale miałem tez taki wynalazek co sie nie dało jeździć na mokrym a na suchym było to upierdliwe.mowa tu o osce oczywiście.

A wracając do tematu sam wynik fajny pewnie frajda z jazdy jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam powiem tak, zaczeło to Quattro w końcu jeżdzić :kox: wczoraj opierdzieliłem jakieś bmw 320d nowiutkie(według danych zaczynaja sie od 160km), wiec suka zwinna, w nałęczowie niebawem otworzą hamownie 4x4 to pojade z ciekawosci zrobie pomiar jak tam wyglądaja straty mocy, dla porównania wczesniejszy setup

75n.jpg

Piotrek, korekte bede robił jeszcze, jak kupie nową pompe vacum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, oby to teraz jexdziło bezawaryjnie :kox: a zima tuż tuż :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a śnieg będzie? :D

na dobrą sprawe to nie potrzebny :grin: te gumy chinole do tego łyse od negatywu tracą przyczenosćze startu dosć często... to auto nigdy tak nie piszczało jak teraz :polew: :polew: ale to juz ostatni sezon falkenów... opony śmietnik przez glebe :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a śnieg będzie? :D

na dobrą sprawe to nie potrzebny :grin: te gumy chinole do tego łyse od negatywu tracą przyczenosćze startu dosć często... to auto nigdy tak nie piszczało jak teraz :polew: :polew: ale to juz ostatni sezon falkenów... opony śmietnik przez glebe :wallbash:

Pierwszy i ostatni...? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no co do opon, przejezdziłem na nich 2 sezony... kupiłem przez te opony 18ki felgi, bo wiadomo masz nowe opony to kupujesz pasujace do nich felgi, żeby nie nakręcać kosztów, w 2013 auto na flatach stało na 60cm do rantu, w tym roku poszła 2cm nizej, zbierznosć ustawiona na kompie, póxniej poprawiona na PKO, zrobił sie 4x negatyw(widać to wyraźnie na żywo), gdy auto podnosi sie na podnośniku, a koło sie nie oderwie od nawierzchni to elegancko wychodzi i widac to et25 przy 60cm. Byłem z tym na zbierznosci żeby sprawdzili to okazało sie ze juz max regulacja kątów pochylenia kół, im wyzej auto tym zbierznosć poprawna. Tak wiec za rok nie będzie nizej niz 60cm, pierdziele, robie na rok 20-30tys, ustatnio przez miecha zrobiłem ~4tys

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne że Ci tak zjada, w ośce nie ma tego problemu przynajmniej u mnie, opony po 20 tys. równo zużyte a gleba była na 56.5 cm ;) Aaaa zbieżności jeszcze nigdy nie robiłem bo nigdzie nie dali rady ustawić ;)

Edytowane przez szafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...