Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale wydac 7k pln...na afn-a i miec 180-185ps,a robic specjalnie swapa na AWX/AVF i miec ile?max.215ps.?i w jednego i drugiego trzeba wlozyc tyle samo praktycznie zeby uzyskac te moce,przy wymianie na awx-a dochodza koszta silnika i roboty......a nie zapomnijcie ze jednak AFN ma w seri te 20ps mniej.................dla mnie jezeli AFN jezdzi bezawaryjnie nie oplaca sie go zmieniac na jednostki 131ps....KOWI graty wyniku

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak już wyliczać zeczeliście to moze dodam cos od siebie

seria 90ps i 210Nm

po modach 178ps 375Nm

koszty:

wtryki 0,216 - 1250

FMIC - 494

orurowanie+złączki - 337

spawanie rur do fmica - 70

katalizator - 120

kolektor AWX+flansza - 386

turbo GT1749VA - 850

redukcja do turbo - 105

stal nierdzewna do chłod. oleju - 23,66

MOCAL+podstawka - 552

spawanie ramki - 43

przewody +nit+podkładki - 81,49

koło dwumasow+ sprzęgło - 1600

program - 1100

RAZEM: 7012,15zł

Uzyskany przyrost mocy: 88ps 165Nm

do tego trzeba doliczyc swap hebli na 312, niższy twardszy zawias i wychodzi ładna sumka :gwizdanie:

nie żałuje ani złotówki i ani minuty gdziebania

no ja miałem bardzo podobny koszt gratów FMIC taniej zrobiłem, doszła jeszcze pompa wtryskowa, ale tu akurat byłem zmuszony, pozatym wszystkie graty kupowałem w przedziale 2 lat wiec to taki znikomy koszt, z miejsca przecież nie wywaliłem 7tys :gwizdanie: wiec jakos tego sie tak nie odczuło :kox:

Mimo ze przyrost względem serii 110km to tylko 50% też nie żałuje :cool1:

Teraz z Armim testowalismy wariata ze stoperem w ręku wyszło 9,3 do setki, wynik raczej do pobicia jeszcze, kwestia dobrego startu, ale teraz to jeżdzi w miare sensownie jak na napęd 4x4, dobre sprzęgło, dobry start i może zejdzie ponizej 9s, w serii miałem ze 13-14s

Opublikowano

Teraz z Armim testowalismy wariata ze stoperem w ręku wyszło 9,3 do setki, wynik raczej do pobicia jeszcze, kwestia dobrego startu, ale teraz to jeżdzi w miare sensownie ja na napęd 4x4, dobre sprzęgło, dobry start i może zejdzie ponizej 9s, w serii miałem ze 13-14s

właśnie miałem pytać... Ciekawe w ile ćwiarę robi? :mysli:

Opublikowano

Nie wiem czy rozmiar felg ma cos do wyników z hamowni ale byłem na 17kach, w osiagach napewno , załoze zimówki to pewnie zejde nizej, tylko kwestia dobrego startu, a z tym nie zawsze wychodzi :gwizdanie:

Opublikowano
Teraz z Armim testowalismy wariata ze stoperem w ręku wyszło 9,3 do setki,

to cos słabo ze startem, a przeciez Q masz.

ja 18stce robiłem 7.8-7.9

Opublikowano

ja 18stce robiłem 7.8-7.9

Zdrowe ADP :decayed::naughty: nic nie ubyło z tych 101 rumaków :naughty::kox::wink4:

Opublikowano
Teraz z Armim testowalismy wariata ze stoperem w ręku wyszło 9,3 do setki,

to cos słabo ze startem, a przeciez Q masz.

ja 18stce robiłem 7.8-7.9

przy tej mocy to niestety Q jest hamulcem :gwizdanie: parokrotnie sie o tym przekonałem, no chyba ze seryjne sprzęgło takie jest :disgust: pozatym ty masz chyba wiecej ode mnie mocy :chytry: start tak do 70 jest extra pózni3j ośka dojeżdża

Zresztą musze sie zmierzyc na czymś lepszym niz stoper w zegarku :gwizdanie: na vagu da rade??

Opublikowano

na vagu da rade??

Da ale zależy na jakim :wink4: Ja z demorkiem mierzyłem, ale nie pamiętam na jakim :mysli:

Opublikowano

na vagu da rade??

Da ale zależy na jakim :wink4: Ja z demorkiem mierzyłem, ale nie pamiętam na jakim :mysli:

dopytaj Panie :decayed:

Opublikowano

ja aparat przykleiłem na tasme do kierownicy i jezdziełem tak z 15 minut.... kilka startów pozniej rolka. 3 bieg o 60-120 i 4 od 80-170. obrobisz sobie film w vitrual dub i bedziesz miał do 0.01 dokadnosc.

teraz czekam do wiosny bo kolega z innego forum sam zaproponował mi G-techa. ale chyba juz pora roku nie pozwoli na pomiary

pozatym ty masz chyba wiecej ode mnie mocy chytry start tak do 70 jest extra pózni3j ośka dojeżdża

wiesz co sam do konca nie wiem ile mam.... miałem nieszczely cooler jak robilem soft...

ale kolega z czewy ma AVF 173 383 nm i nie ucieka mi, idziemy równo i wynik zalezy kto lepiej gaz nacisnie( mowa tutaj o jezdzie z rolki)

Opublikowano

Turbo timer :naughty:

Opublikowano

ja aparat przykleiłem na tasme do kierownicy i jezdziełem tak z 15 minut.... kilka startów pozniej rolka. 3 bieg o 60-120 i 4 od 80-170. obrobisz sobie film w vitrual dub i bedziesz miał do 0.01 dokadnosc.

teraz czekam do wiosny bo kolega z innego forum sam zaproponował mi G-techa. ale chyba juz pora roku nie pozwoli na pomiary

to jest jakis sposób :wink4:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________Dzisiaj założyłem pełny pakiet zimowy:

- alu 15ki z zimowymi kapciami

- dywaniki gumowe do wnetrza

Myślałem że będzie tragedia na 15kach, ale wcale źle nie stoi :decayed:

zimavgd.jpg

Opublikowano

ja aparat przykleiłem na tasme do kierownicy i jezdziełem tak z 15 minut.... kilka startów pozniej rolka. 3 bieg o 60-120 i 4 od 80-170. obrobisz sobie film w vitrual dub i bedziesz miał do 0.01 dokadnosc.

teraz czekam do wiosny bo kolega z innego forum sam zaproponował mi G-techa. ale chyba juz pora roku nie pozwoli na pomiary

to jest jakis sposób :wink4:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________Dzisiaj założyłem pełny pakiet zimowy:

- alu 15ki z zimowymi kapciami

- dywaniki gumowe do wnetrza

Myślałem że będzie tragedia na 15kach, ale wcale źle nie stoi :decayed:

zimavgd.jpg

Ah ten kołpcun jest hójowy :confused4:

Opublikowano

Dobry jest bo twardy :decayed: za rok jak nie zmienie auta to będą 16ki albo 17ki zimowe :good:

Opublikowano

gratki niezłego wyniku :wink4:

Opublikowano

Co tak słabo ? :decayed:

e tam słabo odrazu normalny wynik :wink4: 5 kunia mniej niz u Rtockiego, ja miałem 11ke a on zamiast jedenastki 0.230 :tongue4: wiec myśle ze jest i tak koox jak na tego starego parcha :kox:

Niechce ktos zderzaka poliftowego pod spryski :przebiegly:

Opublikowano

ja aparat przykleiłem na tasme do kierownicy i jezdziełem tak z 15 minut.... kilka startów pozniej rolka. 3 bieg o 60-120 i 4 od 80-170. obrobisz sobie film w vitrual dub i bedziesz miał do 0.01 dokadnosc.

teraz czekam do wiosny bo kolega z innego forum sam zaproponował mi G-techa. ale chyba juz pora roku nie pozwoli na pomiary

to jest jakis sposób :wink4:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________Dzisiaj założyłem pełny pakiet zimowy:

- alu 15ki z zimowymi kapciami

- dywaniki gumowe do wnetrza

Myślałem że będzie tragedia na 15kach, ale wcale źle nie stoi :decayed:

zimavgd.jpg

Dobrze jest stoi wyżej niż moja :decayed:

Opublikowano

ja aparat przykleiłem na tasme do kierownicy i jezdziełem tak z 15 minut.... kilka startów pozniej rolka. 3 bieg o 60-120 i 4 od 80-170. obrobisz sobie film w vitrual dub i bedziesz miał do 0.01 dokadnosc.

teraz czekam do wiosny bo kolega z innego forum sam zaproponował mi G-techa. ale chyba juz pora roku nie pozwoli na pomiary

to jest jakis sposób :wink4:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________Dzisiaj założyłem pełny pakiet zimowy:

- alu 15ki z zimowymi kapciami

- dywaniki gumowe do wnetrza

Myślałem że będzie tragedia na 15kach, ale wcale źle nie stoi :decayed:

zimavgd.jpg

ja też mam 15 na zimę :decayed:

Kowi a powiedz mi duza jest róznica jak bym pojechał na 15 zamiast 17 na hamownie?

Opublikowano

A nie wiem własnie, też zadałem to pytanie w którymś watku, czy jest jakaś róznica w mocy przy rozmiarze kół :gwizdanie: ja chciałem zmierzyc auto na letnim setupie :good:

Opublikowano

ja chyba nie zdarze na letnich 17 musze na 15 bo zima idzie a turibny nie widać , chyba poczta polska daje plamy na całego dzisiaj już tydzięn jak miała być wysłana a jej nie ma ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...