Gossia1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 No zobaczymy. Dam znać za jakiś czas jak się auto sprawuje
Mc-fly Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Możecie kogoś z okolic Lublina polecić ? Miał ktoś jakieś doświadczenia z fabryką mocy ?? jakieś opinie ?
kinimod39 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam, mam problem po chipie 2.0 tdi cr 120KM jestem samołukiem i zacząłem przygodę z chipowaniem na własnym aucie wszystko chodzi gra jak marzenie ale mam jeden mankament przy ciągnięciu auta na biegach przy około 4,5tys obr zapala się kontrolka od świec żarowych i auto przestaje przyspieszać, tryb awaryjny. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu problem znika. Pod vagiem pojawia się taki błąd 5172- Rozporządzenie ciśnienia doładowania P0234 00 [232] Granica przekroczona Może ktoś jest w temacie, i jest w stanie dać jakąś wskazówkę ? Pozdrawiam Dominik
the_beast Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Po majówce chce się umówić do Turboelity i uzyskać lekką poprawę mocy, potrzebuje ok 40 koni więcej, nie zależy mi na żyłowaniu na maxa tej jednostki, tylko by nabrał trochę więcej lekkości Co proponujecie? moc ok 170KM czy lepiej ok 160KM? I czy ten tuner jest faktycznie dobry? **** Soft już wrzucony. Wynik 184Hp i niecałe 380Nm. Turboelita sprawdzona i godna polecenia, Pan Robert ma odpowiednią wiedzę i zna się na rzeczy. Auto stroiliśmy trzykrotnie, "pod zamówienie klienta" Przy drugim hamowaniu wyszło 185,7Hp i 393Nm/2300pm ale zdecydowałem zmniejszyć moment i przenieść go nieco wyżej, Pan Robert bez problemu to ogarnął i ostatecznie zrobiliśmy 377Nm/2750pm będzie lżej dla sprzęgła sądzę Poza tym przy 393Nm temp spalin zbyt szybko rosła i przy dłuższym katowaniu DPF dostawałby po garach... Moim zamiarem było zwiększyć bezpiecznie moc, by głównie wyprzedzanie było łatwiejsze i cel został osiągnięty, na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z usług i godnie polecę tego człowieka wszystkim zainteresowanym Edytowane 10 Maja 2015 przez the_beast
Mc-fly Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Po majówce chce się umówić do Turboelity i uzyskać lekką poprawę mocy, potrzebuje ok 40 koni więcej, nie zależy mi na żyłowaniu na maxa tej jednostki, tylko by nabrał trochę więcej lekkości Co proponujecie? moc ok 170KM czy lepiej ok 160KM? I czy ten tuner jest faktycznie dobry? **** Soft już wrzucony. Wynik 184Hp i niecałe 380Nm. Turboelita sprawdzona i godna polecenia, Pan Robert ma odpowiednią wiedzę i zna się na rzeczy. Auto stroiliśmy trzykrotnie, "pod zamówienie klienta" Przy drugim hamowaniu wyszło 185,7Hp i 393Nm/2300pm ale zdecydowałem zmniejszyć moment i przenieść go nieco wyżej, Pan Robert bez problemu to ogarnął i ostatecznie zrobiliśmy 377Nm/2750pm będzie lżej dla sprzęgła sądzę Poza tym przy 393Nm temp spalin zbyt szybko rosła i przy dłuższym katowaniu DPF dostawałby po garach... Moim zamiarem było zwiększyć bezpiecznie moc, by głównie wyprzedzanie było łatwiejsze i cel został osiągnięty, na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony z usług i godnie polecę tego człowieka wszystkim zainteresowanym Ile Cię kosztowała taka przyjemność jeśli można zapytać ??
daniell-gda Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Witam, mam problem po chipie 2.0 tdi cr 120KM jestem samołukiem i zacząłem przygodę z chipowaniem na własnym aucie wszystko chodzi gra jak marzenie ale mam jeden mankament przy ciągnięciu auta na biegach przy około 4,5tys obr zapala się kontrolka od świec żarowych i auto przestaje przyspieszać, tryb awaryjny. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu problem znika. Pod vagiem pojawia się taki błąd 5172- Rozporządzenie ciśnienia doładowania P0234 00 [232] Granica przekroczona Może ktoś jest w temacie, i jest w stanie dać jakąś wskazówkę ? Pozdrawiam Dominik za duża temperatura spalin i czujnik przed dpf wywala błąd by nie spalić wydechu , za duża dawka lub za mocny program zrobiłeś turboelita.pl na stronce masz wszystko Polecam !!!
Sensei Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 (edytowane) Cześć. Tym ściągnę blokadę ECU ? http://www.magicmotorsport.com/pl/produkt/magpro2-x17/ Edytowane 14 Maja 2015 przez SenseiAdik
edraven Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 W swoim aucie? Sprawdź najpierw jakie masz EDC17CPXX bo z tego co widze to robi tylko CP04/14/20 czyli przedlifty. Więc sprzęt d*py nie urywa,
KOMORNIK78 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 czy jest grupowe chipowanie u aligatora w katowicach? czy jest grupowe chipowanie u aligatora w katowicach? zmieniam na audi a4 b8 2.o tdi 143 kucyki i chce chipowac mialem w moim niezniszczalnym 1.9 tdi 130 i wgralem program (bez hamowni)bylo super ,ale teraz wole specjaliste z hamownia ,szukam okolice katowic ,czy mozecie mi kogos polecic mam tez obawy do 2.0 tdi podobno to lipa mozecie cos doradzic
sbstg Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 W swoim aucie? Sprawdź najpierw jakie masz EDC17CPXX bo z tego co widze to robi tylko CP04/14/20 czyli przedlifty. Więc sprzęt d*py nie urywa, odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole.
Sensei Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) W swoim aucie? Sprawdź najpierw jakie masz EDC17CPXX bo z tego co widze to robi tylko CP04/14/20 czyli przedlifty. Więc sprzęt d*py nie urywa, odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole. o.o Próbowałem tym X17, ale nie łączy się z online Edytowane 9 Czerwca 2015 przez SenseiAdik
edraven Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) ciekawe jakie procesory po boocie czyta? wiesz już jaki masz CP u siebie? NA liście nie ma Twojego motoru więc nie będzie czytać. Napisz do supportu, jak firma OK to odrazu odpiszą. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez edraven
sbstg Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) W swoim aucie? Sprawdź najpierw jakie masz EDC17CPXX bo z tego co widze to robi tylko CP04/14/20 czyli przedlifty. Więc sprzęt d*py nie urywa, odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole. o.o Próbowałem tym X17, ale nie łączy się z online Masz oryginał Magpro z aktywną subskrypcją? To że nie ma w wykazie danego silnika nie znaczy że się nie da, wybór w opcjach sprzętu jest również w formie "zaawansowanej", można dokładnie dobrać formę odczytu do konkretnego procesora (odczyty boot mode) W opcji z CJCA siedzi prawdopodobnie EDC17C46, który to Magpro (X17) robi po złaczu bez najmniejszego problemu. Warunek, legalny aktywny sprzęt. Piszę z autopsji, korzystam z tego sprzętu już jakiś czas. Edytowane 10 Czerwca 2015 przez sbstg
Sensei Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Masz oryginał Magpro z aktywną subskrypcją? Tak. Kolega ma. Ale nie zna hasła i loginu do konta bo coś zawalili przy rejestracji. Musi napisać do supportu To że nie ma w wykazie danego silnika nie znaczy że się nie da, wybór w opcjach sprzętu jest również w formie "zaawansowanej", można dokładnie dobrać formę odczytu do konkretnego procesora (odczyty boot mode) W opcji z CJCA siedzi prawdopodobnie EDC17C46, który to Magpro (X17) robi po złaczu bez najmniejszego problemu. Warunek, legalny aktywny sprzęt. Jeszcze raz to obadam. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez SenseiAdik
sbstg Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Masz oryginał Magpro z aktywną subskrypcją? Tak. Kolega ma. Ale nie zna hasła i loginu do konta bo coś zawalili przy rejestracji. Musi napisać do supportu To że nie ma w wykazie danego silnika nie znaczy że się nie da, wybór w opcjach sprzętu jest również w formie "zaawansowanej", można dokładnie dobrać formę odczytu do konkretnego procesora (odczyty boot mode) W opcji z CJCA siedzi prawdopodobnie EDC17C46, który to Magpro (X17) robi po złaczu bez najmniejszego problemu. Warunek, legalny aktywny sprzęt. Jeszcze raz to obadam. bez loginu i hasła nie sciągnie się oprogramowania i i nie uaktywni sprzętu. Niech napisze, na 100% rozwiążą jego problemy. Support Magpro jest bardzo dobry. Poza tym jest przedstawiciel w PL, z którym można dużo spraw załatwić.
ame-tuning Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 X17 to dobry programator ...17-stki grupy vag robi bez problemu ....magowie jako pierwsi przetarli szlaki ,jeśli chodzi o bmw serii f ....miałem okazję przetestować tuż po wyjściu nowej aktualizacji w grudniu , nie ma najmniejszych problemów ...
Galetto Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) W dniu 19.04.2015 o 23:48, Mc-fly napisał: Możecie kogoś z okolic Lublina polecić ? Miał ktoś jakieś doświadczenia z fabryką mocy ?? jakieś opinie ? W lubelskim śmiało możesz jechać do https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/ ( 1000% zadowolenia i zadowalające koszty). Edytowane 24 Marca 2019 przez Galetto
nazgorg Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam Czy ktoś z forumowiczów ma jakąś opinie o tunerze z Brodnicy?
koob Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam Czy ktoś z forumowiczów ma jakąś opinie o tunerze z Brodnicy? Robilem i jestem zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się