cinekdt Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam jak w temacie otóż w moim oczku w głowie (a4 ) od pewnego czasu pojawiły się wibracje, da sie je odczuć na kierownicy siedzeniu czy drążku zmiany biegów, z czasem jest to bardzo wkurzające. Dodam że podczas jazdy też są odczuwalne, najmocniej podczas gwałtownego dodania gazu czuć je wtedy wyraźnie. Gdy auto chodzi na wolnych obrotach i lekko dodam gazu wibracje znikają, lecz gdy już wrzucę bieg czuje się je zawsze. Miał z kolegów podobny przypadek?? Dodam ze jutro jadę wymienić wieszaki tłumika, podobno poduszki są w dobrym stanie. Proszę o sugestie.
cinekdt Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200.
WydRos Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić.
Biszczan Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200. Bardzo prawdopodobne, że winne temu są poduszki skrzyni, oraz silnika. U mnie wyglądało to następująco : Na postoju dało się odczuć silne drgania na fotelu, niemalże nim rzucało, podczas przyspieszania od 1600 do 2200 czyli jak u Ciebie: drążek zmiany biegów latał jak chciał, oraz odczuwałem silne drgania na kierownicy i pedale gazu. Po wymianie zawieszenia skrzyni (prócz podpory), oraz zawieszenia silnika objawy ustąpiły. ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ---------- Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić. Jeśli chcesz wiedzieć czy to wtryski to daj je do sprawdzenia zamiast od razu ładować kasę na inne. Parametry moich pompek na kompie wyglądały dobrze, z tym że auto miało 90KM, na postoju rzucało silnikiem na lewo i prawo; po regeneracji silnik pracuje ciszej, nie rzuca nim, brak jakichkolwiek wibracji no i moc wróciła.
WydRos Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200. Bardzo prawdopodobne, że winne temu są poduszki skrzyni, oraz silnika. U mnie wyglądało to następująco : Na postoju dało się odczuć silne drgania na fotelu, niemalże nim rzucało, podczas przyspieszania od 1600 do 2200 czyli jak u Ciebie: drążek zmiany biegów latał jak chciał, oraz odczuwałem silne drgania na kierownicy i pedale gazu. Po wymianie zawieszenia skrzyni (prócz podpory), oraz zawieszenia silnika objawy ustąpiły. ---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ---------- Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić. Jeśli chcesz wiedzieć czy to wtryski to daj je do sprawdzenia zamiast od razu ładować kasę na inne. Parametry moich pompek na kompie wyglądały dobrze, z tym że auto miało 90KM, na postoju rzucało silnikiem na lewo i prawo; po regeneracji silnik pracuje ciszej, nie rzuca nim, brak jakichkolwiek wibracji no i moc wróciła. Oddawałęm wtryski do sprawdzenie, wszyscy twierdza ze do wymiany, a jak mam dac za regeneracje 1500 to moze lepiej uzywki? z reszta sam nie wiem.
mlodziak22 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Jeżeli masz inne objawy które by wskazywały że to dwumas , to lepiej wymienić sprzęgło nowe i mieć już spokój, niż używane wtryski... u mnie coraz bardziej widać że pada sprzeglo, mam takie same objawy , wymienię sprzęgło jak nie pomoże będę szukał dalej . Z początku było lekkie telepanie buda na biegu jalowym, teraz rzadko kiedy to odczuwam , ale są dość spore wibracje prz przyspieszaniu, po puszczenie gazu i dodaniu jest szarpniecie i kilka innych szczegółów . Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
cinekdt Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 No właśnie dziś mechanik spoglądnął jeszcze na poduszki po rak kolejny i stwierdził ze jedyna możliwa którą by można było wymienić to tą pod skrzynią lecz nie jest ani oberwana ani w inny sposób uszkodzona. U mnie szarpnięć żadnych nie ma jedynie te nieszczęsne wibracje, na drążku zmiany biegów na kierownicy za to są zawsze gdy auto stoi a gdy jedzie to nie zawsze. ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- Aha i mocy nie ubyło, auto bardzo dobrze przyśpiesza
WydRos Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Używki to ty już masz ... Dobre uzywane, lepsze jak zle regenerowane, za dobra regeneracje biorą jak za nowe wtryski, a nowe ciężko dostać, w dobrej cenie.
janusz_stg Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Używki to ty już masz ... Dobre uzywane, lepsze jak zle regenerowane, za dobra regeneracje biorą jak za nowe wtryski, a nowe ciężko dostać, w dobrej cenie. A wiara czyni cuda ,że z niewiadomegoi niepewnego źródła kupisz pewne wtryski. No chyba ,że z gwarancją.
Heff Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 musisz przebudować pompę oleju, to jest przyczyna. Potwierdzona w 100 %. Miałem to samo, przebudowa pompy i żadnych wibracji.
Rafi78 Opublikowano 2 Marca 2013 Opublikowano 2 Marca 2013 musisz przebudować pompę oleju, to jest przyczyna. Potwierdzona w 100 %. Miałem to samo, przebudowa pompy i żadnych wibracji. Zerknij o jakim silniku jest mowa - w AWX pompy się nie poprawia jak u was w B7
spidzior Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Kolego ja tez mialem tak jak Ty, trzeslo mi cala buda jakbym po jakiejs tarce jechal.... poduszka pod skrzynia to pierwsza rzecz do sprawdzenia.... okazalo sie ze podczas jazdy przy przyspieszaniu zrywalo trakcje przez wyj... zawias i to u mnie bylo przyczyna... wymienilem wahacze i problem znikl.... mozesz jeszcze sprawdzic amory+sprezyny oraz przegoby wewnetrzne bo one tez tak potrafia rozrabiac...
cinekdt Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Mała podpowiedź do zagadki wibracji otóż gdy jest ujemna temp na zewnątrz (wystarczy 4-5 st. na minusie) wtedy wibracje są ale mniejsze conajmniej o połowę. Moja myśl że poduszki silnika staja się twardsze i nie czuć wtedy wibracji (drgań) aż tak bardzo. Dobrym tropem idę ??
mucha187 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Hej.czy udalo Ci sie rozwiazac problem?podpinam sie pod temat.u mnie tez sa drgania,bardziej odczuwalne na jalowym,szczegolnie na kierownicy.Poduszki silnika wymienione.niedlugo dojdzie wymiana poduchy pod skrzynia ; a propo poduszki pod skrzynia,czy wie ktos moze czy jest tylko jedna czy dwie?mam skrzynie 6 stke manual,silnik Avf i jak szukalem na stronkach to podaja ze niby montuje sie dwie,po obu stronach , ?jesli ktos mialby linka ,zeby zobaczyc jak ta poduszka wyglada i ewentualnie link do zakupu,to bylbym wdzieczny.Sprobuje najpierw z ta poduszka a pozniej sie zobaczy.Wtryski sprawdzalem vagiem i wychodzi ,ze ok,tzn wszystko w normach podanych na vagu.no zobaczymy...
Tommy Gun Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Też zauważyłem taką zależność - im niższa temperatura tym drgania są mniejsze. Wraz ze wzrostem temperatury drgania nasilają się - lewa poducha pod silnikiem wymieniona na ori. Jest lepiej ale problem dalej pozostał. Zastanawiam się czy to przypadkiem nie przez dwumas.
cinekdt Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 dziś jeszcze zauważyłem po spadnieciu śniegu podczas jazdy po nim drgania odczuwalne sa jedynie na drążku zmiany biegów reszta znika. ma ktoś jakiś pomysł ?
lukaszooo Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Bardzo długo nie mogłem zlikwidować drgan silnika, jeździłem od mechanika do mechanika jeden mówił poducha drugi dwumas trzeci wtryski nastepny rozrząd a jeszcze inny ze one tak maja Po prawie dwóch latach kombinowania wymieniłem wałek rozrządu hydroregulatoru i uszczelnienia PD i wkoncu moge spać spokojnie Gdybym słuchał sie mechaników to wymienił bym pół samochodu wsadził jakies 10tysi a o wymianie wałka zaden spec nie pomyślał
cinekdt Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 A jak kolego wpadłeś na ten wałek ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się