Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana klockow hamulcowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kup litr płynu, od razu wymienisz

Opublikowano

dot4 bedzie dobry, jak przypilnujesz to nie zapowietrzysz

Opublikowano

wczoraj wszystko wymienilem. hamulce biora za***iście. tylko jest jeden problem zacisk prawy trzymaja dwie sruby 17 i ta dolna była przykrecona ale na jakas tasme (cos w stylu pakuła) i teraz tak samo go skreciłem tez na ta tasme ale jakos mi to spokoju nie daje.prawdo podobnie ktos kiedys gwint przekrecił. gorna sruba trzyma dobrze. co mam teraz z tym zrobic

Opublikowano

Rozumiem że ta śruba nie dokręca sie???

może gwint zjechany jest w śrubie i wystarczy ją wymienić.

Jeżeli nie to albo na nowo to nagwintujesz ale wtedy musisz bodajże rozwiercić jarzmo albo szukaj drugiego zacisku.

Opublikowano

trzeba było fotę walnąć ... na śrubach mogł być nałożony klej do gwintów koloru niebieskiego - czyli serwisowy do odkręcenia, czerwony trzyma na amen i bez podgrzania to ciężko go ruszyć.

Opublikowano

nie to napewno nie klej. sruba ma bardzo dobry gwint to chyba w tym mocowaniu jest gwint zjechany. dokrecac sie dokreca tylko jak chcem bardzo mocno przez sile dokrecic to sie obraca.a taki klej to gdzie moge kupic???

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ----------

a jak bym to przegwintował i dał srube 18 to nic nie szkodzi przeciez nie?

Opublikowano

Możesz dać klej ale zawsze ciężko to rozkręcić.Poza tym słyszałem że ten klej jest drogi ale nigdy nie sprawdzałem.

Jak prze gwintujesz to sprawdź czy nie trzeba jarzma rozwiercić:wink:

Opublikowano

Gwintuj albo wymiana, na pewno nie jeździłbym z hamulcami na klej.

Opublikowano

stomi nie masz pojecia o klejach do gwint...

Aby klej spelnial zad. ma byc gwint to nie jest srodek na naprawe gwintu. Poszukaj cos o heli coil.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

devastation Mam pytanie do Ciebie.

Na dniach będę wymieniał tylne klocki hamulcowe w wersji Quattro. Zamierzam zrobić to tak że rozkręcę wymontuje stare klocki odkręcę odpowietrznik i będę wciskał i wkręcał tłoczek. Zakręcę odpowietrznik i zmontuje zacisk. Później chce wymienić płyn hamulcowy na DOT 5,1 Ze względu na wyższą temp. wrzenia oraz mniejszą tendencje do ściskania płynu. Czy jest coś szczególnego na co trzeba zwrócić uwagę przy odpowietrzaniu systemu z ABS ? I czy muszę odpowietrzyć sprzęgło ? Jeśli tak to nie pompę tylko to co wypycha "bolec"

Opublikowano

sprobuje nagwinowac jak bede zmieniał opony. a po za tym jak ja na tym czyms zrobilem prawie 20 tys km i nic sie nie stało to teraz tez nic nie bedzie

Opublikowano

Możesz zrobić 20 tyś a możesz i znacznie więcej,ja bym tam nie podejmował ryzyka.Chodź stuki z okolicy hamulca zapewne by Cie zaniepokoiły:wink:

Opublikowano

zacisk bardzo mocno siedzi nie to ze dolna sruba sobie wypadnie jak wpadne w jakas dziure bo tez siedzi tylko jak mocniej chce ja dokrecic to sie przekreca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...