Prezes870 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Witam, mam pytanie. Leci mi olej z pod chłodniczki oleju dzisiaj to namierzyłem. Jak i co trzeba by zrobić żeby to zrobić? No i co kupić. Tłumaczyć za bardzo dosłownie nie musicie duużo kumam tylko wole spytać niż potem się męczyć bo nóż widelec ktoś z was robił to powie ; ) dziekuje i pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Wymiana banalna odkręcasz filtr i śrubę od chłodniczki i tam masz taki oring tylko że ja bym proponował kupić specjalny do chłodniczki bo może i dopasujesz taki sam ale możesz go dokładnie nie ułożyć a ten oryginalny ma takie "zaczepy" bo w chłodniczce masz takie wypustki wtykasz w to te zaczepy od oringa i nic ci się nie przesunie ni nic Tego raczej nie da rady zepsuć tylko poczyść dokładnie wszystko żeby oring dobrze przywierał
darko Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 jakiś czas temu profilaktycznie wymieniałem u Siebie oring pod chłodniczką oleju nic trudnego, zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego na bok,odkręcasz filtr oleju poniżej filtra podłóż jakieś szmaty bo trochę pokapie olejem od spodu chłodniczka przykręcona jest do korpusu silnika kluczem chyba 27 odkręcasz,chłodniczka na dół i masz oring na wierzchu sam oring kosztował cos około 10zeta
Prezes870 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 No to kurcze chłopaki dzięki wielkie ; ) w niedziele wymiana :naughty:
damian111 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Dokładnie tak jak koledzy napisali wyżej nic trudnego:)Trzeba tylko uważać żeby nic nie urwać:)Powodzenia ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- uważaj żeby objawy wycieku ci się nie nasiliły bo u mnie na początku kapało a potem ciurem się lało za autem
Prezes870 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 No kurcze u mnie tak samo się nasila z początku nawet nie zauważałem a teraz jak patrzyłem to na wolnych obrotach co 5 sekund kropla oleju ;/ tragedia.
bialy986 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Lepiej wymieńcie te oringi,bo jak całkiem strzeli to problemy mogą być wieksze.Ja do swojego tylko w ASO dostałem:facepalm:
Prezes870 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 No i zrobione pół godzinki pracy a olej już nie napier*** ; ) dziekowka
Dev Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Przy nastepnej wymianie oleju jeszcze raz dociagnij nakretke
MATIUS Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 ma ktoś nr tego oringu on musi być okrągły z tymi wypustkami?? pomoże ktośw poniediząłek będę wymieniał
Prezes870 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2013 tak, okragly z wypustkami. Idz do motoryzacyjnego i ci dadza powiesz o co chodzi i beda wiedziec
MATIUS Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 tam jest tylko jeden oring czy dwa?
MATIUS Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 ok już namierzyłem kupuje i będzie smigać koszt 13zł ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się