Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Piszczy przy kręceniu kierownicą


wooojtus

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie wygląda to tak, jak kręce w lewo i prawo - skrzypi, jak hustam autem z prawej strony, skrzypi. Kupiłem WD 40 popsikałem właśnie po końcówkach drożków kierowniczych i amortyzatorach w okolicy gum, i ustało, ale na jakiś czas. W takiej sytuacji jedynie wymiana końcówek i amorów moim zdaniem, wahacze wątpie żeby skrzypiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie piszczało jak ruszałem kierownicą i jak przejeżdzam przez garby to słyszałem piski i chrupnięcie okazało sie że dolny wachacz powoli kończy żywotnosć ( moja wina zbytnio ostro jezdze)

ale mój czarodziej mechanik zrobił male cudo w osłony tulej wachaczy po przez igłe i sczykawke wstrzyknął jakiś specjalny rzadki smar(zapomniałem zapytać jaki) i piski i ocieranie ustało

oczywiście luzu to nie zminimalizowało i wachach bedzie do wymiany ale teraz to moge krecic kierownicą na lewo i prawo i cicho jak makiem zasiał. polecam ten sposob.

jak sie dowiem co to za środek to dam znać ale pewnie bez :drunk: z mechaniorem sie nie obejdzie zeby info wyłuskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety i u mnie się pojawił odgłos piszczącej starej szafy, pierwszy raz delikatnie jakies dwa tygodnie temu, zaprowadzilem szybko audiczke do garazu i odkrecilem dolne wahacze od zwrotnicy i okazalo sie ze tylni wahacz podczas ruszania nim gora dół popiskiwal, potraktowalem go odrobina oleju i przestal ale nie na dlugo, tydzien temu zrobilem 300km w deszczu i tak mi autko umylo ze znowu piszczy - piszczy przy kreceniu kierownica, piszczy przy wsiadaniu do auta i wysiadaniu, podczas ruszania i hamowania i caly czas podczas jazdy w rytm pracujacego zawieszenia, ogólnie piszczy jak samochód wykonuje jakikolwiek ruch - STRASZNY OBCIACH :wallbash:- WD40 i olej nie pomogły ani troszeczke tym razem, jutro wybieram sie na poszukiwanie wahacza i moze zmusze sie zeby go jeszce wymienic

26-01-2008

jestem już po wymianie ale auto zrobiło mnie w konia, mam nowy wahacz ale to nie on skrzypiał tym razem, po długim nasłuchiwaniu padło na końcówkę drążka kier., zniesmaczony trochę niepotrzebną wymianą wahacza wziąłem strzykawke z olejem i wstrzyknąlem olej w środek swożnia pod gume, pokręciłem trochę kierownicą i powoli powoli skrzypienie zaczeło ustawać. Może to nie jest najlepszy sposób ale przestało skrzypieć i mogę sobie bez obciachu dojeżdzić do wypłaty, wtedy się zastanowie nad wymianą końcówki drążka. Ciężko było zlokalizować to skrzypienie, przenosiło się po całej zwrotnicy na wszystkie elementy zawieszenia ale udało się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam podobny problem z piszczeniem, ale u mnie wygląda to tak, że piszczy gdy kręcę tylko w lewą stronę. Nie piszczy cały czas gdy kręcę tylko jest taki jeden moment mniej więcej gdy kierownica jest skręcona o 45 stopni w lewo. Pisk występuje tylko w tym położeniu kierownicy.

Czy może wiecie co to może być?

Z góry dzięki.[br]Dopisany: 03 Luty 2008, 15:21 _________________________________________________Poprawka pisk występuje gdy kierownicę przekręcę w lewo o 90 stopni. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Darek mam identycznie jak ty!!

Wiesz co to może być? Jak to naprawić? Próbowałeś coś z tym robić?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy. Podłączam się do tematu. Moja niunia choruje na to samo. U mnie odnoszę wrażenie, że dźwięk ten dochodzi z wnętrza kabiny, tuż za kierownicą. Jakby właśnie jak ktoś to już wspomniał tarła guma o gumę. Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowść. Posiadam regulowaną kolumnę w dwóch płaszczyznach. Osoboście jeżdżę z kierownicą odchyloną skrajnie w dół i na maksa wciśniętą do przodu. Gdy zmieniłem ustawienie kierownicy, tzn. odchyliłem maks. w górę i podciągnąłem na maksa do siebie, piski ustały. Tylko trochę obciachowo tak jeździć. Nie mam pojęcia co to u licha może być. Czekam na rozwój akcji. Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj moje odp. powyżej - kup biały smar w sprayu i spsikaj te przeguby problem zniknie - środki typu WD40 pomogą tylko na chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podłącze sie dzisiaj wsiadłem do autka i zauwarzyłem ze cos piszczy wokolicach tylnego prawego koła ale tylko przy skrecie w prawo jak juz prostuje kierownice to przestaje czy moze byc to łozysko??

Mam jeszcze pytanie co oznacza kontrolka na obrotomierzu na samym dole po prawej stronie (takie autko)

Pytam bo dopiero co kupiłem autko i trzeba cos porobic:)

Mam tez pytanko wymieniłem dzisaj filtr kabinowy i nie sprawdzajac po jakims czasie nie mogłem właczyc klimy sniezek na desce na klimatroniku palił sie tylko wtedy kiedy trzymałem przycisk ale klima nie działała a wczesniej wszystko chodziło

Jesli jest ktos w stanie podpowiedziec cos to serdecznie dziekuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krecikxt twój problem z piszczeniem to zupełnie co innego. Co do tylniego koła to sprawdź koło przoprzez jego szarpanie oraz podnieś i zakręć.

Co do kontrolki z samochodzikiem to jest też tam wrysowany kluczy - dotyczy ona immobilisera

Klimatronic jak jest zimno nie załączy się - wówczas nie masz tej śnieżynki. Jak było dobrze to nie ma co się przejmować lub jechać gdzieś gdzie będzie powyżej 6 st.C i załączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Sliczne za odpowiedz to co piszczało w kole to złózyte klocki pod kontem o cos obierały wymieniłem i jest spokój:) Apropo ABs trykał mi pedał przy delikatnym chamowaniu co sie okazało ze czujnik przedniego lewego koła był zasyfionu przeczysciłem i jest ok

[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 22:46_________________________________________________Mam chyba problem z imo czasami mi miga przekrece jeszcze raz zapłon i jest dobrze gasnie,wkurza to czasami czy prawidłowe działanie imo powino wugladac tak?? przekrecam zapłon zapala sie imo i gasnie czy wogóle nie powino sie palic??

Mam jeszcze jeden problem mianowicie faluja mi obroty od 500 do 850 ,filtr fowietrza wymieniony zadnych błedów moze swiece musle nad przeczyszczeniem przepustnicy,a i jeszcze jedno moga falowac obroty przez popsuty termostat??

Serdecznie dziekuje za odpowiedzi jestem narazie troche leszczem w tych sprawach wczesniej miałem b4 a tam nie było tyle elektroniki zamieszcze niebawem jakies zdjecia kłaniam sie nisko :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[A4-B5 95] Witam wszystkich serdecznie!!! Mam podobny problem....Autko zaczyna trzeszczeć w momencie dynamicznego skrętu w lewo lub prawo. Tak jak stare krzesło albo stara łajba....Szczególnie przy ostrzejszym depnięciu z miejsca przy jednoczesnym skręcie. W normalnej jeżdzie...Cisza...Mechanicy wskazują na coś nie tak z wahaczami lub gumy pod silnikiem....Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich klubowiczów ! W końcu znalazłem antidotum na swoją bolączkę - "skrzypiącą kierownicę". Otóż dziś miałem troszkę czasu, by zająć siętematem. Po krótce mówiąc aby pozbyć się dźwięku "skrzypiącej szafy" podczas kręcenia kółkiem, należy zdemontować półkę pod kołem kierowniczym. Następnie za przegubem "Cardana", w miejscu, gdzie kolumna kierownicza przechodzi przez ściankę grodziową do komory silnika znajduje się okrągła guma. Ową gumę należy odchylić i wstrzyknąć tam jakiś smar. Ja akurat pod ręką miałem WD-40...wiem, że to nie najlepszy pomysł ale póki co skrzypienie ustało, a jak się ponowi zaopatrzę się w jakiś smar w spray'u. Spróbujcie ! Życzę powodzenia. Cała operacja zajmie max. do 20 minut. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Już od jakieś czasu walczyłem z dźwiękiem "skrzypiącej szafy", wkońcu udało mi się pozbyć tego drażniącego problemu. Zdjąłem osłonę pod kierownicą, przegub i przejście przez ścianke grodziową spsikałem najpierw wd40 odczekałem troche i poprawiłem białym smarem w sprayu, skrzypienie ustapiło niemalże natychmiast :> Wcześniej myślałem że to skrzypi zaraz przy kierownicy i trzy razy tam smarowałem wd40+biały smar :wallbash:, nic to nie pomagało więc doczytałem na forum co i jak, posmarowałem gdzie trzeba i teraz spokój i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja wiem co to!!!!! wez samochód na lewarek i zobacz czy gumka od koncówki drazka jest peknieta, a napewno jest!! sprawdz tak przy lewym i prawym kole!!

Zeby to naprwwic psiknij na nią gęsto wd40 a jak obcieknie wcisnij tam smaru jakąś szczykawką!!!! i bedzie gites!! nie dygaj pozdrawiam>>>>>>>>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej a4 koledzy bylo to samo wachacze dolne piszczaly wystarczylo wymontowac i przesmarowac w srodku smarem zmontowac i gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej a4 koledzy bylo to samo wahacze dolne piszczaly wystarczylo wymontowac i przesmarowac w srodku smarem zmontowac i gotowe :)

ja miałem na wahaczach pod tarczą hamulcową wstrzyknąłem tam WD40 bo tylko to miałem pod ręką i skrzypienie ucichło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...