marecki88 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Witam, jeżdze autem 2 lata, może nie miało idealnych parametrów ale przyspieszało, w zimie przejeżdzałem krótkie odcinki do 2km , przy ujemnych temp auto traciło moc czasami, potem coraz częściej a teraz to nawet raz jest dobrze a 10 razy źle, po podpięciu pod komputer ukazał się błąd (na tą chwile można go wykasować tylko przy włączonym zapłonie i powraca : Wednesday, 13 March 2013, 16:47:43 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference wcześniejsze (nie kasowane od roku, podmieniałem zawory i zaślepiłem egr 2dni wcześniej: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground LOGI STATYCZNE 000,001,003 004,007,013 014,018,023 LOGI BS 000 003 004 011 LOGI DYNAMICZNE 000 003 011 Pewnie jest troche rzeczy do zrobienia wobec tego od czego zacząć.... Pozdrawiam
Rek1n Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Pierwsze co to zrob poprawnie logi dynamiczne bo zrobiles w trybie awaryjnym. A poza tym to kat wtrysku do regulacji
marecki88 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 Kolego problem w tym ze przez ten 1 błąd nie moge zrobić poprawnych logów ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- Czy któryś z kolegów pomoże rozwiązać problem z błędem Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference ?? ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- wracając do tematu czy jest ktoś w okolicy w.lubelskie kto zna się na rzeczy lub przeżył podobne akcje i mógłby "pomóc" w doprowadzeniu auto do stanu którego nie powstydził by się forumowicz ?
danielom Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Uruchom procedure w bs na 011 i zajrzyj na turbo jak pracuje grucha i czy w ogole pracuje, jesli podcisnienie jest i znika to jest z nim ok ale jesli gruszka nie pracuje gora dol w ok 1,5cm albo sie zacina podczas tej drogi to turbo do wyjecia i czyszczenia.
marecki88 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 rzuciłem okiem chodzi ta sztanga nie wiem dokladnie ile z 1cm może 1,5 plynnie mam podmieniony zawor z tym od egr zdjąłem wężyk od gruszki raz ssie raz puszcza... co dalej ??? ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ---------- dodam że ze zwgledu na godzine próbe robiłem na zimnym silniku... ---------- Post dopisany 14-03-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 23:41 ---------- wracając do tematu widze że póki co zostałem sam... Zawór od EGR wyczyszczony(zaślepiony), zawór od turbiny wyczyszczony, przepływka wyczyszczona, filtr powietrza czysty, przewody od podciśnienia wymienione.. auto cały czas porusza sie na trybie awaryjnym;/ plan na jutro : czyszczenie kolektora, czyszczenie turbo we własnym zakresie przy opiece znajomego mechanika, ew. ustawienie kata wtrysku... mam nadzieje że któryś z kolegów udzieli się w temacie
Sztomel Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 auto cały czas porusza sie na trybie awaryjnym;/ Nie ma takiej opcji by przy błędzie 00575 auto od samego odpalenia silnika szło w trybie awaryjnym. Ten błąd powoduje pracę w trybie awaryjnym dopiero w trakcie jazdy kiedy nastąpi przeładowanie lub niedoładowanie turbo. Zacznij logować dynamicznie auto począwszy od grupy 011 i po każdym logu a przed kolejnym zgaś i ponownie uruchom silnik by zresetować tryb awaryjny i wtedy wstaw logi jeszcze raz.
marecki88 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 u mnie to nastepuje pewnie przy 1800rmp jak się uda to wieczorem opisze sytuacje... ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ---------- całe turbo stoi wali olejem itd... jutro regeneracja miły pan z serwisu zaproponował zamiast 110km wersje 115km podobno lepsza geometria wziaść czy zostac przy orginale prosze o szybką odowiedź ???
Tommy Gun Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Najlepiej Gt 1749 VA A jeżeli chcesz wyczyścić turbo to nic trudnego, trzeba mieć plan działania i przykładowy schemat. Ja wczoraj rozebrałem swoje turbo od afn, było nieco zawalone, trochę nafty, kawałek rurki i odrdzewiacza + dobre narzędzia. Trochę problemów może sprawić rozpołowienie części wydechowej ale dasz radę
danielom Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 u mnie to nastepuje pewnie przy 1800rmp jak się uda to wieczorem opisze sytuacje...---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ---------- całe turbo stoi wali olejem itd... jutro regeneracja miły pan z serwisu zaproponował zamiast 110km wersje 115km podobno lepsza geometria wziaść czy zostac przy orginale prosze o szybką odowiedź ??? Jak juz tak to bierz z awx jak Tommy napisal, ze 115 ajm jest te same turbo co w afnie.
marecki88 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 witam ponownie wsadzilem turbo 115km mogłem wziąść 130km w tej samej $$ (wiem;/) ale Bardzo zależalo mi na tym żeby złożyć to dzisiaj a tam coś trzeba było dokupić/przerobić nie wnikałem... taaaakk mi się nie chciało ale złożyłem... Autko muuulii strasznie podejrzewam przepływke ew. pompe bo wygląda jakby ciekła ale spokojnie to takie gdybanie w poniedziałek się ogarne ew jutro i zrobimy jakiegoś loga to popatrzymy co go boli... a wiec Panowie i hmm.. Panie? świeży jestem nie wiem czy Panie też się udzielają.. Co logować ??? wszystko od A do Z ??? a i ten statyczny kąt wtrysku do ustawimy dopiero na tygodniu "chyba" nie wpływa na dynamike... ---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- p.s błędów na tą chwile nie ma żadnych... ---------- Post dopisany 25-03-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 00:44 ---------- Odświeżam temat : Statycznie 000,001,003 004,007,013 014,018,023 GRUPA BS 000 001 003 004 ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- dynamiczne za chwile ---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- 000 001 003 004 008 010 011
Mauros88 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 popraw003 dyn bo sie nie chce powiekszyc. Turbo troszeczke pozniej wstaje ale doladowanie jest ok. Spróbuj skrócic sztange o 1 obrót powinna lepiej wstać.
marecki88 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 poprawiony, żeby skrócić sztange trzeba znowu ją wyjmować czy można to zrobić bez rozbierania ??
Mauros88 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 bez wyciągania ja skrócisz kolego. Przepływka lekko zaniża pomiar. Lekkie czyszczenie by się jej przydało. Nadaj tak mułowato jeździ?
marecki88 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 kolego przepływka wymieniłem 2 dni temu ale też się tak patrze że szału nie robi, autko zbiera się lepiej , ładnie ciągnie tylko późno wstaje
Mauros88 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 to wstawanie powinno się polepszyć po skróceniu sztangi.Tragedii nie ma z przepływką zobaczymy jak bedzie mierzyć jak juz turbo bedzie wstawać wczesniej.
marecki88 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 masz jakiś manual jak tą sztange w afn skrócić ? ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ---------- skrócić w prawo w lewo - pomoże ktoś ? coś poluzować ?
Tobike Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Gruszka jest na górze sztanga na dole, możesz na kontrze i nakrętce w sztandze zrobić jakiś ślad kolektorem lub pisakiem białym, gwint jest prawy więc odkręcasz kontrę i nakrętkę na sztandze wkręcasz w stronę gruszki o jeden obrót. Ja u siebie mam podobny problem z późno wstającym turbo więc też będę skracał sztangę
marecki88 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 dzięki kolego daj znać czy da to efekt...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się