Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize Logów stat,BS i dyna po reg turbo i wymiany Przepływki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeżdze autem 2 lata, może nie miało idealnych parametrów ale przyspieszało, w zimie przejeżdzałem krótkie odcinki do 2km , przy ujemnych temp auto traciło moc czasami, potem coraz częściej a teraz to nawet raz jest dobrze a 10 razy źle, po podpięciu pod komputer ukazał się błąd (na tą chwile można go wykasować tylko przy włączonym zapłonie i powraca :

Wednesday, 13 March 2013, 16:47:43

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

wcześniejsze (nie kasowane od roku, podmieniałem zawory i zaślepiłem egr 2dni wcześniej:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-00 - Open or Short to Ground

LOGI STATYCZNE

000,001,003

00_01_03_statyczna.jpg

004,007,013

04_07_13statyczna.jpg

014,018,023

14_18_23_statyczna.jpg

LOGI BS

000

bs_00.jpg

003

bez_tytu_u.jpg

004

bs04.jpg

011

bs11.jpg

LOGI DYNAMICZNE

000

00dynamiczna.jpg

003

03dynamiczna.jpg

011

11dynamiczna.jpg

Pewnie jest troche rzeczy do zrobienia wobec tego od czego zacząć.... Pozdrawiam

Opublikowano

Pierwsze co to zrob poprawnie logi dynamiczne bo zrobiles w trybie awaryjnym. A poza tym to kat wtrysku do regulacji

Opublikowano

Kolego problem w tym ze przez ten 1 błąd nie moge zrobić poprawnych logów

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ----------

Czy któryś z kolegów pomoże rozwiązać problem z błędem Control Module Part Number: 038 906 018 S

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference ??

---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ----------

wracając do tematu czy jest ktoś w okolicy w.lubelskie kto zna się na rzeczy lub przeżył podobne akcje i mógłby "pomóc" w doprowadzeniu auto do stanu którego nie powstydził by się forumowicz :) ?

Opublikowano

Uruchom procedure w bs na 011 i zajrzyj na turbo jak pracuje grucha i czy w ogole pracuje, jesli podcisnienie jest i znika to jest z nim ok ale jesli gruszka nie pracuje gora dol w ok 1,5cm albo sie zacina podczas tej drogi to turbo do wyjecia i czyszczenia.

Opublikowano

rzuciłem okiem chodzi ta sztanga nie wiem dokladnie ile z 1cm może 1,5 plynnie mam podmieniony zawor z tym od egr zdjąłem wężyk od gruszki raz ssie raz puszcza... co dalej ???

---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ----------

dodam że ze zwgledu na godzine próbe robiłem na zimnym silniku...

---------- Post dopisany 14-03-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2013 at 23:41 ----------

wracając do tematu widze że póki co zostałem sam... Zawór od EGR wyczyszczony(zaślepiony), zawór od turbiny wyczyszczony, przepływka wyczyszczona, filtr powietrza czysty, przewody od podciśnienia wymienione..

auto cały czas porusza sie na trybie awaryjnym;/

plan na jutro : czyszczenie kolektora, czyszczenie turbo we własnym zakresie przy opiece znajomego mechanika, ew. ustawienie kata wtrysku...

mam nadzieje że któryś z kolegów udzieli się w temacie :)

Opublikowano
auto cały czas porusza sie na trybie awaryjnym;/

Nie ma takiej opcji by przy błędzie 00575 auto od samego odpalenia silnika szło w trybie awaryjnym. Ten błąd powoduje pracę w trybie awaryjnym dopiero w trakcie jazdy kiedy nastąpi przeładowanie lub niedoładowanie turbo. Zacznij logować dynamicznie auto począwszy od grupy 011 i po każdym logu a przed kolejnym zgaś i ponownie uruchom silnik by zresetować tryb awaryjny i wtedy wstaw logi jeszcze raz.

Opublikowano

u mnie to nastepuje pewnie przy 1800rmp :) jak się uda to wieczorem opisze sytuacje...

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ----------

całe turbo stoi wali olejem itd... jutro regeneracja miły pan z serwisu zaproponował zamiast 110km wersje 115km podobno lepsza geometria wziaść czy zostac przy orginale prosze o szybką odowiedź ???

Opublikowano

Najlepiej Gt 1749 VA

A jeżeli chcesz wyczyścić turbo to nic trudnego, trzeba mieć plan działania i przykładowy schemat. Ja wczoraj rozebrałem swoje turbo od afn, było nieco zawalone, trochę nafty, kawałek rurki i odrdzewiacza + dobre narzędzia. Trochę problemów może sprawić rozpołowienie części wydechowej ale dasz radę :)

Opublikowano
u mnie to nastepuje pewnie przy 1800rmp :) jak się uda to wieczorem opisze sytuacje...

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 10:34 ----------

całe turbo stoi wali olejem itd... jutro regeneracja miły pan z serwisu zaproponował zamiast 110km wersje 115km podobno lepsza geometria wziaść czy zostac przy orginale prosze o szybką odowiedź ???

Jak juz tak to bierz z awx jak Tommy napisal, ze 115 ajm jest te same turbo co w afnie.

Opublikowano

witam ponownie wsadzilem turbo 115km mogłem wziąść 130km w tej samej $$ (wiem;/) ale Bardzo zależalo mi na tym żeby złożyć to dzisiaj a tam coś trzeba było dokupić/przerobić nie wnikałem...

taaaakk mi się nie chciało ale złożyłem... Autko muuulii strasznie podejrzewam przepływke ew. pompe bo wygląda jakby ciekła ale spokojnie to takie gdybanie w poniedziałek się ogarne ew jutro i zrobimy jakiegoś loga to popatrzymy co go boli... a wiec Panowie i hmm.. Panie? świeży jestem nie wiem czy Panie też się udzielają.. Co logować ??? wszystko od A do Z ??? a i ten statyczny kąt wtrysku do ustawimy dopiero na tygodniu "chyba" nie wpływa na dynamike...

---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

p.s błędów na tą chwile nie ma żadnych...

---------- Post dopisany 25-03-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 00:44 ----------

Odświeżam temat :

Statycznie

000,001,003

st000_03.jpg

004,007,013

st4_7_13.jpg

014,018,023

141823.jpg

GRUPA BS

000

bs000.jpg

001

bs01.jpg

003

bs3.jpg

004

bs4.jpg

---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

dynamiczne za chwile

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

000

dyn0.jpg

001

image.jpg

003

image.jpg

004

image.jpg

008

image.jpg

010

D10.jpg

011

D11.jpg

Opublikowano

popraw003 dyn bo sie nie chce powiekszyc. Turbo troszeczke pozniej wstaje ale doladowanie jest ok. Spróbuj skrócic sztange o 1 obrót powinna lepiej wstać.

Opublikowano

bez wyciągania ja skrócisz kolego. Przepływka lekko zaniża pomiar. Lekkie czyszczenie by się jej przydało. Nadaj tak mułowato jeździ?

Opublikowano

kolego przepływka wymieniłem 2 dni temu ale też się tak patrze że szału nie robi, autko zbiera się lepiej , ładnie ciągnie tylko późno wstaje

Opublikowano

to wstawanie powinno się polepszyć po skróceniu sztangi.Tragedii nie ma z przepływką zobaczymy jak bedzie mierzyć jak juz turbo bedzie wstawać wczesniej.

Opublikowano

masz jakiś manual jak tą sztange w afn skrócić ?

---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:26 ----------

skrócić w prawo w lewo - pomoże ktoś ? coś poluzować ?

Opublikowano

Gruszka jest na górze sztanga na dole, możesz na kontrze i nakrętce w sztandze zrobić jakiś ślad kolektorem lub pisakiem białym, gwint jest prawy więc odkręcasz kontrę i nakrętkę na sztandze wkręcasz w stronę gruszki o jeden obrót. Ja u siebie mam podobny problem z późno wstającym turbo więc też będę skracał sztangę :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...