Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwne zachowanie zamka centralnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamek centralny w moim audi (1996r 1.9TDI) buntuje się chyba na przedłużającą się zimę. Nie mam pilota do zamka otwieram kluczykiem drzwi kierowcy i automatycznie otwierało się wszystko (pozostałe drzwi bagażnik i zapadka od wlewu paliwa) aż do ostatniej niedzieli, kiedy to otworzyły mi się tylko drzwi kierowcy (nie było słychać żeby pompka od centralnego pracowała) postanowiłam prysnąć odmrażaczem do wszystkich zamków pojeździłam trochę i po jakiś 5h wszystko działało już normalnie i tak aż do czwartku elegancko i było słychać pracującą pompke... w czwartek wróciłam z uczelni i chciałam zamknąć auto i zamknęły się tylko drzwi kierowcy... i znów pompki nie słychać... wiecie może co się dzieje?

Opublikowano

ewidentnie coś się dzieje z pompką, moje przypuszczenia to że może być zalana pompka wodą ( wilgocią )

Opublikowano

Ja miałem podobny objaw u siebie raz działała raz nie. Rozebrałem wszystko w mak (razem z kompresorkiem) przemyłem każda część benzynka ekstrakcyjną poczekałem aż odparuje poprawiłem wszystkie dziwnie wyglądające luty i od 2 tyg mam spokój wszystko działa :)

Wykonaj mały test tylko ty będziesz potrzebował drugą osobe do pomocy (ja mam pilota od centrala )- Wyrabuj pompke na wierzch i poproś drugą osobe aby otwierała i zamykala drzwi i słuchaj czy pompka pracuje gdy auto zostanie zamknięte/otwarte a pompka nie zadziała puknij w nią lekko :) i jesli wtedy zadziała masz pewnośc ze to ona jest winna :)

Opublikowano

ale moje audi jest garażowane... jak to mogło się zalać... no i jak zalana ta pompka jest to normalne ze raz działa a raz nie? nie ma innej jakiejś przyczyny? no i czemu pryskanie odmrażaczem pomogło?

Opublikowano

wystarczy że jeździło podczas deszczu garażowanie nie ma nic do tego, z prawej strony w bagażniku a wykładziną w dole jest pompka zerknij tam jak wygląda. Zdaje się że musisz odkręcić plastik( osłonę pasa tylnego) jak otwierasz tylną klapę to na progu masz ten element, wtedy odchylisz tą boczną wykładzinę i w dole w osłonie z ciemnej gąbki będzie pompka

Opublikowano

no i co mam z nią zrobić jak już ją wyciągnę? to nie jest tak ze jak byłaby zalana to przestałaby działać całkowicie?

Opublikowano

nie nie jest tak, jak dostaje wilgoci to przewodzi prąd ( robi zwarcie) możesz mieć zaśniedziałe kostki wiec spróbuj wyjąć kostki i ponownie włączyć

Opublikowano

uff... dobra jutro wolne od studiów więc idę do garażu i pogrzebie sprawdzę też bezpieczniki, wyciągnę i wsadzę je z powrotem i te kostki też i tak na marginesie do kolegi Bartollo :) jestem dziewczyną. I wszystkim dziękuję za pomysły i pomoc

---------- Post dopisany 15-03-2013 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2013 at 21:23 ----------

no więc wracam z garażu... dostałam się do pompki wyjęłam ją... wygląda normalnie, tzn nie wygląda jakby coś było z nią nie tak... odłączyłam i przyłączyłam kostki... to samo zdobiłam z bezpiecznikami i działa. ktoś mi wytłumacz wtf? bo nie ogarniam tego już...

Opublikowano

Mam dokładnie to samo, zazwyczaj działają wszystkie drzwi bez problemu, ale nieraz muszę wystawiać moją cierpliwość na wielką próbę:kwasny: Mam nadzieję, że dam rade dobrać się do mojej pompki i ją "naprawie" :wink:

Opublikowano
no więc wracam z garażu... dostałam się do pompki wyjęłam ją... wygląda normalnie, tzn nie wygląda jakby coś było z nią nie tak... odłączyłam i przyłączyłam kostki... to samo zdobiłam z bezpiecznikami i działa. ktoś mi wytłumacz wtf? bo nie ogarniam tego już...

styki w kostkach po latach mogą zaśniedzieć i nie przewodzą prądu tak jak powinny, czasami taki manewr właśnie jak odłączenie i podłączenie na nowo pomaga ;)

Opublikowano
Mam dokładnie to samo, zazwyczaj działają wszystkie drzwi bez problemu, ale nieraz muszę wystawiać moją cierpliwość na wielką próbę:kwasny: Mam nadzieję, że dam rade dobrać się do mojej pompki i ją "naprawie" :wink:

jestem dziewczyną i jak ja dałam radę się tam dostać to Ty na pewno też sobie poradzisz :)

Opublikowano

Soko juz tak podkreslasz ze jestes dziewczyna to... usmiechnij sie do kogos z vag-iem i wrzuc kody bledow.

Moze to byc wyna czyjnika w zamku, zalamanych przewodow na przegubie drzwi, w ktoryms miejscu uklad pneumatyczny stracil szczelnosc, cos sie dzieje z papka, ktora w tych autach nie jest bezawaryjna - moze masz kogos w okolicy z podobnym autem to mozna pompki podmienic... Od dzis puki problem nie minie nie zostawiaj kluczyka w aucie przy zamknietych/zamykaniu drzwi - moze sie zdarzyc ze sam zamknie auto

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Soko juz tak podkreslasz ze jestes dziewczyna to... usmiechnij sie do kogos z vag-iem i wrzuc kody bledow.

Z tego co mi wiadomo w tym roczniku to Vag'iem nie ma opcji połączenia się z centralnym powód----> brak modułu komfortu :)

Chyba ze mam lipne info:)

A co do autorKI tematu to przepraszam :P nie zwróciłem uwagi na nick :)

Pozdrawiam:)

Opublikowano

Sara... hmm... bardzo ładne imię ;)

Opublikowano

koledzy mam problem z pilotem centralnego zamka raz zamknie a pięć razy nie i tak samo jak się zamyka i to jeszcze z bardzo bliska ta czerwona dioda jak się wciśnie przycisk jeno pyłgnie baterie są nowe co mogę z tym zrobić

Opublikowano
koledzy mam problem z pilotem centralnego zamka raz zamknie a pięć razy nie i tak samo jak się zamyka i to jeszcze z bardzo bliska ta czerwona dioda jak się wciśnie przycisk jeno pyłgnie baterie są nowe co mogę z tym zrobić

Sterownik centralnego dokładany??? A miga kierunkami jak chcesz zamknąć ?? I czy słychać pompke ?? jak miga kierunkami i nie słychać pompki to ona jest winowajcą. miałem taki sam objaw rozebranie pompki w drobny mak (łacznie z kompresorkiem) wymycie wszystkiego benzynką ekstrakcyjną i na płytce poprawienie zimnych lutów rozwiązalo problem :)

Opublikowano

ja myśle że to wina samego pilota bo nie zakażdym przyciśnięciem pilota świeci ta dioda przy nim. czy on się rozbiara jakoś

3112795274.jpg

---------- Post dopisany 22-03-2013 at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 08:06 ----------

momoże mi ktoś

Opublikowano

skoro nie za kazdym razem swieci sie dioda po nacisnieciu przyciku pilota a baterie byly wymieniane i obstawiamy ze sa nowe i maja 3V podczas wciskania przycisku to problem jest w styku w pilocie, tzn w przycisku.

wyglada to tak:

E9915909-9339-4CE4-B750-CCB6720C4668.JPEG

lutonica w reke, cienki grot i delikatnie wlutowac inny taki przycisk. Trzeba zwrocic uwage jak przewodzi prad, przewaznie na przeciwleglych nozkach po lewej stroniejak jest zwarcie jak i po prawej stronie jest zwarcie. prad powinien przechodzic po wcisnieciu przycisku na nozkach obok siebie:

tutaj jest schemat dzialania tego switcha:

9B8653AE-32A3-46D8-8C09-2AB7C1DBD2D1.JPEG

Opublikowano
Sara... hmm... bardzo ładne imię ;)

a dziękuję bardzo :)

---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ----------

A co do autorKI tematu to przepraszam :P nie zwróciłem uwagi na nick :)

Pozdrawiam:)

nie ma problemu :)

---------- Post dopisany at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ----------

widzę że te centralne w audi to jakieś dziwne są :) ja dostałam się do pompki odłączyłam ją przeczyściłam wtyczki WD40 i od tamtej pory mam już spokój :) wszystko pięknie chodzi

Opublikowano

no widzisz ;] dziwne, ale za to jakie proste w naprawie :grin::wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...