variocustoms Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 nie da się tego czytać, to powrót do czasów V-techu z lat 99-00, wysyłać kompa na zmianę mapy, szacowany wzrost i tyle i trochę złotówek wydanych, jak można nie czytać prasy i netu, MRMotors w Wawie pięknie modyfikuje autka, autorze wątku powiedz może ile zapłaciłeś za ten "program" pod twoje autko
adams78 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Każdy wierzy w to co chce. Chłopakowi kumpel w salonie bajek naopowiadał i ma program. Bez jeżdżenia, bez kolejki... I to z Włoch! :gwizdanie:
kllimek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 tylko wystąpił problem tzn. jadąc na biegach 3-6, przy obrotach 1900 daje cały gaz no i występuje tu jakiś poślizg tzn. obrotomierz skacze mi do ok 2500 ciągnąc jak na automacie poczym spada do ok 2100 i no i w tefu dostaje mocy i już normalnie ciągnie. Natomiast zmieniając biegi powyżej 2500 obrotów nic takiego się nie objawia tak samo jak i na zimnym silniku. Myślałem że pewnie pada sprzęgło, więc założyłem nowe i dalej jest bez zmian. Znajomy stwierdził że jest problem z wysprzęglaniem. A jaka była przyczyna tego poslizgu?? Sprzegło czy map??
dawid771 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Witam, koledzy mam taki problem. W moim A4 b8 143km zrobiłem chipa na 170 km 390 nm. Autko jeździ o niebo lepiej ale od jak mu mocno pociągnę to sprzęgło trochę się ślizga, ma przejechana 142 tyś. Zdaję sobie sprawę, że sprzęgło może być do wymiany chociaż przed chipem tego nie było i podejrzewam, że jak wgram serię to też nie będzie. Czy mogę do mojego auta założyć sprzęgło od 170km silnika a może to jest to samo sprzęgło?
MAGIC87 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 wrzuć wykres, zobaczy sie jak wyglada przebieg Nm:wink:
grom Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Witam, koledzy mam taki problem. W moim A4 b8 143km zrobiłem chipa na 170 km 390 nm. Autko jeździ o niebo lepiej ale od jak mu mocno pociągnę to sprzęgło trochę się ślizga, ma przejechana 142 tyś. Zdaję sobie sprawę, że sprzęgło może być do wymiany chociaż przed chipem tego nie było i podejrzewam, że jak wgram serię to też nie będzie. Czy mogę do mojego auta założyć sprzęgło od 170km silnika a może to jest to samo sprzęgło? Sprzęgło od 170 jest takie samo. Temat znany,szukamy rozwiazania wtym wątku :http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/slizgajace-sie-nowe-sprzeglo-264558/
dawid771 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Wykres I tak od ok 2000 obrotów delikatnie zaczyna się ślizgać. Takie uczycie jak przy redukcji w automacie.
VTG Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Przy 2tysiącach moment rośnie ponad 380Nm . Czy na pewno program jest dobrze zrobiony?
dawid771 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 To pytanie raczej do v-techu, bo ja niestety nie mam pojęcia jak ten moment powinien przebiegać. ---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- A ta krzywa bardzo źle idzie?
P-U-M-A Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Osobiście nie spotkałem jeszcze dobrej opinii v-tech. Na twoim miejscu jechał bym na korektę do jakiegoś poleconego Tunera
jedrekx Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 wrclagunie też w V-Techu jakoś słaby program zrobili.. po wymianie IC na korektę już jechał do Rogala
P-U-M-A Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Znam przypadek gdzie soft w firmie V-Tech wygląda tak że zostało podniesione tylko doładowanie:facepalm:
przemek4net Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 z wykresu nie wynika zeby to byl jakis "mader faker extreme power" - jezeli innym robia w a4b8 czipy na 200+ i moment 400+ i (przynajmniej od razu) w aucie sprzeglo sie nie zlizga to znaczy, ze nie mozna obwiniac tylko czipa (czip obnazyl slabosc sprzegla i tyle)
domialex Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Sprzeglo jak sprzeglo ale kolego zdajesz sobie sprawe ze masz cholernie drogie kolo zamachowe ktore do najstabilniejszych nie nalezy. Lepiej szybko ogarnij temat
dawid771 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Mój mechanik daje sobie rękę odciąć, że to wina sprzęgła a nie programu, tak jak kolega Przemek4net mówi, program obnażył jego słabość. Wymieni mi to na swoją odpowiedzialność i zobaczymy co będzie.
Inkognito Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 he tydzień lub dwa będzie ok i co dalej?? jeśli jest konkretny skok Nm to nawet nowe może się ślizgać za chwilę... no i dużo też zależy od Twojego stylu jazdy...
dawid771 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 A czy ten skok jest jakiś nienormalny? Jak powinna przebiegać wzorcowa krzywa po programie?
wrclaguna Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 U mojego kolegi przy przebiegu 43 tys. km i zrobionym programie (Composport) zaczeło sprzeglo poslizgiwać . Wymienił je ..........ale za jakis czas ma ten sam problem . Nie kumam co to moze byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się