Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lpg w 2,0 130km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzwoń i pytaj: http://www.gazbraniewo.pl/

Tylko do Braniewa, bo tam urzęduje szefo. Sam zakładałem w Braniewie i odbyło się to bezboleśnie.

Opublikowano

A jaki to koszt będzie?

Opublikowano

Zadzwoń i zapytaj, dostaniesz info od ręki co i jak.

Opublikowano

na instalacjach LPG kompletnie się nie znam.
Zaproponowali STAG, ISA3 lub PREMIUM, AC r01, coś o plug&drive mówił. 2 lata gw. na instalacje, 5 lat gw. na sterownik. Butla w koło, korek we wlewie. O filtrze też mówił jakimś lepszym (+100zł) chyba z włókna szklanego. Wtryski polecał, ponieważ są rozbieralne (w razie jakby sie zanieczyściły).
Całość 2500 (+- zniżka studencka ^^).
Czy jest to dobra opcja?

Opublikowano

Mi niedawno zamontowali STAG 4 Plus. Sterownik ma 5 lat gwarancji. Ogólnie oprócz lekkiego szarpania po zmianie biegów to jestem zadowolony (zdarza się czasem) zwłaszcza jak po zmianie biegów dodam mocniej gazu. Jak czytałem już tu jest to kwestia regulacji gazu. Także podsumowując zapłaciłem 2500 zł w najwyższej konfiguracji. Były też instalacje optymalne po 2100 zł, ale nie ma co żałować, zwłaszcza jak dali na raty. Spalanie nie różni się od benzyny, wlew gazu w klapce razem z paliwem,

Opublikowano

Ja posiadam w 2.0 ALT 130KM instalacje gazową LECHO SEC MINI 2 z wtryskami BARRACUDA auto chodzi pięknie na gazie jeszcze lepiej jak na benzynie.

Opublikowano

A jak masz rezerwę gazu to do końca ci chodzi dobrze, czy trochę szarpie?

Opublikowano

Od roku smigam na gazie STAG 4 plus , auto jezdzi bez zarzutow! :) POLECAM , a co do pytania wyzej, nawet nie odczujesz kiedy skonczy sie gaz a przelaczy na PB przynajmniej u mnie

Opublikowano (edytowane)

Udało się rozwiązać problem szarpania. Zatankowałem gazu i benzyny do pełna. Objawy ustąpiły. Nie czuc różnicy między gazem a benzyna. Hura

Edytowane przez chris061
Opublikowano

Witam. jeżeli znacie to polećcie jakiegoś bardzo dobrego gazownika na południu kraju dokładniej Podhale

Opublikowano

Witam czy ktoś już ma lpg w 2,0 130KM zastanawiam się nad założenie i chciałbym poznać opinie na ten temat.

Nie ma najmniejszych przeciwwskazań a właściwie poza jednym-kiepskim gazownikiem,polecam Ci GZW z gwarancją na 100tys km bez limitu czasu lub 3 lata bez limitu kilometrów.Poczytaj na forum zobacz na FB,lepszych nie znajdziesz.

Opublikowano

Mam problem jak silnik zimy to mi dławi sie przy dodawaniu gazu, jadac na lpg,na benzynie jest dobrze jak sie rozgrzeje jest ok .Jaka moze byc przyczyna .Pomózcie!!!

Opublikowano

Sprawdz mape, czy dobrze Ci idzie, a jak nie to ew. podnies temperature przy ktorym przelacza Ci sie na gaz. :) Czyzby chodzilo ze na zimnym silniku + gaz ... naciskasz gaz sekunda ciszy szaprniecie i dopiero idzie?

Opublikowano

Witam. Mam świeżo zainstalowana instalację gazową firmy BRC. Problem polega na tym , że okresowo co jakiś czas zapala się kontrolka silnika. Po sczytaniu błędów okazuje się , że mieszanka jest albo za bogata albo zbyt uboga.W ciągu trzech tygodni byłem już dwa razy na regulacji.Ciekaw jestem czy ktoś z użytkowników miał podobny problem. Auto ma 217tys przebiegu a silnik to 2.0 ALT. Dodam jeszcze , ze gazownik twierdzi, że właściwie nie ma to wpływu na kondycję silnika. Poza tym auto jeździ normalnie nie ma też żadnych negatywnych objawów. Pali około 12l gazu na 100km.

Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie w tej sprawie.

Opublikowano

jeżeli na BP było dobrze do tej pory to żle wyregulowane LPG,komponenty instalki LPG nie dobrane lub gazownik nie kumaty

ogólnie z BRC nie jeden miał problem.

Opublikowano

jeżeli na BP było dobrze do tej pory to żle wyregulowane LPG,komponenty instalki LPG nie dobrane lub gazownik nie kumaty

ogólnie z BRC nie jeden miał problem.

Zamontowano mi taki zestaw:

reduktor - BRC typu Genius MB

listwa - RAILI

wielozawór - EUROPA 2

SQ 32

Opublikowano

Panowie a jak z olejem po montażu gazu? pobór wzrósł czy pozostał bez zmian? Mój pobiera około 1 litra na 1000 - 1500 km.

Opublikowano

Witam,

Miałem taki sam problem. Co jakiś czas zapalała mi sie kontrolka check. Po odczytaniu błedów przyczyną okazuje się być zbyt bogata lub za uboga mieszanka. Radziłbym pojechać do dobrego gazownika żeby wykonał mapowanie wtrysków. Mapuje się wtrysk czyli ustawia się czasy wtrysku paliwa (a co za tym idzie ilość podawanego paliwa) w zależności od obrotów silnika i otwarcia przepustnicy. W przypadku instalacji sekwencyjnych LPG jest koniecznością zrobienie mapowania dla kompa gazowego. Po zrobieniu mapowania problem znikł, kontrolka się ani raz nie zapaliła. Spalanie w mojej Audi to 10l LPG/100km.

Opublikowano

Jeśli było dobrze to konieczna jest wizyta u gazownika (jak proponują koledzy) . Ten niech posprawdza mapy bo napewno rozjechane.

Opublikowano

Witam. Problem w końcu został rozwiązany. Faktycznie po zmianie gazownika który montował mi instalację ale nie potrafił jej dobrze wyregulować udałem się do konkurencji i tam dopiero zajęto się w sposób właściwy problemem. Najpierw dokonano regulacji instalacji podczas jazdy autem z podpiętym laptopem. Okazało się , ze mapy były nieco rozjechane. W ten sposób pozbyto się błędu składu mieszanki. Ale były jeszcze inne błędy: błąd katalizatora i błąd sądy lambda. Gazownik dokonał małego triku polegającego na demontażu sondy i wkręceniu jej na specjalnej podkładce dystansowej. W ten sposób błędy sądy i katalizatora już się nie pojawiają. Na koniec chcę podziękować wszystkim za zainteresowanie oraz opinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...