zegarro Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 nie na tematttttttt Jak na swój pierwszy post na tym forum, to strasznie na temat się wypowiadasz ;-) Watek brzmi "podczas jazdy zapalila sie kontrolka podgrzewania swiec brak mocy!!!" a nie gdzie tankuj swoja fure, Proponuje rozpoczac inny watek.
wojtekm Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Popieram zegarro i bez spinek koledzy
lukas309 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 co popierasz ???? co jest nie na temat ???? temat - paliwo w naszym kraju jak chłopakowi padla pompa paliwa i wtryski ????? to o czym ma pisac w takim wypadku o sprzegle )))))) paliwo wlasnie moglo byc przyczyna tego co sie stalo poczytajcie troche dlaczego padaja pompy paliwa a potem piszcie ze cos jest nie na temat
PILOT_24 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Sa wrzucone od wczorej---------- Post dopisany 29-03-2013 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 15:36 ---------- Już wiadomo co oznaczała zapalona kontrolka od świec żarowych i silnika padła pompa paliwa i wszystkie wtryski tylko mnie zastanawia dlaczego w pompie były drobne opiłki metalu??? co to mogło spowodować. Witam, mi też w audi b8 2008 2,0tdi 143KM CAGA przebieg 109 tyś/KM to padło!!!. Auto jeżdżone i serwisowane ciągle w Niemczech. Przyjechało do Polski na wakacje gdzie spaliło ok. 120l paliwa z BP ultima i podczas powrotnej jazdy do D. zapaliła się kontrolka podgrzewania świec i błąd silnika auto straciło moc i przeszło w tryb awaryjny. Smutna diagnoza: Wszystkie pompy i wtryski do kosza!!! Proszę o pomoc w skompletowaniu części za rozsądne pieniądze. Wtryski: 0445116029 - nowy numer BOSCH 0445116005 - stary numer BOSCH 03L130277 - oryginalny numer AUDI Pompa wysokiego ciśnienia (wtryskowa): 0445010546 - nowy numer BOSCH 0445010507 - stary numer BOSCH 03L130755 - oryginalny numer AUDI
Kaiserman Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 U mnie jest dokładnie to samo, pompa wydaje dziwny metaliczny dźwięk. Przyznam że z tym objawem zrobiłem już prawie 40tys km i nic sie nie dzieje. Podejrzewam że jak odkręcisz zawór na pompie, zauważysz na siateczce drobinki metalu. Z tym już raczej będzie coraz gorzej, aż doprowadzisz to etapu kolegi powyżej, niemniej ja nic z tym nie robie a juz prawie 40tys z tym dzwiekiem przejechalem. a czy przy tym dzwieku się pali kontrolka świec zarowych??
piotrek 26111 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam kolegów potrzebuje jakis sprawdzony warsztat poniewarz niedawno kupilem audi b8 2010r i zapala sie kontrolka świec i gaśnie auto po kilku minutach ciężko ale odpala komputer pokazuje słabe cisnienie paliwa może ktoś z okolic Bierunia cos polecić ?
PILOT_24 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam kolegów potrzebuje jakis sprawdzony warsztat poniewarz niedawno kupilem audi b8 2010r i zapala sie kontrolka świec i gaśnie auto po kilku minutach ciężko ale odpala komputer pokazuje słabe cisnienie paliwa może ktoś z okolic Bierunia cos polecić ? Kolego to plaga!!! 99% to padła pompa wysokiego ciśnienia Do zdiagnozowania potrzebny ci jedynie mały TROX do odkręcenie dwóch śrubek, którymi przykręcony jest zawór-czujnik na pompie wysokiego ciśnienia. Po odkręceniu ich jesteś w stanie zobaczyć czy w pompie nie ma opiłków. Jeżeli są to współczucie. Temat przerabiałem.
wojcian Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 A są jakieś wcześniejsze objawy , że pompa dogorywa. I ile to kosztuje
Kaiserman Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam właśnie, jakie są objawy u ludzi, którzy to przeszli? Czy trzęsło silnikiem? ile km tak to się działo? czytałem posty, że trzęsie jak dwumas itp.
wojcian Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 K..wa. Dopiero co wymieniłem wałek pompy oleju , to teraz nastepny stres z pompą wysokiego cisnienia. ---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:22 ---------- PILOT 24 które te śrubki dokładnie odkrecić, żeby to zdiagnozować, bo ja już jestem mokry.
piotrek 26111 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 koledzy możecie jakis warsztat polecić okolic tychów bo może to być pompa bo jakiś opiłek miałem pech myślałem o warsztacie śmietany ale może ktos ma lepszy?
PILOT_24 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 K..wa. Dopiero co wymieniłem wałek pompy oleju , to teraz nastepny stres z pompą wysokiego cisnienia.---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:22 ---------- PILOT 24 które te śrubki dokładnie odkrecić, żeby to zdiagnozować, bo ja już jestem mokry. A te fotki znalazłem w sieci. Identyczne zniszczenia jak u mnie.
wojcian Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Jak odkręce te śrubki ,to zawór do góry, tak . Jak go będę wyciągał , to nic mi tam nie wyskoczy ,jakaś sprężynka czy coś innego. Czego tam wypatrywać ,i czy układ sie nie zapowietrzy po takiej kontroli.
PILOT_24 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 A są jakieś wcześniejsze objawy , że pompa dogorywa. I ile to kosztuje Wydaje mi się, że zawsze pierwszym objawem jest zaświecenie się lampki (spiralki) i po przejechani ok. 20 km całkowite unieruchomienie silnika. Następnie po dostarczeniu auta np. do serwisu usłyszycie bardzo szybko po około 10min, że znaleziono usterkę (myślicie sobie super), a oni informują was, że przewidywany koszt naprawy to 25 tyś zł (wtedy brakuja wam tchu i macie ścisk w żołądku). Takie to są objawy. ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Jak odkręce te śrubki ,to zawór do góry, tak . Jak go będę wyciągał , to nic mi tam nie wyskoczy ,jakaś sprężynka czy coś innego. Czego tam wypatrywać ,i czy układ sie nie zapowietrzy po takiej kontroli. Po prostu zrób to sam (oczywiście delikatnie bez obaw).
wojcian Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Orientujesz sie ile kosztuje taka pompa . Bo np . rozbiorę zobacze jest czysto i co dalej , wymieniać profilaktycznie. Mam 160tys od nowości . ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ---------- A i jaka pewność ze ta nowa zaraz nie padnie, co jest powodem takiej awarii.
PILOT_24 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Orientujesz sie ile kosztuje taka pompa . Bo np . rozbiorę zobacze jest czysto i co dalej , wymieniać profilaktycznie. Mam 160tys od nowości .---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:58 ---------- A i jaka pewność ze ta nowa zaraz nie padnie, co jest powodem takiej awarii. Poczytajcie na tej stronie: Filtry paliwa stosowane w Common Rail (zanieczyszczenia, opiłki, woda w paliwie) Bosch Delphi Regeneracja naprawa pomp common rail
wojtsen Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 podłączam się do tematu, zapalił mi się check, potem ra spiralka zaczęła mrugać dziś rano jeszcze kontrolka DPF takie kombo że szok, ale mocy nie stracił ani nic. Jadę po pracy to zdiagnozować bo podobno może być dużo problemów niekoniecznie pompa czy syf w układzie.
przemek4net Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 ja p... jakie teorie spiskowe z tym paliwem... wszystko co polskie jest do d...? Wiekszosc stacji ma paliwo przeciez i tak z tego samego zrodla (zbiorniki na stacjach moga byc w roznym stanie - to osobny temat) Paliwa sa badane, podnoszone sa z roku na rok kryteria pozytywnych ocen (paliwa bada sie pod coraz wieksza liczba kryteriow) Przejechalem 2,0tdi cr 130tys. Poza drobnymi wyjatkami tankuje tylko w PL na stacjach wg klucza cena (zero problemow)... dokladnie tak samo tankowalem (i tankuje bo mam dalej) 2,5v6tdi (w watkach o 2.5v6tdi i padajacych pompa vp44 bedzie kupa zali na paliwo "ze to przez zle polskie paliwo") - okolo 100tys autem zrobilem (startujac juz od przebiegu 200tys) - no jakos sie nie zrabalo "przez polskie zle paliwa" Jeden spiskowiec pare postow wyzej nawet teorie wysnul, ze jak sie wtrysk zatka i bedzie podawal mniej paliwa to wzrosnie temperatur spalnia? co za teoria!... tylko pomieszal silniki benzynowe z dieslami (no i moglby sie zastanowic dlaczego stare diesel nie mialy przepustnic jezeli za duza ilosc powietrza podnosi temp spalin) Rabie sie bo sie rabie czasem wszystko i tyle.. zamiast pustej dykusji o stacjach benzynowych chetniej dowiedzialbym sie jak kontrolnie sprawdzic stan pompy cr i jak ewentualnie naprawic ja zanim sie wy... kompletnie (na zasadzie: "warto odkrecic 2 srubki i sprawdzic czy nie ma sladow wytarcia na czesci X a jak jest to trzeba wymiec czesc X bo ona z wymiana to 200pln i zapomniec o temacie) Same pompy CR uzywki widze sa raczej tanichowate od juz 500 do 1000 zyla (wiem ze pompy CR jak i wtryski zarowno CAGA jak i CAHA sa identyczne/w tych samych latach produkcji/ wiec jak sa i takie same w "poprzeczniakach" 2.0tdi cr to znaczy ze baza czesci uzywek jest olbrzymia: bo vw 2.0tdi CR wklada do prawie wszystkich swoich aut pod szyldem vw czy pod szyldem swoich pociotkow) Oczywiscie wymiana wtryskow i pompy to juz akcja wieksza (nie mowie, ze nie warto sie przejmowac) Pozdrawiam, Przemek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się