titus30 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Witam mam nastepujacy problem: - po dodaniu gazu do 2tys. i puszczeniu słychac bulgotanie w desce rozdzielczej podejrzewam ze to w nagrzewnicy. -kolejna sprawa to ubytek płynu chłodzącego po przejechaniu 1tyś, km dolałem ok 200ml do poprzedniego stanu. zauważyłem że centralnie pod zbiorniczkiem wyrównawczym sa ślady kapania, jakby płynu, wsadziłem reke pod zbiorniczek i jest tam rurka ok2cm czesc zbiorniczka która była mokra. może to z tego ubytek płynu? zastanawiam sie czy to czasami nie uszczelka pod głowica:facepalm: dodam że z temperaturą ok normalnie sie rozgrzewa trzyma 90 stopni, poziom oleju bez zmian, kolor spalin normalny rano troche kopci ale jak sie rozgrzeje to ok autko ma juz 280tys z góry dzieki za pomoc 1
pavol1986 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 No objawy ewidentnie wskazują na uszczelke głowicy , sprawdz po trasie czy węże twarde. Ja tak jeździłem ażzaczęła nagrzenica ciec no i jeszcze musiałem wymieniać a jak wiadomo trochę roboty przy tym jest.
titus30 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 ok sprawdze tylko pytanie jakie maja byc twarde czy miękkie i które sprawdzic?
McCoob Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 żadna uszczelka pod głowicą, ten typ tak ma, mój też bulgocze i innym użytkownikom także, jeździć i nie szukać dziury w całym. zapraszam do lektury http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/silne-kopcenie-bialo-podgrzewaniu-szyb-247069/
msuchecki90 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 mój ajm tez tak miał bulgotanie zaczęło się w lipcu i jeździłem nie było ubytków płynu z czasem brak ogrzewania (wymieniłem nagrzewnice) później twarde węże itp , później płyn połykał zapowietrza się cały czas , robiłem test miesiąc temu na uszczelkę i niestety są spaliny w układzie chłodzenia za tydzień w końcu to robię bo teraz jak dostanie po piździe porządnie potrafi się przegrzać
The a4 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Ja tez tak mam i dalej jezdze 0 ubytkow plynu i zadne odpowietrzanie nic nie da wcale to nie musi byc uszczelka U mnie to wystepuje tylko ponizej 5 stopni jak jest cieplej cisza brak problemu wiec nie wydaje mi sie zeby to uszczelka Na moje ucho i rozum to raczej przez swiece dogrzewajace w kruccu , a po 2 to do momentu otwarcia termostatu tylko bulgota a po 3 to tak jakmby pompa wody na wolnych obrotach nie pompowala pod odpow.cisnieniem
goldi Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 mój już z dwa lata bulgocze i żadnego ubytku płynu
The a4 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 No ja tez nie zauwazylem ubytkow plynu wiec jezdzic nie szukac dziury bo sie zawsze cos znajdzie
PiterA4 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 zrob test na spaliny w plynie wtedy duzo sie wyjasni:wink:
Arturoo Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 u mnie też bulgocze czasem....po mroźnych nocach szczególnie ....płyn stoi od wymiany do wymiany.....spalin nie mam w układzie.... jeździć ...nie szukać ,nie kombinować....
The a4 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 popieram jak wyzej a z ciekawosci zapytam Czy tym co bulgocze macie na kruccu przy bloku 3 swiece zarowe?
radioo11 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Witam mam nastepujacy problem:- po dodaniu gazu do 2tys. i puszczeniu słychac bulgotanie w desce rozdzielczej podejrzewam ze to w nagrzewnicy. -kolejna sprawa to ubytek płynu chłodzącego po przejechaniu 1tyś, km dolałem ok 200ml do poprzedniego stanu. zauważyłem że centralnie pod zbiorniczkiem wyrównawczym sa ślady kapania, jakby płynu, wsadziłem reke pod zbiorniczek i jest tam rurka ok2cm czesc zbiorniczka która była mokra. może to z tego ubytek płynu? zastanawiam sie czy to czasami nie uszczelka pod głowica:facepalm: dodam że z temperaturą ok normalnie sie rozgrzewa trzyma 90 stopni, poziom oleju bez zmian, kolor spalin normalny rano troche kopci ale jak sie rozgrzeje to ok autko ma juz 280tys z góry dzieki za pomoc mialem identycznie,tez bulgotalo,tez mokro pod tym kroccem w zbiorniczku najpierw myslalem ze to korek puszcza ale okazalo sie ze to podciekalo z weza powrotu do zbiorniczka,jaka masz tam opaske?jesli samozaciskowa wymien na skrecana.ogolnie po przejechaniu 5 km w ukladzie juz powinno byc lekkie nadcisnienie.
machina Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 U mnie też bulgocze, do tego korek ciągle upuszcza ciśnienie wraz z odrobiną płynu. Nie mam złudzeń i kompletuje graty do wymiany UPG. Martwi mnie tylko zapach glikolu wewnątrz auta zaraz po włączeniu nawiewu przez chwilę. Mam nadzieję że nie wykończyłem nagrzewnicy tym zwiększonym ciśnieniem w układzie:facepalm:
snajper75 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam, ja miałem to samo .Bulgotało , słabe ogrzewanie itd. Ściąłem głowice i okazało się że puszczało na trzecim cylindrze . Po wymianie uszczelki i oczywiście zrobieniu głowicy , rozrządu .Cena za usługę z robotą 1700 zł .Wszystko wróciło do normy .
machina Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ja z ogrzewaniem nie mam problemu. Wszystko wskazuje na to że to dopiero początki "obsiadania głowicy". A powiedz mi czy po wymianie PUG po ok 12 godzinach od jazdy jak odkręcisz korek to masz charakterystyczne "psyt" ? i czy wąż od chłodnicy na rozgrzanym jest twardy?
machina Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Po ostrzejszej jeździe to ugnie się pod palcami ale żeby ścianki węża się spotkały to bardzo ciężko jest
Arturoo Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 jakby był twardy nie do ugięcia to bym się matwił
machina Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ugiąć się da i to bez większych problemów,ale to nie znaczy że jest dobrze jak korek cały czas upuszcza ciśnienie i ciągle to bulgotanie. Za tydzień będę miał już wszystkie części do wymiany UPG i chyba nie ma na co czekać bo jak wciągnie płyn np. przy powrocie z urlopu to:facepalm: Koszt samych części to 700zł.
olovski Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 jesli slychac bulgotanie to uklad jest zapowietrzony jesli ciezko jest go odpowietrzyc znaczy ze gdzies lapie powietrze u mnie odpowietrzal sie dopiero przy 2500rpm a po ostrzejszej jezdzie plyn znikal ogrzewanie sie tracilo samo potem cisnienie w ukladnie bylo takie ze opaski na wezach nie wytrzymywaly i plyn uciekal z kazdego weza przyczyna uszczelka pod glowa na 3 cylindrze kolo duzego kanalu wodnego korek i zbiorniczek czysty spalin nie czuc a mimo to uszczelka byla przyczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się