Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Leci gorące powietrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem z autkiem, dmucha mi calu czas gorące powietrze czy jest ustawione na 18C czy na 24C leci takie samo. Był podpinany pod kompa ale błędów żadnych nie ma, zrobione też nastawy podstawowe i nic nie pomaga. Proszę o pomoc jak się za to zabrać

Opublikowano

zdejmij schowek i sprawdz jak silniczki z cięgnami pracują

Opublikowano

Dziwne ze nie wywaliło żadnych błędów. Dmucha ci ze wszystkich kartek jednakowo? Ja kiedyś w B6 miałem trochę inaczej lecialo tylko ciepłe z lewych kartek. Okazało się ze z klimatrońika odpieła się jedna mała czarna kostka.

Co do silniczkow za schowkiem możesz sprawdzic ale silnik od klap ciepło/zimno jest z prawej strony koło pedalu gazu.

Opublikowano

A jaką masz temperaturę w aucie?

Na wyświetlaczu klimatronika ustawiasz temp. jaką chcesz osiągnąć wewnątrz auta a nie temp. nadmuchiwanego powietrza. Jako, że ciągle piździ to będzie dmuchać gorącym aż do osiągnięcia żądanej temp. wewnętrznej.

Opublikowano

poprostu się zdenerwował że jeszcze wiosna nie przyszła i jest zimno:wink:

Opublikowano

Mam identyczny problem jak autor tematu, niezależnie jaka temperaturę ustawie cały czas leci gorące powietrze, błędów brak. krzychuksk jak będziesz wiedział coś więcej daj znać. Czy posiada ktoś opisy bloków sterownika klimy???

Opublikowano

pierwszym krokiem do ogarnięcia tematu jest zrobienie nastawów podstawowych. Odpalamy vaga wchodzimy w klimatyzacje (chyba08) - Basic Settings - grupa 00, musisz poczekać ok minuty aż wszystkie cyferki zbliża sie do zera. W tej operacji klapy na nowo zapamiętują max i min otwarcie

Opublikowano

nastawy podstawowe robiłem już kilkukrotnie, cyferki schodzą się do zera a problem dalej występuje...

Opublikowano

Też miałem ten sam problem, któregoś razu w trasie, musiałem okna otwierać. Na razie przeszło samo:P zobaczymy w lato, błędów brak.

Opublikowano

Jesli zaden silnik nie bedzie chodził to i tak skonczy na zerze, chodzi o to aby każda wartość płynnie chodziła od-do ok 30-240 musisz obserwować wartośći a nie klapy. Dziwna sprawa, brak błędów i dalej problemy z temperaturą.

Opublikowano

Wybór nawiewu szyba, nogi centralny nadmuch wszytko działa poprawnie, najgorsze jest to ze cały czas gorącym powietrzem dmucha, już myślałem o jakimś czujniku temperatury.

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ----------

Czy ktoś posiada opis bloków klimy?????

Załączam zdjęcia z vaga, pomiar temperatur robiłem rano przed uruchomieniem auta.

201304053603.jpg

201304053602.jpg

---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ----------

Interesuje mnie opis grup 9, 10, 11, 20, 21 podczas pomiarów temperatura zewnętrzna była około zera.

Opublikowano

-99C napewno cos jest nie tak, też poszukuje opisów tych grup, szukam ciśnienia czynnika chłodzącego

Opublikowano

do silnika jest pełno opisów w internecie do klimy od dawna szukam i jak narazie nic nie znalazłem. Ciekawe co znaczy ta wartość gdzie obecnie znajduje się -99

Opublikowano

Jeśli nie świeci Ci się kontrolca econ i nie masz błędów sprawdź sprzęgło zrywalne klimy.Jest w kole pasowym sprężarki.Jeśli bedziesz w stanie obrócić środek..do wymiany.Miałem to samo.Wszystkie parametry ok,0 błędów a klima nie chłodziła.

Opublikowano

A to nie bedzie czujnik temperatury wewnatrz auta?

Do tego klima nic nie ma - wezmiesz na minimum to i tak schlodzi

Albo czujnik albo silniczek od regulacji temp ale te 99C to chyba wyjasnia sprawe

Opublikowano
Mam identyczny problem jak autor tematu, niezależnie jaka temperaturę ustawie cały czas leci gorące powietrze, błędów brak. krzychuksk jak będziesz wiedział coś więcej daj znać. Czy posiada ktoś opisy bloków sterownika klimy???

Też mam ten problem. Klima dmucha ciepłym powietrzem. Gdzie dokładnie znajduje się to sprzęgło zrywalne? I jak je sprawdzić? Jaki koszt tego sprzęgła?

Opublikowano
A to nie bedzie czujnik temperatury wewnatrz auta?

Do tego klima nic nie ma - wezmiesz na minimum to i tak schlodzi

Albo czujnik albo silniczek od regulacji temp ale te 99C to chyba wyjasnia sprawe

Jak sprawdzic czujnik i silniczek regulacji temp.??? Co znaczy wartosc -99 stopni C

Opublikowano

Widzę,że temat umarł, a moja klima dalej nie działa. Roberto333 co z Twoją klimą? Już działa?

moje wyniki sprawdzenia vagiem

klima1_21042013.jpg

klima2_21042013.jpg

coś można z tego odczytać?

Opublikowano

Niestety u mnie podobnie.

Błędów jakichkolwiek brak a klima dmucha powietrzem o temperaturze jak na zewnątrz, mimo ze temp. ustawiona na LO.

Ciśnienie 5 bar a wiatrak się nie kręci. Skraplacz chłodny, nie przegrzewa się.

Zaraz po uruchomieniu auta, nawet przez chwilę nie chłodzi.

Prąd zaworu 0,6A.

Lampka ECON zachowuje się prawidłowo.

Cieńsza rurka na wysokości zaworu rozprężnego jest oszroniona.

Mam dostęp do procedury testowania klimatronika, ale w barbarzyńskim języku. jakby ktoś chciał.

Podejrzewam czujnik temperatury, albo cięgno sterujace.

Nastawy podstawowe przebiegają bez problemu.

Poradźcie jeżeli możecie, cobym pół auta nie rozebrał.

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

Widzę,że temat umarł, a moja klima dalej nie działa. Roberto333 co z Twoją klimą? Już działa?

moje wyniki sprawdzenia vagiem

http://s15.postimg.org/8srhjrr9j/klima1_21042013.jpg

http://s15.postimg.org/dhc2sp5tz/klima2_21042013.jpg

coś można z tego odczytać?

Tak, wedłum mnie jest cos nie tak z zaworem sterujacym. Nie płynie przez niego żaden prąd. Urwany przewód lub spalona cewka zaworu regulacyjnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...