edekxp Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Kat raczej w porządku bo turbo ładnie wstaje
piotrekpiwko Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Trafna uwaga edekxp. Ponowne logi już na PB VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
edekxp Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tu nic nie wskazuje tylko zacinający się N75 lub sztanga się przycina przy pierwszym otwieraniu WG. Gaz masz źle wyregulowany mieszanka za bogata, zobacz na czasy wtrysku, albo sprawdź kanał 32. Szarpanie pewnie jest przy obr 2500>2800 Sprawdzałeś sztangę np dmuchając powietrzem z kompresora. Wartości w kanale 118 są zbyt niskie może to świadczyć jakby sztanga miała luz, tzn sztaga przesuwa się ale nie otwiera WG.Dopiero wartosci 10-15 uchylają klapę a powino być około 50, takie opóźnienie powoduje przeładowanie i pewnie dlatego szarpie U mnie trochę później wstaje turbo trzeba zajrzeć do kata. Skoro bez N75 (u mnie) turbo osiąga 1.1 bara około 2900obr, to turbina ok bo dmucha tylko dłużej się buja - tak mi się wydaje Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk
piotrekpiwko Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 O gazie wiem, tylko muszę zrobić narazie to co samochodowi dolega a później pojade na regulację gazu. Jutro jadę do mechanika. Do sprawdzenia: -N75 (podmienić z n18 mogę?) -zawór DV sprawdzić -sprawdzić sztangę -jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu O czymś zapomniałem? Pozdrawiam
edekxp Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Dv raczej sprawny szczelnośc też co to za zawór N18, z tego co wiem to nie ma zamiennika w aucie N75-jest tylko jeden
german81 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 odłacz wtyczke z n75 i zrób logi z bloku 115 bo wyglonda na to ze ktos krecił przy sztandze i dlatego szarpie .
piotrekpiwko Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Myslisz ze przy regeneracji mogli krecic przy sztandze? A takie pytanie czy przy regeneracji turbiny wymienia sie gruszke?
german81 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 przy regeneracji musisz zdemontowac gruszke z turbiny .
wampir Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 A może N249 Ci padl? Odlącz wężyk który idzie od DV do N249 i zrob logi. Pewnie będzie slychac "cwierkanie" przy zmianie biegów bo DV nie bedize upuszczać powietrza, ale do testów nic się nie stanie,
piotrekpiwko Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Już sprawa załatwiona. Była to przycinająca się sztanga. Coś tam było z podciśnieniem dochodzącym do gruszki. Mechanik powiedział że ustawił coś i teraz jest dobrze. ---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ---------- I jeszcze pytanie z poza tematu. Nie wiecie może czy mój silnik BFB ma łańcuch pomiędzy wałkami rozrządu?
edekxp Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Już sprawa załatwiona. Była to przycinająca się sztanga. Coś tam było z podciśnieniem dochodzącym do gruszki. Mechanik powiedział że ustawił coś i teraz jest dobrze.---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ---------- I jeszcze pytanie z poza tematu. Nie wiecie może czy mój silnik BFB ma łańcuch pomiędzy wałkami rozrządu? A było mówione że może sztanga Tapatalk
piotrekpiwko Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam ponownie. Jako że zakładałem ten post i dotyczy on turbinki to nie będę zaczynał nowego tematu i napisze tutaj aczkolwiek znów coś dolega mojej turbince: Oto przed chwilą zrobione logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wiem że drugi log nie dopracowany ale wyskoczył mi błąd na laptopie i się zacięło ale widać że jest coś nie tak. Poradzi ktoś coś, bo nie da się jeździć Wiem że jutro święta ale na pewno znajdzie się ktoś kto się nudzi i pomoże.
Łukasz13 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie ma sterowania turbina i przełądowuje musisz oblukać wężyki od n75, do gruszki czy nie jest dziurawy i n75 najlepiej wyjąc i sprawdzić czy któraś odnoga nie zatkała sie syfem.
piotrekpiwko Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 A nie powinno być wtedy błędów silnika? Bo takowych nie ma Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- Apropo samochodem ciąga na zmianę oraz i słychać wyraźnie świst. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Powinien byc blad ale jak nie ma, no coz musisz zrobic to co pisalem, auto bedzie jechalo skokowo bo turbo przeladowuje i ecu zamyka i otwiera caly czas przepustnice broniac sie przed przeladowaniem, zrob to bo nie jest to zdrowe dla silnika i turbiny Wysłane za pomoca sputnika.
piotrekpiwko Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dzisiaj bede mial n75 na podmiane takze okaze sie czy to to. Bo czyscilismy zawor ze znajomym ale nic nie dalo. Przewody dochodzace do zaworu sa cale
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 A sprawdzaloscie zaworek na krotko pod aku czy cyka i otwiera sie? Mozna na vagu sprawdzic w output test jaet test zaworka powinno byc slychac jak cyka, jak dziala to trzeba sprawdzic te wezyki dokladnie i szczelnosc gruszki turbiny najlepiej kompresorem dmuchnac 0.5 bar do wezyka od gruszki i bedzie widac czy sie sztanga rusza. Wysłane za pomoca sputnika.
piotrekpiwko Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Nie sprawdzalismy na krotko ale podmienilismy z innym i bylo lepiej. Juz nie przeladowywal. Logow nie zrobilem ale juz kupie nowy zawor. I wtedy zrobie logi. Wezyki wychodzace z zaworu sprawdzone i sa szczelne. Kompresorem dmuchalismy i gruszka chodzi dobrze. Takze zloguje go jak wymienie i zobaczymy. A jeszcze mam pytanie. Do jakiej wartosci % powinno zejsc duty cycle na 118 kanale? Bo slyszalem ze w tych silnikach BFB to prawidlowo do 50-60% powinno trzymac. Dzisiaj logowalem dla kolegi samochod to wysterowanie trzymalo do konca okolo 80%. Takze jak to jest. Chyba ze ma znaczenie ze jego wozek jest po programie. I jeszcze pytanko gdzie u mnie znajduje sie zawor DV? Juz raz ten temat ciagnalem i w sumie nie doszedlem. I ewentualnie numery na etce jak ktos by podal to byloby fajnie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W aucie po programie duty wzrasta bo turbina musi utzrzymac większe cisnienie, do dv najlepiej dojśc od dołu, http://img507.imageshack.us/img507/773/dvxp2.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się