Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, delkatne szarpanie przy przyspieszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kat raczej w porządku bo turbo ładnie wstaje

Opublikowano

Tu nic nie wskazuje tylko zacinający się N75 lub sztanga się przycina przy pierwszym otwieraniu WG.

Gaz masz źle wyregulowany mieszanka za bogata, zobacz na czasy wtrysku, albo sprawdź kanał 32.

Szarpanie pewnie jest przy obr 2500>2800

Sprawdzałeś sztangę np dmuchając powietrzem z kompresora.

Wartości w kanale 118 są zbyt niskie może to świadczyć jakby sztanga miała luz, tzn sztaga przesuwa się ale nie otwiera WG.Dopiero wartosci 10-15 uchylają klapę a powino być około 50, takie opóźnienie powoduje przeładowanie i pewnie dlatego szarpie

U mnie trochę później wstaje turbo trzeba zajrzeć do kata.

Skoro bez N75 (u mnie) turbo osiąga 1.1 bara około 2900obr, to turbina ok bo dmucha tylko dłużej się buja - tak mi się wydaje

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Opublikowano

O gazie wiem, tylko muszę zrobić narazie to co samochodowi dolega a później pojade na regulację gazu.

Jutro jadę do mechanika. Do sprawdzenia:

-N75 (podmienić z n18 mogę?)

-zawór DV sprawdzić

-sprawdzić sztangę

-jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu

O czymś zapomniałem?

Pozdrawiam

Opublikowano

Dv raczej sprawny

szczelnośc też

co to za zawór N18, z tego co wiem to nie ma zamiennika w aucie N75-jest tylko jeden

Opublikowano

odłacz wtyczke z n75 i zrób logi z bloku 115 bo wyglonda na to ze ktos krecił przy sztandze i dlatego szarpie .

Opublikowano

Myslisz ze przy regeneracji mogli krecic przy sztandze? A takie pytanie czy przy regeneracji turbiny wymienia sie gruszke?

Opublikowano

przy regeneracji musisz zdemontowac gruszke z turbiny .

Opublikowano

A może N249 Ci padl? Odlącz wężyk który idzie od DV do N249 i zrob logi. Pewnie będzie slychac "cwierkanie" przy zmianie biegów bo DV nie bedize upuszczać powietrza, ale do testów nic się nie stanie,

Opublikowano

Już sprawa załatwiona. Była to przycinająca się sztanga. Coś tam było z podciśnieniem dochodzącym do gruszki. Mechanik powiedział że ustawił coś i teraz jest dobrze.

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ----------

I jeszcze pytanie z poza tematu.

Nie wiecie może czy mój silnik BFB ma łańcuch pomiędzy wałkami rozrządu?

Opublikowano

ma jak każdy 1.8t

Opublikowano
Już sprawa załatwiona. Była to przycinająca się sztanga. Coś tam było z podciśnieniem dochodzącym do gruszki. Mechanik powiedział że ustawił coś i teraz jest dobrze.

---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ----------

I jeszcze pytanie z poza tematu.

Nie wiecie może czy mój silnik BFB ma łańcuch pomiędzy wałkami rozrządu?

A było mówione że może sztanga

Tapatalk

Opublikowano

Witam ponownie.

Jako że zakładałem ten post i dotyczy on turbinki to nie będę zaczynał nowego tematu i napisze tutaj aczkolwiek znów coś dolega mojej turbince:

Oto przed chwilą zrobione logi:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wiem że drugi log nie dopracowany ale wyskoczył mi błąd na laptopie i się zacięło ale widać że jest coś nie tak.

Poradzi ktoś coś, bo nie da się jeździć :) Wiem że jutro święta ale na pewno znajdzie się ktoś kto się nudzi i pomoże.

Opublikowano

Nie ma sterowania turbina i przełądowuje musisz oblukać wężyki od n75, do gruszki czy nie jest dziurawy i n75 najlepiej wyjąc i sprawdzić czy któraś odnoga nie zatkała sie syfem.

Opublikowano

A nie powinno być wtedy błędów silnika? Bo takowych nie ma

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

Apropo samochodem ciąga na zmianę oraz i słychać wyraźnie świst.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Powinien byc blad ale jak nie ma, no coz musisz zrobic to co pisalem, auto bedzie jechalo skokowo bo turbo przeladowuje i ecu zamyka i otwiera caly czas przepustnice broniac sie przed przeladowaniem, zrob to bo nie jest to zdrowe dla silnika i turbiny

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Dzisiaj bede mial n75 na podmiane takze okaze sie czy to to. Bo czyscilismy zawor ze znajomym ale nic nie dalo. Przewody dochodzace do zaworu sa cale

Opublikowano

A sprawdzaloscie zaworek na krotko pod aku czy cyka i otwiera sie? Mozna na vagu sprawdzic w output test jaet test zaworka powinno byc slychac jak cyka, jak dziala to trzeba sprawdzic te wezyki dokladnie i szczelnosc gruszki turbiny najlepiej kompresorem dmuchnac 0.5 bar do wezyka od gruszki i bedzie widac czy sie sztanga rusza.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Nie sprawdzalismy na krotko ale podmienilismy z innym i bylo lepiej. Juz nie przeladowywal. Logow nie zrobilem ale juz kupie nowy zawor. I wtedy zrobie logi. Wezyki wychodzace z zaworu sprawdzone i sa szczelne. Kompresorem dmuchalismy i gruszka chodzi dobrze. Takze zloguje go jak wymienie i zobaczymy. A jeszcze mam pytanie. Do jakiej wartosci % powinno zejsc duty cycle na 118 kanale? Bo slyszalem ze w tych silnikach BFB to prawidlowo do 50-60% powinno trzymac. Dzisiaj logowalem dla kolegi samochod to wysterowanie trzymalo do konca okolo 80%. Takze jak to jest. Chyba ze ma znaczenie ze jego wozek jest po programie. I jeszcze pytanko gdzie u mnie znajduje sie zawor DV? Juz raz ten temat ciagnalem i w sumie nie doszedlem. I ewentualnie numery na etce jak ktos by podal to byloby fajnie.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...