Dev Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 5 godzin temu, arek252525 napisał: Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie
aprox99 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 W dniu 8.01.2019 o 07:14, Dev napisał: Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie Piłowanie pomp to jak 20 sek. kręcę i nie odpala. Wymieniłem u mnie filtr paliwa, ten nowy napełniłem nowym paliwem i zamontowałem. Po przekręceniu kluczykiem 3 razy zakręcił i już chodzi do dzisiaj bez problemu. Nie opowiadajcie mitów że poprzez to pompa sypie opiłkami. Opiłkami sypie bo materiał pompy do d..y i tyle.
wadza Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny?
k232 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 1 godzinę temu, wadza napisał: Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? Pytasz o filtry czy o olej ?
wadza Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Bardziej o filtry. A przy okazji czy zostać przy tym oleju co lał poprzedni właściciel czy wlać inny?
k232 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Filtry to knecht , mann, Bosch , mayle, wszystko to jest jeden c**j ale pod inną nazwą. Przejedź sobie 10 postów wyżej i tam masz napisane o oleju.
FutrzaQ Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?
Dawid... Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) 10 godzin temu, FutrzaQ napisał: Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem? Kupilem auto w grudniu i mialem ten sam komunikat co ty pojechalem do mechanika podlaczylismy pod VCDS i okazuje ze paliwo przelewa sie do silnika i miesza sie z olejem przyczyna tego bylo zapchany filtr DPF 56g sadzy. Rozgrzewasz auto do temperatury roboczej parkujesz na rownej powierzchni odczekujesz 2minuty i sprawdzasz pomiar oleju. Komputer nie oszukuje. Podlacz Audi pod kompa i zobacz w jakim stanie masz DPF, jazda z pelnym silnikiem oleju doprowadzi z czasem do wytarcia tlokow. Edytowane 4 Lutego 2019 przez Dawid...
wadza Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 ja mam ten sam problem.silnik 136km i mechanik wlał 4,7l i pokazuje mi ten komunikat co wam. ile i jak spuścić nadwyżkę?
kabas Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Panowie zbliża się kolejna wymiana oleju i znowu dylemat. Po wszelkich opiniach na forum chce zalać Motula 5W30 Specific ale z drugiej strony mechanik poleca Mobil 1 ESP Formula 5w30. Co sądzicie o tym oleju Mobil 1 ? Warto ?
gruzin519 Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) 22 godziny temu, gruzin519 napisał: Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507 Nie musi, 507.00 został stworzony i jest przewidziany dla wydłużonego interwału Long Life, jeśli nie stosuje się wudłużonego interwału tylko stały 15 tys/1 rok to nie musi być 507.00, ważne jest tylko, aby był klasy ACEA C3 o obniżonym poziomie popiołu i siarki a C3 to gwarantuje. Ja od wielu lat leję do silników z DPF olej Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 który posiada specysikację jak poniżej. Ravenol VPD 5W40 ACEA C3 też spokojnie można zalewać do DPF, ma dobre parametry ACEA C3 API SN API CF BMW Longlife-04 Ford WSS-M2C 917-A MB-Freigabe 229.31 Porsche A40 VW 502 00 VW 505 00 VW 505 01 Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 8.01.2019 o 01:13, arek252525 napisał: Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. Nie ma na to żadnego potwierdzenia, jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość
arek252525 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 4 godziny temu, Charls napisał: Nie ma na to żadnego potwierdzenia, jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie nie dawaj takich wpisów jak pojecie nie masz. Pompa w trakcie odpalania na pustym filtrze nie ma smarowania przez około 5 do 10 sekund. A potem dołóż co wymianę ten sam sposób i pompa zatarta. miałem na serwisie kilkunastu klientów co pompę do wymiany i prawie każdy nie serwisował samochodu w aso tylko tanim sposobem, na tanich warsztatach co nie stosują procedur. A tak w ogóle to jedna z przyczyn bo jest wiele.
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Dobrze że ty masz pojęcie, dzięki o Panie za takiego znawcę bo zginelibysmy w butach. Zacznijmy od tego że filtr paliwa jest pełny bo go pompa elektryczna napelnila i nie ma żadnego powietrza ale ty jesteś przeciez mądrzejszym wysoce wykształconym znawca co filtry wymienia codziennie a widzę pojęcia nie masz ale to twój problem a nie mój Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość
Paramedic Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 cześć Co proponujecie do A4 B8 2.0 TDI z 2014? zastanawiam się nad: 1. https://allegro.pl/oferta/motul-specific-504-00-507-00-5w30-5w-30-5l-gratis-5043687795 2. https://allegro.pl/oferta/olej-motul-8100-x-clean-plus-5w30-5l-5w-30-6941765202 3. https://allegro.pl/oferta/castrol-edge-5w30-5l-fst-504-00-507-00-6364952740 4. https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-prosto-z-niemiec-7094509149 który i dlaczego?
Gość Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) 21 minut temu, Paramedic napisał: 4. https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-top-tec-4200-5w30-5l-prosto-z-niemiec-7094509149 który i dlaczego? Top Tec 4100 5W40 ACEA C3, jak wymieniasz co 15kkm/1 rok to niepotrzebna ci norma 507.00 Ja polecam Revanol VPD ACEA C3 5W40 Edytowane 23 Lutego 2019 przez Gość
Dev Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) 48 minut temu, Charls napisał: Top Tec 4100 5W40 ACEA C3, jak wymieniasz co 15kkm/1 rok to niepotrzebna ci norma 507.00 Na tym oleju Max 10 tkm Edytowane 23 Lutego 2019 przez Dev
Gość Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) 49 minut temu, Dev napisał: Na tym oleju Max 10 tkm Czym to uzasadniasz? Edytowane 23 Lutego 2019 przez Gość
Paramedic Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 to co polecacie z wymienionych? ? skłaniam się chyba ku motul specific... 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się