Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, arek252525 napisał:

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie

Opublikowano
W dniu 8.01.2019 o 07:14, Dev napisał:

Dalej nie rozumiesz. Ale niech już tak zostanie

Piłowanie pomp to jak 20 sek. kręcę i nie odpala. Wymieniłem u mnie filtr paliwa, ten nowy napełniłem nowym paliwem i zamontowałem. Po przekręceniu kluczykiem 3 razy zakręcił i już chodzi do dzisiaj bez problemu. Nie opowiadajcie mitów że poprzez to pompa sypie opiłkami. Opiłkami sypie bo materiał pompy do d..y i tyle. 

Opublikowano

Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? 

Opublikowano
1 godzinę temu, wadza napisał:

Witam jakiej firmy polecacie filtr oleju i paliwa? Poprzedni właściciel lał olej Castrol EDGE Professional LongLife III 5w30. Myślicie że pozostać przy nim czy wlać inny? 

Pytasz o filtry czy o olej ?

Opublikowano

Bardziej o filtry. A przy okazji czy zostać przy tym oleju co lał poprzedni właściciel czy wlać inny? 

Opublikowano

Filtry to knecht , mann, Bosch , mayle, wszystko to jest jeden c**j ale pod inną nazwą. Przejedź sobie 10 postów wyżej i tam masz napisane o oleju.

Opublikowano

Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, FutrzaQ napisał:

Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?

Kupilem auto w grudniu i mialem ten sam komunikat co ty pojechalem do mechanika podlaczylismy pod VCDS i okazuje ze paliwo przelewa sie do silnika i miesza sie z olejem przyczyna tego bylo zapchany filtr DPF 56g sadzy. 

Rozgrzewasz auto do temperatury roboczej parkujesz na rownej powierzchni odczekujesz 2minuty i sprawdzasz pomiar oleju. Komputer nie oszukuje.

Podlacz Audi pod kompa i zobacz w jakim stanie masz DPF, jazda z pelnym silnikiem oleju doprowadzi z czasem do wytarcia tlokow.

Edytowane przez Dawid...
Opublikowano

ja mam ten sam problem.silnik 136km i mechanik wlał 4,7l i pokazuje mi ten komunikat co wam. ile i jak spuścić nadwyżkę?

Opublikowano

Panowie zbliża się kolejna wymiana oleju i znowu dylemat. Po wszelkich opiniach na forum chce zalać Motula 5W30 Specific ale z drugiej strony mechanik poleca Mobil 1 ESP Formula 5w30. Co sądzicie o tym oleju Mobil 1 ? Warto ?

Opublikowano

Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, gruzin519 napisał:

Obojętnie jakiej firmy, przede wszystkim musi mieć specyfikację 504/507

Nie musi, 507.00 został stworzony i jest przewidziany dla wydłużonego interwału Long Life, jeśli nie stosuje się wudłużonego interwału tylko stały 15 tys/1 rok to nie musi być 507.00, ważne jest tylko, aby był klasy ACEA C3 o obniżonym poziomie popiołu i siarki a C3 to gwarantuje. Ja od wielu lat leję do silników z DPF olej Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 który posiada specysikację jak poniżej. Ravenol VPD 5W40 ACEA C3 też spokojnie można zalewać do DPF, ma dobre parametry

  • ACEA C3
  • API SN
  • API CF
  • BMW Longlife-04
  • Ford WSS-M2C 917-A
  • MB-Freigabe 229.31
  • Porsche A40
  • VW 502 00
  • VW 505 00
  • VW 505 01
Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.01.2019 o 01:13, arek252525 napisał:

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

Nie ma na to żadnego potwierdzenia,   jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie

Edytowane przez Gość
Opublikowano
4 godziny temu, Charls napisał:

Nie ma na to żadnego potwierdzenia,   jeden "bąbelek" powietrza w przewodzie jeszcze żadnej szkody nie wyrządził żadnej pompie

nie dawaj takich wpisów jak pojecie nie masz. Pompa w trakcie odpalania na pustym filtrze nie ma smarowania przez około 5 do 10 sekund. A potem dołóż co wymianę ten sam sposób i pompa zatarta. miałem na serwisie kilkunastu klientów co pompę do wymiany i prawie każdy nie serwisował samochodu w aso tylko tanim sposobem, na tanich warsztatach co nie stosują procedur. A tak w ogóle to jedna z przyczyn bo jest wiele.

Opublikowano (edytowane)

Dobrze że ty masz pojęcie, dzięki o Panie za takiego znawcę bo zginelibysmy w butach. Zacznijmy od tego że filtr paliwa jest pełny bo go pompa elektryczna napelnila i nie ma żadnego powietrza ale ty jesteś przeciez mądrzejszym wysoce wykształconym znawca co filtry wymienia codziennie a widzę pojęcia nie masz ale to twój problem a nie mój 

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, Charls napisał:

Top Tec 4100 5W40 ACEA C3, jak wymieniasz co 15kkm/1 rok to niepotrzebna ci norma 507.00

Na tym oleju Max 10 tkm

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, Dev napisał:

Na tym oleju Max 10 tkm

Czym to uzasadniasz? 

 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

to co polecacie z wymienionych? ? skłaniam się chyba ku motul specific...

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...