greg2505 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jak sprężarka by się nie załączała to chyba econ by się świecił cały czas
razorsl Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jak sprężarka by się nie załączała to chyba econ by się świecił cały czas ehmm no ja nie wiem, ale problemow z przelaczaniem z econ albo na klime nie mam problemu.
Dev Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Kuba przestał robic dla przyjemnosci i kasy, teraz robi to wylacznie dla kasy i bez skrupułów, dla niego sprawa jest prosta, padła sprężarka a nie zawór. Wiecej kasy dla niego, zresztą nie ważne. Jezeli padla Ci pierwsza sonda to nie robi sie emulacji tylko zakłada nową. Robisz virusa i od razu wyrzucają Ci drugą sondę z ECU.
razorsl Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Kuba przestał robic dla przyjemnosci i kasy, teraz robi to wylacznie dla kasy i bez skrupułów, dla niego sprawa jest prosta, padła sprężarka a nie zawór. Wiecej kasy dla niego, zresztą nie ważne. Jezeli padla Ci pierwsza sonda to nie robi sie emulacji tylko zakłada nową. Robisz virusa i od razu wyrzucają Ci drugą sondę z ECU. tylko ze wtedy sonde uzywana ale ori... nowa w aso to koszt 900-1000 zł. SOndy dostepne w inter carsach itp.. firm ngk, bosch itp.. to sa zamienniki z innych linii produkcyjnych niz te co sprzedaja w aso i podobno dosc szybko padaja. Zreszta jutro o tym pogadamy, bo moge sie mylic ale tak mi powiedzial znajomy z ASO
Dev Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Ori sonda to NGK albo Denso. Ja zezdze juz 3 lata bez problemu.
GreGoriO Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 A czy te zawory sprężarki są wymienne dla różnych producentów? Mam zatartą DENSO, może mógłbym wyjąć i zostawić w razie W. Nowa sprężarka to ATP. Da radę to połączyć w przyszłości?
Damian Ka Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Witam devastation. Widzę po postach że jesteś kolego zorientowany w temacie. Zajmujesz się tym profesjonalnie? Gdzie działasz w jakim regionie naszego kraju? Zależy mi na współpracy z ludźmi któży nie rzeźbią za robotę niepotrzebną. Z poważaniem:Damian
Dev Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Ponizej masz nr do mnie, zadzwoń jutro to bedziemy działać.
cichy8610 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Jakie zabezpieczenie ???? A no takie jak tzw sprzęgło zrywalne naprawa i wymiana sprzęgła sztywnego sprężarki klimatyzacji | Auto klimatyzacja samochodowa
karbonek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Dev mam pytanie do Ciebie, bo zaciekawiła mnie dyskusja. W mojej A4 B5 mam w kompresorze klimy sprzęgło elektromagnetyczne, jeżeli: wcisnę econ / nie będę miał sprawnej klimy / będzie za zimno na zewnątrz / będę wyprzedzał, to kompresor zostaje odłączony i nie tłoczy. Czy dobrze zrozumiałem, że w nowych OOOO kompresor tłoczy cały czas? Jak to się ma do sytuacji, kiedy kompresor jest odłączany w B5? Spalanie wychodzi tak jak bym jeździł ciągle na załączonej klimatyzacji (energia potrzebna do tłoczenia)?
Dev Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Sprawdz czy koło sprezarki kreci sie razem z tym co jest w srodku koła. Jezeli tak to sprezarka caly czas chodzi. Mozna tez sprawdzic VAGiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się