_Bartek_ Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Ja Ci mogę odpowiedzieć na pyt. nr: 2) u mnie nie trzeba było ciągnąć kabli do lamp, jedyny kabel pod maskę to kabel do alternatora 3) mi bzyczy tak, że auto stoi na wolnych obrotach i prawie tego nie słychać (ale jednak minimalnie tak )
GRazny Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Philips BlueVision to totalna kupa... normalnie żółte... sam się zdziwiłem... moduł masz kupiony od dawna? bo ja szukam...
HiRide Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Philips BlueVision to totalna kupa... normalnie żółte... sam się zdziwiłem... moduł masz kupiony od dawna? bo ja szukam... nie doczytales ze kolega zrobil go sobie sam A co do tych pytan "1. Czy moglibyście podpowiedzieć gdzie się podpiąć? 2. Czy trzeba 'ciągnąć' jakieś kable do żarówek czy wszystko podpięte macie w okolicy bezpieczników. 3. Jaka jest faktycznie skala tych dźwięków wydawanych przez wasze układy - silnik tego nie zagłuszy? (mój układ własnej produkcji faktycznie lekko bzyczy ale jest to naprawdę cicho)" blur123 Nikt z nas nie bedzie Ci potrafil jasno napisac gdzie masz wpiac przewody ze swojej konstrukcji bo....Ty jestes autorem tejze wlasnie konstrukcji Potrafiles skonstruowac uklad ale nie wiesz jak to podlaczyc?Jak to mozliwe? Przeciez trzeba wiedziec gdzie i jak co podpiac-bez tego niczego nie skonstruujesz.
blur123 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 blur123 Nikt z nas nie bedzie Ci potrafil jasno napisac gdzie masz wpiac przewody ze swojej konstrukcji bo....Ty jestes autorem tejze wlasnie konstrukcji Potrafiles skonstruowac uklad ale nie wiesz jak to podlaczyc?Jak to mozliwe? Przeciez trzeba wiedziec gdzie i jak co podpiac-bez tego niczego nie skonstruujesz. Chyba mnie nie zrozumiałeś... Faktycznie sam wykonałem taki moduł bo zajmuję się trochę elektroniką. Nie pytam gdzie się podpiąć do mojego modułu bo to by jakiś absurd był. Chodzi mi o podłączenie do samochodu - i tego nie wiem. Niby proste i logiczne przecież potrzeba tylko +12V, sygnał po odpaleniu, lampy, masa. Sam też znajdę gdzie co i jak ale dlaczego nie skorzystać z czyjejś wiedzy. Może ktoś ma lepszy, praktyczniejszy sposób. Nie chce ciągną przewodów pod maskę. Wierzę, że da się to wszystko znaleźć w okolicy bezpieczników.
GRazny Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Grzegorzu... jak ci zadziała to pomyśl o mnie bo się nie doczekam na tamtego dostawcę... a właśnie żarniki nowe wstawiłem i odbłyśniki w regeneracji były... i trochę mi szkoda
HiRide Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 blur123 Nikt z nas nie bedzie Ci potrafil jasno napisac gdzie masz wpiac przewody ze swojej konstrukcji bo....Ty jestes autorem tejze wlasnie konstrukcji Potrafiles skonstruowac uklad ale nie wiesz jak to podlaczyc?Jak to mozliwe? Przeciez trzeba wiedziec gdzie i jak co podpiac-bez tego niczego nie skonstruujesz. Chyba mnie nie zrozumiałeś... Faktycznie sam wykonałem taki moduł bo zajmuję się trochę elektroniką. Nie pytam gdzie się podpiąć do mojego modułu bo to by jakiś absurd był. Chodzi mi o podłączenie do samochodu - i tego nie wiem. Niby proste i logiczne przecież potrzeba tylko +12V, sygnał po odpaleniu, lampy, masa. Sam też znajdę gdzie co i jak ale dlaczego nie skorzystać z czyjejś wiedzy. Może ktoś ma lepszy, praktyczniejszy sposób. Nie chce ciągną przewodów pod maskę. Wierzę, że da się to wszystko znaleźć w okolicy bezpieczników. Dalej nie rozumiem bo konstruujac taki modul trzeba zrobic odpowiednia ilosc wyjsc,zrobic odpowiednie obliczenia itp itp a nie da sie tgo zrobic nie wiedzac gdzie dany ukla bedzie mial zastosowanie.Mniejsza o to bo to malo istotne.Ja akurat nie potrafie ci pomoc bo nie wiem ile masz przewodo i nie wiem jak dziala twoj system.W kazdym razie nie mialem schematow instalacji elektrycznej w aucie i ciagnalem wszystko w peszlach pod maska-nieczego nie widac.
_Bartek_ Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 U mnie elektryki pod maskę wyszli tylko z przewodem do alternatora. Reszta w przewody przy bezpiecznikach i jakąś dziwną wiązkę nad pedałami (sprzęgło,gaz,hamulec rzecz jasna :> )
blur123 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Grzegorzu... jak ci zadziała to pomyśl o mnie bo się nie doczekam na tamtego dostawcę... a właśnie żarniki nowe wstawiłem i odbłyśniki w regeneracji były... i trochę mi szkoda Spoko, spoko. Niech to pochodzi trochę u mnie. Na razie mam to jeszcze na stole warsztatowym. Zasilone z zasilacza , podpięta jakaś h4 55w, no i świeci sobie... Potencjometrem mogę ustawić dokładnie napięcie na wyjściu. Jak na moje oko to wystarczy jakieś 2,5V (~20%). Potrzebuję jeszcze obudowy i dobrej pogody (nie mam garażu) i zaczną się testy w samochodzie.
GRazny Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 testy powinno się wykonywać na 2 egzemplarzach powodzenia
blur123 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A więc w końcu zainstalowałem ten moduł w samochodzie. Muszę przyznać, że się uparłem i wszystkie potrzebne sygnały znalazłem w środku w okolicy bezpieczników. Łatwo nie było... Największy problem był z sygnałem aktywującym układ (czyli po odpaleniu silnika). Pomocnym stał się sygnał z bezpiecznika nr.28 ( pompa paliwa ). Pojawia się tu impuls 1s po przekręceniu kluczyka, a potem dopiero po odpaleniu. Aby światła nie załączały się przed odpaleniem ( ten nieszczęsny impuls 1s) zastosowałem przekaźnik czasowy ( regulowany 0-300s (koszt: 30pln, z allegro)). Ustawiłem na 5 sekund - światła dzienne zapalają mi się dopiero gdy sygnał aktywujący osiągnie 5s ( w praktyce 5s po odpaleniu silnika). Nawet mi się to podoba. Pozostałe przewody są bez problemu do znalezienia przy bezpiecznikach i przy module świateł. Jeśli chodzi o problem z głośną pracą to w tym moim "prototypie" tematu nie ma. W ogóle nic nie słychać (może to przez TDI? ). Na razie jestem zadowolony - no i zenony odpoczywają... ps. Ustawiłem napięcie na żarówkach 3V. Trochę miałem dylemat na ile dać. Wiadomo: muszą być widoczne ale jednocześnie nie oślepiać. Ciekawe ile jest w oryginale? Wie ktoś? A ile wy macie? Ale konkretnie w voltach ( bo w procentach to nie nie wiem na jakiej podstawie piszecie... )
blur123 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 no to czekam na mój egzemplarz Sam pisałeś, że testy wykonuje się na 2 egzemplarzach... Dam znać jak skończę "kopiować". ps. trzeciej sztuki nie będzie!
studziany Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Kolego blur123 a może byś rozpisał co i jak zrobić z tym modułem to i inni by skorzystali z twojej bezcennej wiedzy. ja byłbym pierwszy. Jakieś fotostory by się tez przydało... pozdr
Jaross369 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgadzam się z kolegą Studziany!!! też jestem za tym żeby zrobić jakieś fotostory !
blur123 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Kolego blur123 a może byś rozpisał co i jak zrobić z tym modułem to i inni by skorzystali z twojej bezcennej wiedzy. ja byłbym pierwszy. Jakieś fotostory by się tez przydało... pozdr Zgadzam się z kolegą Studziany!!! też jestem za tym żeby zrobić jakieś fotostory ! Zapraszam do lektury: http://www.a4-klub.pl/smf/audi_a4_b6b7/all_b6_swiatla_dzienne_z_wykorzystaniem_swiatel_drogowych-t126510.0.html;new#new
studziany Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Pojawiły się układy od użytkownika KOGIEL_. Zostały 3 sztuki więc trzeba się spieszyć: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=984623233 Ja już zamówiłem:). pozdr
HiRide Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Pojawiły się układy od użytkownika KOGIEL_. Zostały 3 sztuki więc trzeba się spieszyć: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=984623233 Ja już zamówiłem:). pozdr ale na to jest ladny popyt dzis to kupilo 3 osoby w ciagu 3 godzin i rzeczywiscie widac na ulicach coraz wiecej roznych aut ze slabo swiecacymi swiatlami drogowymi w dzien.Pewnie juz mozna w rozynch miejscach kupic podobne uklady
rafsus Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Panowie mam pytanie właśnie dostałem zamówione urządzenie od Kogiel_ z allegro. Po rozkręceniu widzę ze mam opornik 120K (oznaczenie: brązowy-czerwony-żółty-złoty) a prosiłem o 100K i mam pytanie zostawić te 120K czy przed montażem wlutować 100K duża różnica w świeceniu będzie?
GRazny Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 przy 120K będzie mniej świeciło... raczej bym zostawił... blur123... dziękuję za przesyłkę ale tak jak pisałem montaż będzie trochę opóźniony... ten przekaźnik za 30zł muszę kupić? i to wszystko? bo nawet nie miałem czasu poczytać...
HiRide Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Panowie mam pytanie właśnie dostałem zamówione urządzenie od Kogiel_ z allegro. Po rozkręceniu widzę ze mam opornik 120K (oznaczenie: brązowy-czerwony-żółty-złoty) a prosiłem o 100K i mam pytanie zostawić te 120K czy przed montażem wlutować 100K duża różnica w świeceniu będzie? nie bedzie widocznej roznicy miedzy 120 a 100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się