Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od kilku sezonów K7.700 - polecam.

Glinkę stosujemy tylko i wyłącznie meguiars'a - średnio dwa razy do roku wypada - ale to zależne jest od wielu rzeczy.

Dzięki za odpowiedź. Korzystając z okazji załączam wyrazy szacunku :)

Edytowane przez myrmex
Opublikowano

Czas chyba jakąś relację wrzucić, bo dawno nic nie pokazywaliśmy...

Opublikowano

Nooo :wink:

Czekamy, czekamy :eusathink:

Opublikowano

Pany,szkoda ze tak daleko jestescie:( heh

Bo chetnie bym wrzucil foty swojej eski po korekcie.....:(

Opublikowano (edytowane)

Długa była przerwa, więc pora najwyższa coś wrzucić.

Tym razem Audi A3 8P Sportback - ostatni wypust.

Ogólnie auto w bardzo dobrym stanie. Naszym zadaniem było doprowadzić lakier do idealnego stanu i zabezpieczyć powłoką.

Poza kilkoma większymi rysami, śladami po ptasim guano oraz odpryskami na masce i zderzaku - minimalne holsy wynikające z mycia itp.

Tym razem w relacji głównie skupiamy się na pokazaniu stanu lakieru i przede wszystkim zaprawkach.

Całe auto w oryginalnej powłoce lakierniczej, więc malowanie maski mogłoby być różnie odebrane - w takiej sytuacji Hokus Pokus robi swoje czary.

Maska wypolerowana dla sprawdzenia jak lakier poddaje się korekcie.

DSC00012_zpsbpalslhh.jpg

DSC00014_zpspwauolcu.jpg

DSC00015_zps8orgyrbq.jpg

Stan lakieru widoczny na drzwiach

DSC00019_zpscj0kfye1.jpg

Po wypolerowaniu

DSC00020_zps81lderrn.jpg

Miejscami nieco gorzej - typowe dla myjni automatycznych.

DSC00023_zpsgtwcf3fj.jpg

Guano

DSC00026_zpsv6wwympe.jpg

DSC00027_zpsfxqsigzs.jpg

Widoczne głębokie odpryski lakieru - do podkładu

DSC00030_zpsganntwnj.jpg

DSC00031_zpsyey0lalg.jpg

DSC00032_zpsofbemntk.jpg

DSC00033_zpseoor4nde.jpg

Sumarycznie było ich aż kilkadziesiąt. Każdy odprysk został dokładnie oczyszczony i "przygotowany" pod przyjęcie warstwy naprawczej

DSC00035_zpswbxf0sg4.jpg

DSC00036_zpsrim2jbyr.jpg

DSC00037_zpsyopcpzok.jpg

Lakier na błotniku

DSC00039_zpslhrmpne2.jpg

DSC00041_zpsxwocczgl.jpg

Po korekcie

DSC00043_zpsgg5nm9pj.jpg

Głębsza rysa

DSC00046_zps8reliijg.jpg

Po korekcie

DSC00048_zps3ggdsa5o.jpg

Trochę więcej głębszych rys

DSC00054_zps4kfxncx0.jpg

DSC00055_zpsk5lp9kp8.jpg

DSC00058_zpswiod6p8d.jpg

Gorszy stan lakieru na dolnych częściach drzwi

DSC00061_zpsssvexyk7.jpg

Ze względu na mnogość zaprawek szlifowanie każdej nie miało sensu.

DSC00062_zps2abjivxb.jpg

Jak widać jest co ścinać

DSC00064_zpsmhex6zf8.jpg

Maska szlifowana na mokro - czyli popularny wet sanding

DSC00067_zpsun3jpput.jpg

Jest matowa

DSC00069_zpsfkkwgo07.jpg

Tak wyglądają wstępnie ścięte zaprawki

DSC00070_zps39glbrq1.jpg

DSC00071_zps3rubxwzq.jpg

Jak widać jest ich sporo

DSC00073_zpslnlir4po.jpg

DSC00074_zpstwsng0mo.jpg

Zaczynamy polerować matowy lakier. Tutaj szczególną uwagę chcę zwrócić na sam wet sanding, który był dość specyficzny i bardzo trudny z racji tego, że miał na celu tylko obrobienie zaprawek bez usuwania fabrycznej mory...

DSC00079_zpstoezbdmx.jpg

Kolejne etapy polerowania po wet sandingu

DSC00080_zpszvivqmz9.jpg

Będzie dobrze

DSC00081_zpshahml74r.jpg

50/50

DSC00082_zpss5d53art.jpg

DSC00084_zpsbhdgolwl.jpg

Polerujemy dalej

DSC00090_zpsf8ggipco.jpg

DSC00096_zpsuyex4kz5.jpg

Teraz cluo jak wyglądają gotowe zaprawki - pokazane "czarno na białym" bo szare na szarym byłyby raczej niewidoczne

DSC00098_zpsyf7fbp7p.jpg

DSC00099_zpsdz6lgyr6.jpg

Jak widać minimalne różnice to nieco inne ułożenie ziaren perły a nie jakieś dołki, górki czy brak połysku. Oczywiście bardzo ważne jest idealne dobranie lakieru oraz sam jego skład.

DSC00100_zps1ledggv7.jpg

DSC00101_zpsrj5h7fsh.jpg

Tak prezentuje się maska bez odprysków

DSC00103_zpsnt42smk3.jpg

Jest szajn

DSC00106_zpslz2hcdw4.jpg

Duże zaprawki na tylnym zderzaku

DSC00108_zpsy836bfmb.jpg

DSC00110_zpsqobinx2w.jpg

DSC00112_zpsmlheiq0g.jpg

Jak widać auto ze Szwajcarii - zadowolonych klientów, którzy zawitali do nas po raz drugi, a w między czasie stali się dobrymi znajomymi. Niestety czas nas naglił i nie pozwoliło to na wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej

Trzy zdjęcia na szybko po skończonej pracy.

DSC00494_zps0vb9euzi.jpg

DSC00496_zpsnv6ov9vf.jpg

DSC00500a_zpsx50wdjlc.jpg

Edytowane przez Griffe
Opublikowano

Piękna robota.

Opublikowano (edytowane)

Wielki respekt!

Jesteście Mistrzami w tym fachu!

To co zrobiliście z zaprawkami to poezja,

Pozdrawiam!

//staraj się nie cytować całego postu ze zdjęciami /Denis

Edytowane przez Denis
Opublikowano

Chciałbym napisać coś sensownego ale muszę najpierw pozbierać swoją szczenkę z podłogi :decayed:

Te zaprawki to mistrzostwo świata :kox:

Opublikowano

lavagrau pewnie, lub coś podobne.

Opublikowano

Taką sztukę ogląda się z przyjemnością, a nie z obrzydzeniem :grin:

Korekta lakieru to pełen szacun :hi::wink:

Opublikowano (edytowane)

super!

Która maszynke uzyłes do sandingu?

Edytowane przez Stich
Opublikowano

Poezja, z tego co widac przy kazdej relacji wrzucanej na forum- pelen profesjonalizm :)

Opublikowano

Dzięki za słowa uznania. Do maszynowego wet sandingu Rupes Duetto 12.

Mamy jeszcze dla Was kilka zaległych relacji, ale chwile trzeba poczekać, kolejne auto mamy w Ghost Garage.

Opublikowano

Dzięki za słowa uznania. Do maszynowego wet sandingu Rupes Duetto 12.

Mamy jeszcze dla Was kilka zaległych relacji, ale chwile trzeba poczekać, kolejne auto mamy w Ghost Garage.

były problemy z "ogonkami" ?? Zastanawiam sie czy kupic duetto czy normalnego sandera 2,5mm

jeszcze jedno pytanko.

domniemam ze zmieszales baze z klarem

dawales jakis podkład pod to? czy tylko odtłuszczenie?

Musze przyznac ze pół nocy nien spałem widzac jak ładnie ci wyszły zaprawki i nakreciłeś mnie zebym sie za to wział :)

Kiedys robiłem i wyszło w sumie spoko ale u ciebie wyszło mega spoko!

Teraz poszukam jakiejs maski i bede ćwiczył :)

Opublikowano (edytowane)

Czas ucieka, coraz więcej zaległych relacji i coraz więcej "konkurencji"

W miarę możliwości postaramy się odrabiać zaległości.

Tym razem wspomnienie bardzo gorącego lata i Opel Insignia w nietypowej odmianie - nieoferowanej w Polsce - TOP SZPADEL (same fotele - niestety brak na zdjęciach - to dopłata rzędu kilku tysięcy Euro)

Hokus Pokus jak zwykle najlepsza możliwa korekta wraz z zaprawkami oraz zabezpieczeniem lakieru w postaci Crystal Serum.

Auto po przyjeździe prezentowało się następująco:

DSC09704_zpspivya86e.jpg

DSC09705_zpsscqfj7kv.jpg

DSC09706_zpsvhyue51b.jpg

DSC09708_zpsdtuwfeik.jpg

DSC09709_zpswryg2bg4.jpg

DSC09712_zpsnhnzffkw.jpg

DSC09716_zpsgdol0vtm.jpg

DSC09717_zps77nrvrag.jpg

DSC09724_zpsmru6tqrl.jpg

Czas zabrać "Adama" do Ghost Garage na Abəra kaDavəra. Samo przygotowanie do inspekcji trwało kilka godzin. Lakier był niesamowicie wręcz "zabity" i zapchany

DSC09728_zpsoejstozl.jpg

Jest się czym chwalić, więc się chwalimy oficjalny certyfikat GTECHNIQA łącznie z CRYSTAL BLACK!

DSC09734_zpss8oboqbl.jpg

Pełno różnej aktywnej chemii pomaga nam oczyścić lakier - niezliczona ilość pre wash'y i wash'y

DSC09738_zpsrxgcabhk.jpg

Po kolejnych aplikacjach chemii zaczyna być widać z czym będziemy mieli do czynienia

DSC09739_zpswzinbdai.jpg

DSC09740_zpsodl32doq.jpg

DSC09742_zpsnwijlzip.jpg

DSC09743_zpsbl8uhpfm.jpg

DSC09744_zpsh2czesbs.jpg

DSC09756_zpsppxqd4cd.jpg

DSC09749_zpsowbh98uf.jpg

DSC_6217_zpsfdd1dzdm.jpg

DSC_6218_zpsow8pwkfj.jpg

DSC_6219_zpsgwl1vhns.jpg

DSC_6220_zps1oz9u1sw.jpg

DSC_6221_zpshz1gifxz.jpg

DSC_6227_zpstvxoktqo.jpg

DSC_6228_zps8dru6zfd.jpg

Czas na inspekcję - lakier oryginalny ze wszelkimi możliwymi defektami łącznie z napyleniem, odkurzem oraz "....." no właśnie

DSC09758_zpsgf694pwl.jpg

Bynajmniej nie jest to ślad po zaschniętej chemii. Z tymi cudami poradził sobie dopiero wet sanding.

DSC09759_zpsmkrtqvlb.jpg

Reszta uszkodzeń to pisikejk

DSC09761_zpslxpvilyt.jpg

DSC09762_zpsyphvyaw6.jpg

DSC09764_zpsmvhomkvx.jpg

DSC09765_zps7wk5poxu.jpg

DSC09768_zpsflbgdlia.jpg

DSC09776_zpslhlas9dk.jpg

Zmatowienia, twardość lakieru i ilość głębokich rys zadecydowała o wet sandingu całości...

DSC09777_zpsykusea1f.jpg

DSC09779_zps17w8egpo.jpg

W takim razie lecimy z tematem

DSC_6242_zpsl0vcpik2.jpg

"Fantastyczny" stan dachu - wręcz EPICKI

DSC_6244_zps1m3vgbrr.jpg

DSC09798_zpsfhtvkt8f.jpg

DSC09830_zpsva8of0sn.jpg

DSC09836_zpsmprcagy5.jpg

DSC09835_zpsyspcyai9.jpg

DSC09859_zps4dqfkvje.jpg

DSC_6254_zpsrryjarpg.jpg

Było gorąco

DSC09842_zpsq01cnw2b.jpg

Trzeba było jakoś chłodzić STAMINĘ

DSC09799_zpsiqawlgmm.jpg

DSC09824_zps3ozidfxu.jpg

DSC_6247_zpsn7bbbbns.jpg

A temperatura rosła...

DSC_6249_zpsrsurk74j.jpg

Mimo to dawaliśmy radę - chociaż jeszcze nie znamy zaklęć na żar, jeszcze...

DSC09850_zpsum8scozl.jpg

DSC09849_zpsrgpf13ev.jpg

DSC09854_zpspytcquim.jpg

DSC09855_zpswhgdoa6w.jpg

DSC09794_zpsnrsrmmum.jpg

DSC09795_zpssnetq2fs.jpg

DSC09833_zpsafka1vns.jpg

DSC09840_zpsgucu2odm.jpg

DSC09861_zpsa0g0vstm.jpg

DSC09863_zpsv1jo1anx.jpg

DSC09843_zpsadg4gufu.jpg

DSC09949_zps79ks1swa.jpg

Finalny efekt po Crystal Serum od Gtechniqa - najlepszej powłoce dostępnej na rynku wg mnie.

DSC09880_zpsh5hkjctw.jpg

DSC09879_zps6luqpwnn.jpg

DSC09878_zpsqstp6taa.jpg

DSC_6250_zpsgc8e5r7m.jpg

Efekt lustra i efekt fantom - gratis

DSC09917_zpshghb3zo9.jpg

DSC09920_zpsaxx95xut.jpg

DSC09926_zpsihr7b9le.jpg

DSC09918_zpshxi4kjyi.jpg

DSC09924_zpsk12kpcph.jpg

DSC09925_zps9ulyk9jw.jpg

Niesamowita perła - w słońcu magia - w końcu by Hokus Pokus

DSC09922_zpsu7mipzov.jpg

DSC09923_zpshkx52xrc.jpg

Po zachodzie słońca również okazale

DSC09941_zpszdkrl8sw.jpg

DSC00010_zpscamczgb7.jpg

DSC00007_zps53fre1em.jpg

DSC00002_zpsv1wtptsh.jpg

DSC09999_zpsj4glfwnp.jpg

DSC00008_zps9evqewkm.jpg

DSC09934_zpscmscsd7i.jpg

Ingi po pełnej krystalizacji

DSC09979_zpsv2ew9dro.jpg

Jak zwykle - dzięki za uwagę i poświęcony czas.

Stay tuned.

Edytowane przez Griffe
Opublikowano

Jak zawsze :good:

Mistrz jest jeden :hi:

Opublikowano

Mother of God ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...