slo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Witam. Część z Was pamięta pewnie moje problemy z BRD. W skrócie: Na początku seryjne turbo AWX zaczęło wywalać notlauf i władowałem BRD i FMICa. Po tym okazało się, że turbo późno wstaje i przeładowuje też. Teraz wróciłem do serii, kupiłem ładną turbinkę i też przeładowuje. Przed wsadzeniem odkreciłem gruchę i sztanga ładnie chodziła bez przycięć. Co może być powodem, że praktycznie każde turbo wywala tryb awaryjny i błąd przeładowania ? To mój pech czy coś innego typu N75 ? Pozdrawiam ---------- Post dopisany 27-04-2013 at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2013 at 20:48 ---------- Halo, pomoże ktoś?
slo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 obyś miał racje ---------- Post dopisany 29-04-2013 at 02:51 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 14:32 ---------- Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log na szybko
vauxhall95 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 na moje to wyglada jakby bylo bezposrednio pod grodz podpiete .
Scorpinho Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 rok temu mialem dokladnie takie same objawy jak u Ciebie i u mnie byl walniety czujnik cisnienia doladowania.
ciahciah Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 sprzędź podłączenie wężyków przy N75
bananu Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Witam; Ja również miałem problem z przeładowanie ciśnienia. Jednak dziś z tym sobie poradziłem w następujący sposób - przy odpalonym silniku ściągnąłem przewód z gruszki sterującej sztangom od turbo i okazało się że po tym eksperymencie sztanga niewiele się rusza co oznaczało iż podciśnienie w przewodzie jest zbyt niskie. W związku z powyższym ominąłem zawór egr oraz klapy i podłączyłem podciśnienie bezpośrednio do zaworu sterującego gruszka turbiny. Problem przeładowanie zniknął. Być może to samo jest u Ciebie.
slo Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Audi A4 B6 AWX Notlauf, przeładowanie, obserwacja sztangi A4 B6 AWX - YouTube nagrałem pracę sztangi. Coś powoli wraca.. Dodam, że gdy turbo miałem w ręku to sztanga chodziła bez żadnych przycięć.
ciahciah Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 w trakcie 011BS jak sztanga będzie w górze ściągnij wężyk z gruszki i jeżeli sztanga tak samo wolno opadanie w dól kupuj nową gruszkę, jeżeli wróci szybciej niż na filmiku kupuj nowy N75, pochwal się co za super specjaliści ci kazali turbiny wymieniać bo trzeba będzie na nich uważać bo to naciągacze albo specjaliści od siedmiu boleści
slo Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 w trakcie 011BS jak sztanga będzie w górze ściągnij wężyk z gruszki i jeżeli sztanga tak samo wolno opadanie w dól kupuj nową gruszkę, jeżeli wróci szybciej niż na filmiku kupuj nowy N75, pochwal się co za super specjaliści ci kazali turbiny wymieniać bo trzeba będzie na nich uważać bo to naciągacze albo specjaliści od siedmiu boleści sprawdzone. gruszka szybko wypluwa sztangę. Kupuje n75.
danielom Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 w trakcie 011BS jak sztanga będzie w górze ściągnij wężyk z gruszki i jeżeli sztanga tak samo wolno opadanie w dól kupuj nową gruszkę, jeżeli wróci szybciej niż na filmiku kupuj nowy N75, pochwal się co za super specjaliści ci kazali turbiny wymieniać bo trzeba będzie na nich uważać bo to naciągacze albo specjaliści od siedmiu boleści sprawdzone. gruszka szybko wypluwa sztangę. Kupuje n75. I tak podziwiam jak mozna zmienic 3x turbo zamiast zaczac od sprawdzenia sterowania najprosciej podmienic z n18.
slo Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 tzn to nie było do końca tak. Zaczęło się od przeładowania w serii, postanowiłem sprzedać tą suszarkę, wrzucić BRD i FMICa. W międzyczasie jedno turbo brało olej, drugie przeładowywało. Doszły problemy z pompą vacum, którą musiałem wymienić. Wkurzony postanowiłem wrzucić seryjne turbo które teraz jest na aucie i przeładowuje. Czyli znamy na 100% przyczynę przeładowania ? Wadliwy N75 ? Gdy turbo będzie poprawnie i natychmiastowo wyrzucać sztangę, notlauf zniknie ?
ciahciah Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 nie zadawaj pytań na wyrost bo tu wróżek nie ma, przed wymianą n75 jeszcze obejrzyj wężyki w okolicy N75 czy się któryś nie zagina, możesz odpalić 011bs obejrzeć czy któryś nie zgina się w trakcie logowania, najpierw się przejedz konkretnie niech się wężyki dobrze zagrzeją, jak nie zagina się żaden kupuj n75, najlepiej nowy
slo Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2013 A z szarpaniem juz sie uporales??? tak. vacum dzięki! ---------- Post dopisany 17-06-2013 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 22:19 ---------- dla potomnych odwiedzających ten temat: Winowajcą okazał się wadliwy zaworek N75
Bart_poznan Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 zaczyna się od wężyków później podmiana zaworka , ocena pracy sztangi i na koniec turbina , zazwyczaj wystarcza czyszczenie samej geometrii
PRZEMEKC Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 u mnie dzis wywaliło check podczas jazdy jak chciałem podciagnac na obrotach , ogólnie od jakiegos czasu podczas jazdy gdy chciałem pogonic mocniej czasmi odcinało moc a po zgaszeniu i odpaleniu wracało do normy ,ale nie wywalało kontrolki , pewnie tez zapieczone kierownice,i cos jeszcze innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się