Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rzuca tył tuleje?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,zaczął strasznie pływać tył(rzuca)Czy to tuleje?amory jakby dobre.Patrząc guma jest popękana na belce to będzie to?

Opublikowano

Miałem podobnie.Tylko czy pływa po gwałtownych ruchach kierownicą lewo prawo?czy przy hamowiu ściaga auto na boki?

Ja miałem takie przygody przez słabe tylnie tarcze oraz zaciski,sciągało i rzucało na boki bo nierówno brały heble:kwasny:dkąd wymieniłem heble potem tuleje,to auto sunie prościutko:decayed:

U mnie akurat to było przyczyną:grin:

Opublikowano

A jeśli na wybojach to amor/amory :wink:

Opublikowano

No nie wiem, z dnia na dzień tak się stało,myślicie amory i tak by wyrzucalo?dodam że dzień wcześniej miałem załadowany cały bagażnik tynkiem i coś chrobotneło jak odjeżdzałem ze sklepu od tamtej pory tak żuca

Opublikowano

Jeśli miał byś luz na belce to będą odczuwalne drgania na całym samochodzie powyżej 130 km. Ja miałem ten problem z belką. wymieniłem gumy mocowania belki i jak jest OK

Opublikowano

na trzepakach amorkow nie sprawdzisz zobacz dokladnie czy ktoregos nie dobilo jak byles zaladowany i teraz nie cieknie zbadaj tez springi czy nie pekla ktoras

Opublikowano

miałem podobnie... jechałem i na nierówniściach w łuku np. studzienkach czuć było jak tył balansuje.... wymieniłem tuleje belki i po problemie :wink:

Opublikowano

Dzięki wszystkim za podpowiedzi,tuleje do wymiany

Opublikowano

Jaki koszt (graty + robota) ?

Chyba mnie też to czeka. Auto pływa nawet podczas jazdy nawet na w miarę równej drodze.

Poza tym mam tylne heble do wymiany bo prawie nie hamują i tarcze prawie całe pordzewiałe.

Opublikowano

U mnie w zakrętach tyłem zanosiło i wystarczyło już 80km/h. Tak jakby pływał i zaraz wracał na pozycję. Do tego tłukło się na każdej nierówności.

Jeśli miał byś luz na belce to będą odczuwalne drgania na całym samochodzie powyżej 130 km. Ja miałem ten problem z belką. wymieniłem gumy mocowania belki i jak jest OK

Przy 180km/h i samochód szedł równo, tylko wtedy jeszcze nie wiedziałem że tuleji prawie nie ma.

Jaki koszt (graty + robota) ?

Chyba mnie też to czeka. Auto pływa nawet podczas jazdy nawet na w miarę równej drodze.

Poza tym mam tylne heble do wymiany bo prawie nie hamują i tarcze prawie całe pordzewiałe.

Ja za tuleje SWAGa dałem 60zl od sztuki, zrobiłem sam pod domem.

Jak sprawdzić czy tuleje są do wymiany? choćby zostawić samochód na prostej, na biegu i kopnąc w tylne koło od tyłu. U mnie koło dosłownie chodziło przód/tył.

Później można sprawdzić podnosząc jedną stronę z tyłu i uderzać młotkiem (np 2kg) od spodu belki i obserwować co się dzieje na tulejach. U mnie wyglądało to tak, ale tuż przed wyciąganiem (cały tył w górze).

Pozdro

Opublikowano

ja mam podobny problem i nie wiem od czego zacząć, już 3 razy na zakręcie zarzuciło mi tył, szczególnie na rondzie, dodam tylko, że jak jadę po mału ok 10-20km/h i otworzę szybę to słyszę na nierównościach, że w kole z tyłu od kierowcy coś dzwoni, wydaje mi się, że to klocki, ale nie jestem pewien, przy dociskaniu pedału hamulca nie słychać tego dźwięku, ale czy to może mieć wpływ na pływanie auta?

Opublikowano

Pozwolicie że się podłączę. Też mam problem z pływaniem tyłu przy gwałtownych ruchach kierownicą, z tym że w quattro. Tam zdaje się nie ma tulei.

Byłem na szarpakach dwukrotnie i diagnosta nie znalazł żadnych luzów.

Czy to możliwe że przez wysoki profil opony (choć standardowy dla b5, 65r) tył tak się zachowuje?

Przy hamowaniu z prędkości pow. 120km/h też czuję przez chwilę niebezpieczne bujnięcie, ale to zdaje się jest osobny problem zużytych tarcz i klocków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...