Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na wolnych obrotach


Faster84

Rekomendowane odpowiedzi

opisują prace silnika na biegu jałowym, opis w necie każdy jeden jest nic nie warty, tej wiedzy nie da się wyczytać, a nawet gdyby to i tak nie ogarniesz tego bo i tak będzie za bardzo skomplikowane dla kogoś kto nie przerobił o tej tematyce wielu różnych przypadków od a do zet sam, nie doszedł, nie odkrył sedna problemu, loga 013 zrób 1-2min bo z takiego krótkiego nie odczytasz informacji o poprawnej pracy nastawnika, to jedna z masy informacji których w necie nie ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, powiem teraz jak laik - ale co to jest log 013? Odczytałem wartości podawane w 4 okienkach - coś jeszcze?

---------- Post dopisany 20-09-2013 at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2013 at 13:34 ----------

Podpowie ktoś?

Zauważyłem jeszcze ostatnio lekką zmianę w pracy silnika (trochę głośniejszą), która wystąpiła po dolaniu oleju przez pewnych krakowskich geniuszy. Przelali olej o około 0.4l i przejechałem na tym jakieś 100km. Teraz zachowuje się głośniej i na przeglądzie wyszedł wyciek oleju z silnika - myślicie, że to od tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie były drgania powyżej 16 stopni na dworze dopiero niezależnie czy zimny czy ciepły silnik (ale bardziej na ciepłym). Nikt nie potrafił mi tego zdiagnozować. Analizy wtrysków, dwu masy i innych rzeczy nie dawały efektów, Nawet jeden magik stwierdził złe wyważenie tłoków (auto już miało 200tys przejechane i według niego to jest normalne). Jeden kolega z forum polecił wymianę plecionki. Wymieniłem i wszystko ustało. I jest dobrze od 5 lat :) Od tamtej pory forum towarzyszy mi w każdym problemie z autem.

Pozdrawiam pomocnych forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich ponownie napisze tylko ze wymienilem wszystkie poduchy skrzyni i silnika i drgania nadal sa, teraz biore sie za plecionke tylko nie wiem czy wycinac i wstawiac wzmocniona czy brac komplet od pana gruchota mozecie pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez wtryski odpadły bo drganiach bo je wywaliłem i wstawilem od afn-a , teraz w srodku praktycznie prawie nie czuć ze to diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw wymienie ta plecionke a dopiero później wtryski jak cos

nie chce robić kolejnego OT ale plecionke mam ori i widac po niej ze już zmeczona jest i druciki troche pourywane .ale ok ,mozęsz wymieniac jak chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie drgań na jałowym nie ma ale trzęsie całym autem przy ruszaniu na półsprzęgle jak dodam za mało albo za dużo gazu. Najbardziej w ciepłe dni nie da się dynamicznie ruszyć bez drgań. Żeby nie drgało muszę lekko dodać gazu (około 1100-1200 rpm) i stopniowo puszczać sprzęgło - wtedy rusza płynnie i bez drgań. Czy mogą to być poduszki pod silnikiem? Dodam jeszcze, że kilka dni temu jechałem dość szybko dziurawą drogą i było co chwilę słychać jakby głuche uderzenia gdzieś z przodu. Sprzęgło i dwumas mają około 40 tys km więc tę opcję odrzucam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drgania zaczęły występować jak zmieniłem wtryski na oryginalne boscha 216 i na 4 oraz 5 biegu przy 2 tysiącach są nieprzyjemne drgania niżej lub wyżej wszystko ustaje co by to było zalewają wtryski czy co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie drgania zaczęły występować jak zmieniłem wtryski na oryginalne boscha 216 i na 4 oraz 5 biegu przy 2 tysiącach są nieprzyjemne drgania niżej lub wyżej wszystko ustaje co by to było zalewają wtryski czy co ?
Po wciśnięciu sprzęgła nie słychać żadnych odgłosów bądź czy przy lekkim wciśnięciu sprzęgła odczuwalne jest drganie na pedale sprzęgła ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cały samochód na wbitym beigu 4 lub 5 drga cała buda na niższych biegach chyba to jest tak znikome że tego nie zauważam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czip do korekty bo dwumas lub coś w jego okolicy rozleci się z czasem, za dużo paliwa jest w dodatku nie koniecznie po równo na każdym cylindrze co powoduje drżenie układu korbowego albo od dużego Nm dwumas dostaje palpitacji serca, podeślij na pw logi dynamiczne to ci powiem czy wina czipa czy wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że nie mam jeszcze strojenia bo podobno przy obciązeniu pompa nie trzyma mi konta i trzeba ją zregenerować choc była regenerowana i zbieram na regeneracje narazie co do 2 masa he to go niemam poł auta wymieniłem z potencjalnie wadliwych części mam jednomas i wzmacniane sprzęgło u Radzikowskiego w Warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...