Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślałem że wtrysk sterujący no to w takim razie pozdrawiam macherów z Poznania tam to umieją regeneracje pompy robić :facepalm:

Opublikowano

Witam, mam problem dotyczący drgań na wolnych obrotach. Drgania występują zarówno na biegu jak i biegu jałowym na postoju. Występują również na niskich obrotach około 1000RPM i mniej . Drgnie mi również buda jak włączam/zgaszam silnik. Kiedyś miałem sytuację, że jadąc na kostce brukowej na odcinku około 1km nagle cały samochód zaczął się trząść i chodził jak traktor, silnik prawie skakał pod maską. Po ponownym uruchomieniu dalej tak chodził, przejechałem ok 10m i do tej pory mi się to nie powtórzyło. Mechanik stwierdził, że lewa poduszka silnika jest w kiepskim stanie- kupować nową czy używkę w dobrym stanie ?

Opublikowano

jak silnik bedzie szrot to tez bedzie telepać ( słaba kompresja ,głowica przepuszcza ) . nie ma sie co dziwic w naszych kiblach juz przbiegi silników są spore. chyba ze ktoś trafił na perełke od niemca ale to nie za śmieszne pieniadze kupione.

Opublikowano

Dobrze prawi polać mu

Opublikowano
Dobrze prawi polać mu

:drunk:

Opublikowano

Witam. A jak sprawdzić zużytą plecionkę?

Opublikowano

U mnie tez sa drgania, jak dodam gazu z grubsza ustaje ale jakos tak rzezi silnik w przedziale 1800-2200 obrotow. Winowajca drgan moze byc napinacz paska wielorowkowego? Czasami popiskuje;/

Opublikowano

U mnie z automatyczną skrzynią biegów też były straszne drgania, głównie przy załączonym D na postoju. Winowajcą okazały się przeguby wewnętrzne, tylko że były też odczuwalne delikatne drgania przy przyspieszaniu. No i drugą sprawą była zajeżdżona pompa wspomagania - też powodowała drgania budy, zwłaszcza jak się silnik rozgrzał.

Opublikowano

Witam ja mam taki problem gdy odpale auto strasznie nim rzuca po czym sa dragania kierownicy na luzie;) zauwazyłem ze przy zmianie biegu tez mam te drgania i strasznie wszystkim talepie

Czy to jest normalne jak odpale auto troche jak jest chodniej ma ciut wieksze obroty po chwili znow obroty wracaja do normy;)

Opublikowano (edytowane)

U mnie też latem w ciepłe dni widać na biegu jałowym że lekko drży lewarek zmiany biegów i oparcie fotela pasażera jak nikt na nim nie siedzi .

Jednak jak na dworze jest chłodniej już nie widać tego (tylko minimalnie) . Także wątpię żeby to była plecionka

Edytowane przez szymek20
Opublikowano

U mnie tak samo było, gdy w ciepłe dni objawiali się dgrania. Zmieniłem ( przez VAG) obroty na biegu jałowym z 860 na 840 i drgania znacznie zmniejszyli się.

Opublikowano

Podepnę się pod temat : Witam mam problem z dużym drganiem na biegu jałowym. Na postoju drgania kierownicy są spore obroty jak sprawdzam na kanale skaczą miedzy 760 a 840 w przybliżeniu, co prawda mam do wymiany poduchę z przodu silnika ale ona już jakiś czas trafiona a drgania pojawiły się od jakiego czasu. Temp. silnika na zegarach jest poniżej 90 C na kanale pokazuje 78 C jak stoję w korki wskazówka idzie na 90 C. Silnik 1.9 ajm skrzynia tiptronic. Może macie jakieś swoje spostrzeżenia.

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy to bedzie istotne ale mysle ze raczej tak mialem wczesniej mazde 6 2005 rok byly duze drgania na jalowym po dodaniu gazu ustawaly wystarczylo tylko wymienic poduchy pod silnikiem i niby mialy ustac ale nie wiem bo sprzedalem jezdzaca rdze i zakupilem audiczke :D i to prawdopodobnie na 95% bedzie ta poducha sie juz do konca wyrobila a jak jej nie wymienisz to pojda nastepne teraz jak wymienisz ta zje... to pewnie pojda nastepne

Edytowane przez bartek1561
Opublikowano

Też tak myślę jak najszybciej ją wymienię i zobaczę. O efektach dam znać. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam!

Audi A4 1.9TDI AJM 115KM 2000r,

Panowie od pewnego czasu mam podobny problem... auto na biegu jalowym drga... rusza sie lewarek i podlokietnik po tym poznalem ze cos sie dzieje... natomiast oprocz tego nawet wolno puszczajac sprzeglo auto nie rusza plynnie tylko jakby delikatnie poszarpywalo jest to odczuwalne na pedale sprzegla... nie ma tez roznicy czy jest wcisniete sprzeglo czy tez nie buda drzy caly czas... ustepuje to na wyzszych obrotach...

Tak wiec nie wiem czy to poduszki pod silnikiem... a moze sprzeglo... bo dwumasa chyba delikatnie stuka poza tym bylaby jakaś roznica przy wciskaniu sprzegla

Dzieki z gory za pomoc

Opublikowano

Otwórz maskę zaciągasz ręczny i wbijasz najpierw 1 a potem R.

Patrzysz czy silnik mocno unoi się do góry na 1, albo w dół na wstecznym.

Jeśli mocno to poduchy do wymiany.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Wita wymieniłem wszystkie poduchy pod silnikiem i skrzynią tiptronic drgania kierownicy i całą budą trochę ustały ale jeszcze to nie jest to co wcześniej. Na N drgania są małe po załączeniu D narastają na R są mniejsze. Może macie jakiś pomysł ja już poddałem będę wdzięczny za jakieś porady. Silnik 1.9 TDI AJM dodam że komp nie pokazuje żadnych błędów i nieścisłości wszystko w normie.

Opublikowano

Założyłeś pduszki pod silnik ori czy zamienniki?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Firmy febi

Opublikowano

No to się nie dziw że dalej masz drgania.

Pod silnik tylko ori poduchy.

Wysłane z mojego GT-I9100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...