CZIKITA Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Myślałem że wtrysk sterujący no to w takim razie pozdrawiam macherów z Poznania tam to umieją regeneracje pompy robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka4f Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Witam, mam problem dotyczący drgań na wolnych obrotach. Drgania występują zarówno na biegu jak i biegu jałowym na postoju. Występują również na niskich obrotach około 1000RPM i mniej . Drgnie mi również buda jak włączam/zgaszam silnik. Kiedyś miałem sytuację, że jadąc na kostce brukowej na odcinku około 1km nagle cały samochód zaczął się trząść i chodził jak traktor, silnik prawie skakał pod maską. Po ponownym uruchomieniu dalej tak chodził, przejechałem ok 10m i do tej pory mi się to nie powtórzyło. Mechanik stwierdził, że lewa poduszka silnika jest w kiepskim stanie- kupować nową czy używkę w dobrym stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 jak silnik bedzie szrot to tez bedzie telepać ( słaba kompresja ,głowica przepuszcza ) . nie ma sie co dziwic w naszych kiblach juz przbiegi silników są spore. chyba ze ktoś trafił na perełke od niemca ale to nie za śmieszne pieniadze kupione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Dobrze prawi polać mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dobrze prawi polać mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radimax Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam. A jak sprawdzić zużytą plecionkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 U mnie tez sa drgania, jak dodam gazu z grubsza ustaje ale jakos tak rzezi silnik w przedziale 1800-2200 obrotow. Winowajca drgan moze byc napinacz paska wielorowkowego? Czasami popiskuje;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chang Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 U mnie z automatyczną skrzynią biegów też były straszne drgania, głównie przy załączonym D na postoju. Winowajcą okazały się przeguby wewnętrzne, tylko że były też odczuwalne delikatne drgania przy przyspieszaniu. No i drugą sprawą była zajeżdżona pompa wspomagania - też powodowała drgania budy, zwłaszcza jak się silnik rozgrzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia1000 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witam ja mam taki problem gdy odpale auto strasznie nim rzuca po czym sa dragania kierownicy na luzie;) zauwazyłem ze przy zmianie biegu tez mam te drgania i strasznie wszystkim talepie Czy to jest normalne jak odpale auto troche jak jest chodniej ma ciut wieksze obroty po chwili znow obroty wracaja do normy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek20 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) U mnie też latem w ciepłe dni widać na biegu jałowym że lekko drży lewarek zmiany biegów i oparcie fotela pasażera jak nikt na nim nie siedzi . Jednak jak na dworze jest chłodniej już nie widać tego (tylko minimalnie) . Także wątpię żeby to była plecionka Edytowane 1 Lutego 2015 przez szymek20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedulia Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 U mnie tak samo było, gdy w ciepłe dni objawiali się dgrania. Zmieniłem ( przez VAG) obroty na biegu jałowym z 860 na 840 i drgania znacznie zmniejszyli się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibol Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Podepnę się pod temat : Witam mam problem z dużym drganiem na biegu jałowym. Na postoju drgania kierownicy są spore obroty jak sprawdzam na kanale skaczą miedzy 760 a 840 w przybliżeniu, co prawda mam do wymiany poduchę z przodu silnika ale ona już jakiś czas trafiona a drgania pojawiły się od jakiego czasu. Temp. silnika na zegarach jest poniżej 90 C na kanale pokazuje 78 C jak stoję w korki wskazówka idzie na 90 C. Silnik 1.9 ajm skrzynia tiptronic. Może macie jakieś swoje spostrzeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Nie wiem czy to bedzie istotne ale mysle ze raczej tak mialem wczesniej mazde 6 2005 rok byly duze drgania na jalowym po dodaniu gazu ustawaly wystarczylo tylko wymienic poduchy pod silnikiem i niby mialy ustac ale nie wiem bo sprzedalem jezdzaca rdze i zakupilem audiczke i to prawdopodobnie na 95% bedzie ta poducha sie juz do konca wyrobila a jak jej nie wymienisz to pojda nastepne teraz jak wymienisz ta zje... to pewnie pojda nastepne Edytowane 3 Maja 2015 przez bartek1561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibol Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Też tak myślę jak najszybciej ją wymienię i zobaczę. O efektach dam znać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaszq Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Witam! Audi A4 1.9TDI AJM 115KM 2000r, Panowie od pewnego czasu mam podobny problem... auto na biegu jalowym drga... rusza sie lewarek i podlokietnik po tym poznalem ze cos sie dzieje... natomiast oprocz tego nawet wolno puszczajac sprzeglo auto nie rusza plynnie tylko jakby delikatnie poszarpywalo jest to odczuwalne na pedale sprzegla... nie ma tez roznicy czy jest wcisniete sprzeglo czy tez nie buda drzy caly czas... ustepuje to na wyzszych obrotach... Tak wiec nie wiem czy to poduszki pod silnikiem... a moze sprzeglo... bo dwumasa chyba delikatnie stuka poza tym bylaby jakaś roznica przy wciskaniu sprzegla Dzieki z gory za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Otwórz maskę zaciągasz ręczny i wbijasz najpierw 1 a potem R. Patrzysz czy silnik mocno unoi się do góry na 1, albo w dół na wstecznym. Jeśli mocno to poduchy do wymiany. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibol Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Wita wymieniłem wszystkie poduchy pod silnikiem i skrzynią tiptronic drgania kierownicy i całą budą trochę ustały ale jeszcze to nie jest to co wcześniej. Na N drgania są małe po załączeniu D narastają na R są mniejsze. Może macie jakiś pomysł ja już poddałem będę wdzięczny za jakieś porady. Silnik 1.9 TDI AJM dodam że komp nie pokazuje żadnych błędów i nieścisłości wszystko w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Założyłeś pduszki pod silnik ori czy zamienniki? Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibol Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Firmy febi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No to się nie dziw że dalej masz drgania. Pod silnik tylko ori poduchy. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się