bartek1561 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Mam pytanko macie tez moze tak ze jak gasicie silnik to jest takie szarpniecie calym autem ?
Hezen Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Każdy silnik na pompie zatrzęsie karoserią przy gaszeniu. Jeśli mocno trzęsie to sprawdź poduszki. Wysłane z mojego GT-I9100
Bartollo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Pany mam mała zagwozdkę gdy zaswieca sie "żyd" czyt. Rezerwa mój afn ma drgawki tzn drży buda i lewarek zatankuje i objaw ustaje. Dwumas ok sprawdzałem przy okazji zmiany sprzęgła. Plecionka ok zmieniana. Dawka 3.2mg kąt 48-51 filtr paliwa zmieniony po zimie. Nastawnik zasyfiony? Zero szarpnięć czy innych dziwnych akcji podczas jazdy. Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Bartollo
bartek1561 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Każdy silnik na pompie zatrzęsie karoserią przy gaszeniu. Jeśli mocno trzęsie to sprawdź poduszki. Wysłane z mojego GT-I9100 Ok dzieki za odp
fibol Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam. Jak już wcześniej pisałem założyłem poduchy firmy febi, zmieniłem na Lemfordera- wszystkie i nadal są drgania silnika końcówka wydechu tańczy jak głupia może macie jakiś pomysł. Dodam że łącze elastyczne jest ok.
Hezen Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Żeby się pozbyć drgań to ori poduchy czyli firmy avon. Poduszki lema to też zamiennik. Złącze z zewnątrz może być wporządku ale nie zawsze spełnia swoje zadanie. Wysłane z mojego GT-I9100
dliwski Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) A co powiecie o drganiach ALE słyszalnych - niewyczuwalnych w kabinie? Słychać metaliczne drgania, nie zawsze, ale tylko na wolnych obrotach lub przy toczeniu się na 2. biegu. Wystarczy 1100 rpm i już nic nie słychać. Słyszałem to już w paru dieslach, teraz pojawiło się u mnie. Nie dochodzi spod maski, bardziej z okolicy kół. Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez dliwski
tkamicki5 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie,a jak juz kupowac mowicie to ori avon,ale to uzywke czy nową?
Hezen Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Nowa czy używka, jeśli sprawna to będą się spisywać tak samo. Używka ori jest dużo, dużo tańsza ale nikt nikomu nie będzie pisał czy ma brać nowe czy używki. Chyba w tym temacie pisałem nt. poduszek - ile waży sprawna i ile "sucha" czyli nadająca się na złom, oraz na co patrzeć/zwracać uwagę. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez Hezen
matush101 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Bierz nowe większa pewność że dłużej wytrzyma niż używka zajechana.
e2rd-85 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) U mnie w moim AFNie jesień-zima (chłodniejsze dni) drgania nie wyczuwalne ale np. latem kiedy jest gorąco na dworze to widać jak na jałowym biegu drga oparcie fotela pasażera (jak nikt na nim nie siedzi) lewarek zmiany biegów i kierownica drga . Ale to wszystko na jałowym biegu( w ciepłe/gorące dni) jak dodam delikatnie gazu wszystko ustaje . Przestałem już na to zwracać uwagę Edytowane 5 Lutego 2016 przez e2rd-85
grdgorek124 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Ja mam to samo w swoim AFN latem trzepie lewarkiem od biegów i karoserią jest po wymianie sprzęgła i dwumasy więc nie mam pojęcia gdzie leży przyczyna może ktoś pomoże .
Emil2006 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Koledzy a może układ paliwowy jest nieszczelny dużo powietrza gdzie za czym są drgania . znajomy miał podobny problem w a6. Wyeliminował powietrze i jest ok wystarczy trochę weza przezroczystego i zwykły filtr paliwa wejście i wyjście bez podgrzewacza . warto od tego zacząć bo mały kosz
grdgorek124 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Koledzy a może układ paliwowy jest nieszczelny dużo powietrza gdzie za czym są drgania . znajomy miał podobny problem w a6. Wyeliminował powietrze i jest ok wystarczy trochę weza przezroczystego i zwykły filtr paliwa wejście i wyjście bez podgrzewacza . warto od tego zacząć bo mały kosz ale czemu tylko w upalne dni takie mam objawy teraz jest spokój
wujaszq Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Witam! w kwestii Audi A4 Ajm.. Jestem swiezo po wymianie sprzegla i dwumasy na nowe Luk, jednak jesli chodzi o drgania nie ma zadnej poprawy. Silnik bezwzgledu na temperature caly czas bardzo mocno drzy a drgania przenosza sie na cala bude. I tutaj kwestia co dalej.. czy wymienic teraz poduszki na Avon bo skoro drgania przenosza sie na bude tzn ze cos slabo tlumia ale czy to rozwiaze problem telepiacego sie silnika... same poduchy ori sa drogie a uzywki tez maja po 15lat.. takze pasowaloby uspokoic te drgania ale nie wymieniajac pol samochodu. Z gory dzieki za odp.
popiolek4 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Moze warto by sprawdzic uklad zasilania skoro silnik mocno drży...
Hezen Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Sprawdź vagiem korekty i bipy. Bardzo możliwe że będziesz miał do wymiany oringi pompowtrysków. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Marca 2016 przez Hezen
wujaszq Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Sprawdź vagiem korekty i bipy. Bardzo możliwe że będziesz miał do wymiany oringi pompowtrysków. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Grupa 013 Cyl1 -0,24mg/suw Cyl2 +0,59mg/suw Cyl3 -0,42mg/suw Cyl4 +0,07mg/suw Grupa 018 Wszystko 0 Grupa 023 13.0 27.0 8.0 13.0 Tak to się przedstawia. Jaka jest wiec kondycja pompek ? Obroty 861/min i telepie tym silnikiem.. drgania przenosza sie na srodkowy tunel i cale wnetrze bo samo telepanie sie silnika nie byloby tak irytujace ale jak wszystko drga to i nerwy drgaja... z gory dzieki za odp
Bartollo Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Pompki wyglądają OK. Odsuń wydech o turbo moze to z wydechu przenosi drgania na bude.
wujaszq Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 co ma wydech wspólnego z telepiącym sie silnikiem? to silnik moze telepac wydechem a nie wydech silnikiem to chyba logiczne... a telepiacy sie silnik trzesie wszystkim cala buda lewarkiem zmiany biegow tunelem srodkowym, wydechem cale auto sie telepiej... naprawiac pompowtryski? poduszki avon? do tego plecionke i nie wiadomo co jeszcze ruszac... po 15 latach i 300tys powinno sie to zlomowac a nie trząść razem z silnikiem w środku ale jak sie jest europejska kolonia to trzeba zyc na takim poziomie i jezdzic z takim silnikiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się