Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko macie tez moze tak ze jak gasicie silnik to jest takie szarpniecie calym autem ?

Opublikowano

Każdy silnik na pompie zatrzęsie karoserią przy gaszeniu.

Jeśli mocno trzęsie to sprawdź poduszki.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano (edytowane)

Pany mam mała zagwozdkę :) gdy zaswieca sie "żyd" czyt. Rezerwa mój afn ma drgawki tzn drży buda i lewarek zatankuje i objaw ustaje. Dwumas ok sprawdzałem przy okazji zmiany sprzęgła. Plecionka ok zmieniana. Dawka 3.2mg kąt 48-51 filtr paliwa zmieniony po zimie. Nastawnik zasyfiony? Zero szarpnięć czy innych dziwnych akcji podczas jazdy.

Edytowane przez Bartollo
Opublikowano

Każdy silnik na pompie zatrzęsie karoserią przy gaszeniu.

Jeśli mocno trzęsie to sprawdź poduszki.

Wysłane z mojego GT-I9100

Ok dzieki za odp :)

Opublikowano

Witam. Jak już wcześniej pisałem założyłem poduchy firmy febi, zmieniłem na Lemfordera- wszystkie i nadal są drgania silnika końcówka wydechu tańczy jak głupia może macie jakiś pomysł. Dodam że łącze elastyczne jest ok.

Opublikowano

Żeby się pozbyć drgań to ori poduchy czyli firmy avon.

Poduszki lema to też zamiennik.

Złącze z zewnątrz może być wporządku ale nie zawsze spełnia swoje zadanie.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano (edytowane)

A co powiecie o drganiach ALE słyszalnych - niewyczuwalnych w kabinie? Słychać metaliczne drgania, nie zawsze, ale tylko na wolnych obrotach lub przy toczeniu się na 2. biegu. Wystarczy 1100 rpm i już nic nie słychać. Słyszałem to już w paru dieslach, teraz pojawiło się u mnie. Nie dochodzi spod maski, bardziej z okolicy kół.

Edytowane przez dliwski
Opublikowano

Panowie,a jak juz kupowac mowicie to ori avon,ale to uzywke czy nową?

Opublikowano (edytowane)

Nowa czy używka, jeśli sprawna to będą się spisywać tak samo.

Używka ori jest dużo, dużo tańsza ale nikt nikomu nie będzie pisał czy ma brać nowe czy używki.

Chyba w tym temacie pisałem nt. poduszek - ile waży sprawna i ile "sucha" czyli nadająca się na złom, oraz na co patrzeć/zwracać uwagę.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Bierz nowe większa pewność że dłużej wytrzyma niż używka zajechana.

Opublikowano (edytowane)

U mnie w moim AFNie jesień-zima (chłodniejsze dni) drgania nie wyczuwalne ale np. latem kiedy jest gorąco na dworze to widać jak na jałowym biegu drga oparcie fotela pasażera (jak nikt na nim nie siedzi) lewarek zmiany biegów i kierownica drga . Ale to wszystko na jałowym biegu( w ciepłe/gorące dni) jak dodam delikatnie gazu wszystko ustaje . Przestałem już na to zwracać uwagę

Edytowane przez e2rd-85
Opublikowano

Ja mam to samo w swoim AFN latem trzepie lewarkiem od biegów i karoserią jest po wymianie sprzęgła i dwumasy więc nie mam pojęcia gdzie leży przyczyna może ktoś pomoże .

Opublikowano

Koledzy a może układ paliwowy jest nieszczelny dużo powietrza gdzie za czym są drgania . znajomy miał podobny problem w a6. Wyeliminował powietrze i jest ok wystarczy trochę weza przezroczystego i zwykły filtr paliwa wejście i wyjście bez podgrzewacza . warto od tego zacząć bo mały kosz

Opublikowano

Koledzy a może układ paliwowy jest nieszczelny dużo powietrza gdzie za czym są drgania . znajomy miał podobny problem w a6. Wyeliminował powietrze i jest ok wystarczy trochę weza przezroczystego i zwykły filtr paliwa wejście i wyjście bez podgrzewacza . warto od tego zacząć bo mały kosz

ale czemu tylko w upalne dni takie mam objawy teraz jest spokój

Opublikowano

Witam! w kwestii Audi A4 Ajm.. Jestem swiezo po wymianie sprzegla i dwumasy na nowe Luk, jednak jesli chodzi o drgania nie ma zadnej poprawy. Silnik bezwzgledu na temperature caly czas bardzo mocno drzy a drgania przenosza sie na cala bude. I tutaj kwestia co dalej.. czy wymienic teraz poduszki na Avon bo skoro drgania przenosza sie na bude tzn ze cos slabo tlumia ale czy to rozwiaze problem telepiacego sie silnika... same poduchy ori sa drogie a uzywki tez maja po 15lat.. takze pasowaloby uspokoic te drgania ale nie wymieniajac pol samochodu. Z gory dzieki za odp.

Opublikowano

Moze warto by sprawdzic uklad zasilania skoro silnik mocno drży...

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź vagiem korekty i bipy.

Bardzo możliwe że będziesz miał do wymiany oringi pompowtrysków.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Sprawdź vagiem korekty i bipy.

Bardzo możliwe że będziesz miał do wymiany oringi pompowtrysków.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Grupa 013 Cyl1 -0,24mg/suw Cyl2 +0,59mg/suw Cyl3 -0,42mg/suw Cyl4 +0,07mg/suw

Grupa 018 Wszystko 0

Grupa 023 13.0 27.0 8.0 13.0

Tak to się przedstawia. Jaka jest wiec kondycja pompek ?

Obroty 861/min i telepie tym silnikiem.. drgania przenosza sie na srodkowy tunel i cale wnetrze bo samo telepanie sie silnika nie byloby tak irytujace ale jak wszystko drga to i nerwy drgaja... z gory dzieki za odp

Opublikowano

Pompki wyglądają OK. Odsuń wydech o turbo moze to z wydechu przenosi drgania na bude.

Opublikowano

co ma wydech wspólnego z telepiącym sie silnikiem? to silnik moze telepac wydechem a nie wydech silnikiem to chyba logiczne... a telepiacy sie silnik trzesie wszystkim cala buda lewarkiem zmiany biegow tunelem srodkowym, wydechem cale auto sie telepiej... naprawiac pompowtryski? poduszki avon? do tego plecionke i nie wiadomo co jeszcze ruszac... po 15 latach i 300tys powinno sie to zlomowac a nie trząść razem z silnikiem w środku ale jak sie jest europejska kolonia to trzeba zyc na takim poziomie i jezdzic z takim silnikiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...