wesz82 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 jak chcesz tak to zaślep dół i góre a pomiń środkowe kółeczko Acha wężyk od egr skróć i zaślep
Trzesio Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 zaślepiasz oba kolektory, zawór egr wywalasz a wężyk podciśnienia zaślepiasz śrubką czy nitem m6 z tego co pamiętam na wydechowy idzie 4mm a ssący 2 mm grubości uszczelki możesz sobie sam wyciąć, wystarczy kupić arkusz do uszczelek
wesz82 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Tak wcześniej pisałem-najlepsza opcja pozbyć się w ogóle wszystkiego co miało styczność z EGR Kolektor jeden zaślepiasz i wylot z silnika
pięknyzadek Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie, w których miejscach zaślepić EGR? http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d5dcbfca6a1bd50 Wiem, że któreś z tych trzech ale myślę że będzie problem tam na dole bo śruby są bardzo zardzewiałe i boję się że coś urwę. Czy można te dolne miejsce pominąć?? Wygląda to tak: http://www.fotosik.pl/zdjecie/03178c244d4e51c5 Czy mając blachę taką ok 1,5mm mogę sam dociąć zaślepki? Jaki jest koszt uszczleke do EGR w ASO bo raczej chyba je też trzeba założyć po rozkręceniu? Przepraszam bo może to głupie pytania ale ... kto pyta nie błądzi:) wpisz w google "RURA RURKA PRZEWÓD EGR AUDI" - wywalasz to cuś zupełnie i zaślepiasz w miejscach gdzie się ta rurka łączy. Uszczelek nie kupujesz nowych tylko zostawiasz starą ( od strony EGR) natomiast od kolektora zaślepkę można położyć na cemencie do tłumików Edytowane 31 Grudnia 2015 przez pięknyzadek
kaFFFar Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ?
zibol48 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ? To czv będą pasowały zależy chyba od producenta. Ja kupiłem w porządnym wg mnie sklepie AutoAkces a musiałem rozpiłowywać otwory na śruby mocujące silnik 1Z..
jerul Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ? To czv będą pasowały zależy chyba od producenta. Ja kupiłem w porządnym wg mnie sklepie AutoAkces a musiałem rozpiłowywać otwory na śruby mocujące silnik 1Z.. Polecam na allegro poszukać są specjalne flansze, nawet mają dospawane otwory na podciśnienie. Sam osobiście kupywałem taka za 150 zł idealnie wszystko pasowało, nie trzeba było nić dodatkowo rzeźbić
Trzesio Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/346317-flansze-pod-kolektor-awx/
Vengazo Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Ma ktoś jakieś fotki odnośnie zaślepienia egr ? Mi też cieknie z niego i chcę się pozbyć problemu raz na zawsze . Niestety fotki powygasały :/
Hezen Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Zaślepiasz na dole przy kolektorze i przy egr od strony kolektora ssącego - jak tutaj nie zaślepiłem to dalej mi olej cisło z dolotu i leciał z egr :> Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Lutego 2016 przez Hezen
Vengazo Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 http://allegro.pl/zaslepka-zestaw-egr-1-9-tdi-vw-audi-skoda-seat-i5022616896.htmlTaki komplecik wystarczy do zaślepienie egr żeby przestał charać olejem w końcu haha ?
Trzesio Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący A jak nie da sie tej zasleki od sterowania to cos sie moze stac?
Trzesio Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 na pewno układ będzie ciągnął powietrze, czyli strata podciśnienia
Vengazo Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący Ale to nie usunie wycieku z egr ?
Hezen Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 na pewno układ będzie ciągnął powietrze, czyli strata podciśnienia Ją ominąłem zawór EGR, mam go tylko podłączonego żeby błędu nie było w ECU Jak był zaślepiony to czasami coś w nim cykało, teraz nie jest zaślepiony i jest wszystko w porządku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący Ale to nie usunie wycieku z egr ? Jak zaślepisz i góre i dół to usunie...
Vengazo Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Jak zaślepisz i góre i dół to usunie... dzeki kolego,czyli ten zestaw : http://allegro.pl/zaslepka-zestaw-egr-1-9-tdi-vw-audi-skoda-seat-i5022616896.htmli dodatkowo śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący wystarczy no to elegancko
wesz82 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Tak. Kup kolektor z awx i w ogóle wypierdziel wsio co ma zwiazek z egr i po kłopocie,zostanie jedynie błąd który nic nie przeszkadza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się