Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Zaślepić EGR w 1.9 TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak chcesz tak to zaślep dół i góre a pomiń środkowe kółeczko :wink:

Acha wężyk od egr skróć i zaślep :wink:

Opublikowano

zaślepiasz oba kolektory, zawór egr wywalasz a wężyk podciśnienia zaślepiasz śrubką czy nitem m6


z tego co pamiętam na wydechowy idzie 4mm a ssący 2 mm grubości

uszczelki możesz sobie sam wyciąć, wystarczy kupić arkusz do uszczelek

Opublikowano

Tak wcześniej pisałem-najlepsza opcja pozbyć się w ogóle wszystkiego co miało styczność z EGR :D

Kolektor jeden zaślepiasz i wylot z silnika :wink:

Opublikowano (edytowane)

Panowie, w których miejscach zaślepić EGR?

http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d5dcbfca6a1bd50

Wiem, że któreś z tych trzech ale myślę że będzie problem tam na dole bo śruby są bardzo zardzewiałe i boję się że coś urwę. Czy można te dolne miejsce pominąć?? Wygląda to tak:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/03178c244d4e51c5

Czy mając blachę taką ok 1,5mm mogę sam dociąć zaślepki? Jaki jest koszt uszczleke do EGR w ASO bo raczej chyba je też trzeba założyć po rozkręceniu? Przepraszam bo może to głupie pytania ale ... kto pyta nie błądzi:)

wpisz w google "RURA RURKA PRZEWÓD EGR AUDI" - wywalasz to cuś zupełnie i zaślepiasz w miejscach gdzie się ta rurka łączy. Uszczelek nie kupujesz nowych tylko zostawiasz starą ( od strony EGR) natomiast od kolektora zaślepkę można położyć na cemencie do tłumików

Edytowane przez pięknyzadek
Opublikowano

Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ?

Opublikowano

Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ?

To czv będą pasowały zależy chyba od producenta. Ja kupiłem w porządnym wg mnie sklepie AutoAkces a musiałem rozpiłowywać otwory na śruby mocujące silnik 1Z..

Opublikowano

Panowie do Ajm , mozna kupic taka flansze ,zeby pasowalo p&p ?

To czv będą pasowały zależy chyba od producenta. Ja kupiłem w porządnym wg mnie sklepie AutoAkces a musiałem rozpiłowywać otwory na śruby mocujące silnik 1Z..

Polecam na allegro poszukać są specjalne flansze, nawet mają dospawane otwory na podciśnienie.

Sam osobiście kupywałem taka za 150 zł idealnie wszystko pasowało, nie trzeba było nić dodatkowo rzeźbić :)

Opublikowano

Ma ktoś jakieś fotki odnośnie zaślepienia egr :)? Mi też cieknie z niego i chcę się pozbyć problemu raz na zawsze :). Niestety fotki powygasały :/

Opublikowano (edytowane)

Zaślepiasz na dole przy kolektorze i przy egr od strony kolektora ssącego - jak tutaj nie zaślepiłem to dalej mi olej cisło z dolotu i leciał z egr :>

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

AT-EGR-26-2.jpg

Opublikowano

tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący ;)

Opublikowano

tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący ;)

A jak nie da sie tej zasleki od sterowania to cos sie moze stac?

Opublikowano

na pewno układ będzie ciągnął powietrze, czyli strata podciśnienia

Opublikowano

tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący ;)

Ale to nie usunie wycieku z egr ?

Opublikowano

na pewno układ będzie ciągnął powietrze, czyli strata podciśnienia

Ją ominąłem zawór EGR, mam go tylko podłączonego żeby błędu nie było w ECU :)

Jak był zaślepiony to czasami coś w nim cykało, teraz nie jest zaślepiony i jest wszystko w porządku.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

tia, jeszcze nit czy śruba m6 aby zaślepić wężyk sterujący ;)

Ale to nie usunie wycieku z egr ?

Jak zaślepisz i góre i dół to usunie...

Opublikowano

Tak.

Kup kolektor z awx i w ogóle wypierdziel wsio co ma zwiazek z egr i po kłopocie,zostanie jedynie błąd który nic nie przeszkadza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...