bintom Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Witam. Moja audi zaczyna mieć lenia. Czuję jakby straciła ochotę dla mnie pracować i robi to na odpier.ol . Zrobiłem jej małe badanie , oto wyniki. Dynamiczne: Statyczne Basic Gdyby były problemy z odczytaniem Dynamiczne Statyczne ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Basic ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Wiem, że kilka logów brakuje np. w Basic , ale miałem problemy z kompem. Jeśli będą konieczne to jutro zrobię je jeszcze raz. Proszę o opinię o logach.
Tobike Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Ciśnienie doładowania jest niestabilne i przepływka tnie dawkę, jak jeździłeś oszczędnie to czeka Cie czyszczenie turbo i przepływki.
bintom Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Raczej lubię ją przegonić chociaż to może już być ze starości. Staruszka się już z niej zrobiła i może syfu nałapała.
przemik Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Cisnienie doładowania jest stabilne... moze nie idealne... ale można uznać. Jesli katalizator jest... to OUT... po akcji powtorz logi.
bintom Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Cisnienie doładowania jest stabilne... moze nie idealne... ale można uznać.Jesli katalizator jest... to OUT... po akcji powtorz logi. Na bank wywalić kata? Nie chciałbym tego zrobić pochopnie . Kat jeszcze jest, ale faktycznie może być do niczego, bo miałem problemy z silnikiem i poszło dużo oleju w wydech. Czy to będzie przyczyna ?
bintom Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Silnik miałem zmieniany 3 tyg temu, wtedy na liczniku było 320 tyś km. Nie wiem ile wcześniej było cofnięte.
przemik Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Katalizator juz dawno przestal pelnic swoją role w tym samochodzie... jest tylko dławikiem...
bintom Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Rozumiem, muszę więc się nim zająć. Kolejne wydatki zaczynam mieć dość skarbonki
spanky Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Rozumiem, muszę więc się nim zająć. Kolejne wydatki zaczynam mieć dość skarbonki akurat na katalizatorze to mozesz zarobic ...
bintom Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Dzwoniłem do mechaniora, chce ode mnie 40zł za wycięcie kata i wspawanie rurki. Kata zostawia sobie . Jaka to cena? Ile jest warty stary kat na skupie?
Sztomel Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 150 warty jest. Też tak myślałem do czasu kiedy nie skontaktowałem się z osobami skupującymi katalizatory i za swojego dostałem 750 zł (z Golfa IV TDI). Dla skupujących istotny jest producent katalizatora oraz jego oznaczenie i o to każdy przez telefon będzie pytał sprzedającego więc warto wiedzieć jaki się ma zanim się zadzwoni.
nastradamus Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 hmm... ciekawe z tymi katalizatorami można nawet zarobić na modzie Ceny skupu katalizatorów - AUTOKAT Katalizatory Warszawa
Krytias Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 hmm... ciekawe z tymi katalizatorami można nawet zarobić na modzie Ceny skupu katalizatorów - AUTOKAT Katalizatory Warszawa Dokładnie zarobic mozna, ale nie w przypadku silnika AFN. Cena za katalizator w skupie wacha sie pomiedzy 150 a max 200 zł. Ten link jest fajny ale ma troche naciągnięte ceny. Zamiennik musi kosztowac tyle plus montaz i demontaz. Katalizator Zamiennik AUDI A4/A6 VW PASSAT 1.9 TDI (3182692016) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Sztomel Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Zrobiłem jeden ale istotny błąd - miałem odczytane napisy na katalizatorze i były to najlepsze i cenione przez skupujących wartości. Niestety nie zrobiłem ani foto a kartkę z jego danymi zagubiłem. Podać jednak musze, że wzorowałem się m.in. podanym wyżej cennikiem jeśli chodzi o katalizatory w skupie i w moim przypadku zarówno zarobiłem i ja i kupujący a na tym przecież handel się powinien opierać by obydwie strony były zadowolone. Dla mnie kwota 750 zł była kosmiczna w porównaniu z cenami podawanymi przez innych forumowiczów np. na forum Golfa więc i ja zyskałem (nie jestem szpendlikorzem i nie wymagałem kwoty 1000 zł bo pewnie bym go jeszcze dziś miał do sprzedaży) a kwota jego sprzedaży zadowalała mnie w 100 % i kupujący też na tym interesie jeszcze zarobił. Wszyscy byliśmy zadowoleni więc OK.
bintom Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 To znowu się popierdo..ło . Proszę o ponowną analizę logów. Widzę co jest nie tak, ale boję się pytać co do wymiany. TO co jest do wymiany ? Według mechanika turbo przestało całkiem dmuchać. To dziwne, bo po drodze do mechaniora dmuchało. Nagle u niego lipa . Czy takie objawy mogą być po wymianie MAF-a? Mechanior podmienił mi MAF-a , żeby sprawdzić czy mój jest OK. Różnicy nie było po jeździe próbnej, a po kilkunastu minutach kolejna jazda i już taki efekt . Dopiero co włożyłem w auto ponad 4.5 tyś zł , a teraz jeszcze padło turbo ? ---------- Post dopisany at 18:31 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- Dodam jeszcze , że jak zdejmę gumę z turbo i ruszę łopatki to się kręcą. Po dodaniu gazu , węże między turbo, a dolotem miękkie.
przemik Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Wyglada jakby podcisnienia nie bylo na sterowaniu sprezarką... sprawdz przewody podcisnienia...
bintom Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Wyglada jakby podcisnienia nie bylo na sterowaniu sprezarką... sprawdz przewody podcisnienia... Jesteś cudotwórcą !! Jak to przeczytałem co mi napisałeś to jakbym dostał olśnienia . Faktycznie podczas wymiany MAF-a wyskoczył jeden z przewodów od podciśnienia. Jak mechanik wyciągał MAF-a to zauważyłem to , w trakcie wymiany wyleciało mi z głowy, a mechanik nie zwrócił uwagi. Jechałem do niego żeby mi wywalił kata, ale jakoś nie bardzo się chciał za to brać i szukał innej przyczyny mułowatości auta. Wcześniej jak wymieniał mi silnik to meldował, że turbo jest na końcówce i tego tematu się uczepił. Teraz mnie zawiódł. Chyba jutro pojadę do innego gościa wyciąć kata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się