kaFFFar Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam kupilem wczoraj do audi a4 b5 avant zawieszenie gwintowane i teraz mam do was pytanie czy lepiej bedzie jechac do autoryzowanego serwisu gdzie powiedziemi mi ze za taka wymiane bede musial zaplacic 200-250 zl z geometria czy mozna jechac do zwyklego kowalskiego i za wymiane dac mu pare browarow . pzdr i czekam naodp z gory THX
marcin303 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Wszystko zależy od Ciebie, montaż gwintu nie jest żadną filozofią, jeśli tylko "kowalski" posiada jakąkolwiek wiedzę i umiejętności to szkoda kasy na serwis. Jakbyś miał trochę chęci to nawet sam zrobisz
..::KoNik::.. Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Dokładnie... wielkiej filozofi z tym nie ma... Trochę wolnego czasu zimne piwko i sam to zrobisz... Ew. kazdy kto ma lekie pojęcie o samochodach...
Radoskur Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 ale na geometrie chyba i tak trzeba sie wybrac ?
LUKASZ1989 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 W B5 ustawia się tylko zbieżność. Jak miałeś niedawno ustawianą to możesz sobie to darować. Jak źle piszę to niech mnie ktoś poprawi
Radoskur Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 mi sie zdaje, ze trzeba by skoczyc na zbierznosc bo wymianie zawiasu
kaFFFar Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 dzieki wielkie za ODp i mysle ze lepiej bedzie jak sie udam do tego serwisu JESZCZE RAZ TY PANOWIE .
KubekA4 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 mi sie zdaje, ze trzeba by skoczyc na zbierznosc bo wymianie zawiasu dokładnie ,przynajmniej będziesz miał pewność,że nie będzie ci ciachało opon
matyss___ Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 co to za problem wymienic zawieche..auto do góry (najlepiej obie strony na raz wtedy latwiej jets wyciagnac amora bo wtedy stabilizator CI sie łatwiej poddaje)mowa o przodzie...odkrecasz jedna długa śrube u dołu wahacza chyba 19stka ..od góry 2 małe śrubki chyba 13stki i po zawodach ...(aha przyda sie łom albo ktoś do pomocy , zeby depnac na tarcze zeby łatwiej było wsadzić gada;P z tyłu mam quattro i odkrecam kilka śróbek ale Ty masz fwd a nie pamietam jak tam jest ale zapewne łatwiej niz w quattro...od góry śróbka zapewne i od dołu jedna ...
Dejzor Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Jest jeszcze jedna zasadnicza sprawa. Nie wiem jak w TaTechnix ale w tym G....e MTSTechnik, żeby uznano gwarancje jeśli cos z zawiecha bedzie nie tak, musisz mieć wbitą pieczątke z datą, że zakładałeś zawieche w profesjonalnym warsztacie... Inaczej nie uznaja ci gwarancji. Ja kupilem zawieche z MTS-u, bo taka mialem wczesniej ale sie "zużyła". Jakież było moje w********e jak po 0,5 roku użytkowania wylał sie amor z tyłu. Nie dało sie jezdzic, przy hamowaniu trzepało budą i koło traciło przyczepnosc, a na koleinach to strach bylo jechac wiecej niz 60. Amory zakładałem sam i potem musiałem kombinować przez znajomych zeby mi podbili pieczątke w karcie gwarancyjnej ze niby zmienialem w serwisie... Tak ze radze sie dowiedziec, jak to jest u Ciebie z ta gwarancja i zatrzymac paragonik, bo może sie przydać...
konus Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 jak masz ośkę to po co zbieżność ustawiać? przecież wachaczy nie wymieniasz a co tam się może przestawić jak nie ruszasz końcówki drążka? na tyle tym bardziej bo masz belkę gdzie nie ma żadnej regulacji. co innego np corsa B gdzie masz negatyw ustawiany na amortyzatorze i przy wymianie możesz pojebać takie moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się