Cin Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam mam możliwość zakupu audi z uszkodzonym silnikiem BEX i teraz pytanie czy słupki są takie same?? Czy czymś sie różnia. Jesli musiał bym wymieniać silnik.
Łukasz 23 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Różnica BEX jest taka że ma inne: turbo,wtryski,oprogramowanie, 2 ic,reszta jest taka sama jaką ma 1.8t
maf Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Różnica BEX jest taka że ma inne: turbo,wtryski,oprogramowanie, 2 ic,reszta jest taka sama jaką ma 1.8t ... i kute tłoki
Łukasz 23 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 ... i kute tłoki Jesteś pewien???:eusathink:
wesz82 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Kazde 1.8T ma kute tloki A nie czasem tylko AEB było zakuwane????
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 AEB/AJL mialy grubsze korby od całej reszty
MarioM1982 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A czy może ktoś napisać czy słupek BFB montowany w A4 B7, jest taki sam jak BFB w B6, ewentualnie Avj, amb, bex ?
MarioM1982 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Mam możliwość kupna silnika 1.8T z Passata o kodzie AWT. Ma ktoś doświadczenia z tą jednostką, czy podejdzie ona również do A4 b7 (bfb)?
soul87 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 podejdzie, slupek jest tez ten sam, a co sie stalo z bfb z 2007 roku ?
MarioM1982 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Krótka przejażdżka po autostradzie z maksymalną prędkością i tłok się stopił, przy okazji demolując cylinder i głowice.
soul87 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 ladnie, cisnienie oleju sie nie swieclo ? jaki przebieg na liczniku ? cos musialo byc wadliwe. napewno przytkany smok. i slabe cisnienie oleju
MarioM1982 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Nic nie wskazywało na jakieś nieprawidłowości. Przebieg 120kkm , sprawdzony rok temu przy zakupie. Sam się zdziwiłem, gdyż to podobno nie do zajechania motor... Trudno, pieniążki jakoś przeżyję, muszę tylko motor zdrowy teraz znaleźć, gdyż mam zamiar jeszcze tym długo jeździć. ---------- Post dopisany 20-09-2013 at 05:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 19:54 ---------- Avj, amb, bfb, bex Informacja dla potomnych. Wstawiłem zamiast BFB silnik AVJ, lecz nie wszystko jest Plug&Play. Do rzeczy, inna jest obudowa termostatu a dokładnie w bloku AVJ jest nieco mniejsza średnica otworu (nie na uszczelce tylko nieco głębiej, lecz da się to obejść poprzez przeszlifowanie plastiku, rozstaw śrub ten sam). Z BFB została przełożona miska oleju ze względu na komplikację z łapą silnika. Od tyle, silnik siedzi już w aucie i jest po pierwszym odpaleniu.
Dev Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Dobry olej wlales ? Na czym to wczesniej jezdzilo ?
kuba9001 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 ja leje motula i jestem zadowolony Tobie tez polecam dobry olej to podstawa
MarioM1982 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Poprzednio i obecnie zalane Mobil Super 5W30. Może na zimę spróbuję motul (jak silnik dożyje )
caliberrr Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam, Jestem nowym użytkownikiem forum. Nie wiem gdzie podpiąć moje pytanie. Czy jest możliwa wymiana silnika 1.8T na 2.4 V6 ?? Czy wiąże się ona z dużymi modernizacjami, przeróbkami?
lukas_ss Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Czlowieku z potęznymi NIE KALKULUJE CI SIE TO !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się