KmK Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Prawda jest taka, że wypadałoby zhamować auto po 2-3 bakach jednego paliwa i następnie powtórzyć operację np po 2-3 bakach nitro+ czy jak ono się teraz zwie, żeby realnie poznać różnicę. Zauważyłem, że moje auto nieco mniej (~0.5l) pali mniej na statoil 98 i podobnie na 98 verva, a nieco więcej na byłym racingu 100.
Marcenao Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox:
franekv6 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox: promocyja jakaś? na jakich zasadach?
east-import Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Model Lego za 4.99 Tankując minimum 20L Paliwa. Mój synek już zbiera Modele od nich
TyBucu Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie. Potwierdzam, pracowałem na shellu i nasza stacja (zazwyczaj jest wiecej) ale miala tylko dwa zbiorniki, na benzynke i dizla. Mimo wszystko mieliśmy w ofercie 3rodzaje benzyny i 2 rodzaje diesla. Na raportach końcowych druki ze sprzedaży bylu podsumowywane tylko jako PB95 i ON. Stacja dosyć duża, przy krajówce, no ale starego budownictwa a nikomu sie przeciez nie oplaca modernizowac na wiecej zbiorników. Nie mówie że tak sie praktykuje na wszystkich stacjach ale daje to troche do myślenia. Btw... mielismy np akcje typu "dni V-Power" gdzie kazdy tankujacy V-powera placił jak za zwykłą 95... Szał d*py normalnie, jedyny dzień w którym nie klientów to się cieszyli jakby w totka wygrali.
st4yKool Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie. Potwierdzam, pracowałem na shellu i nasza stacja (zazwyczaj jest wiecej) ale miala tylko dwa zbiorniki, na benzynke i dizla. Mimo wszystko mieliśmy w ofercie 3rodzaje benzyny i 2 rodzaje diesla. Na raportach końcowych druki ze sprzedaży bylu podsumowywane tylko jako PB95 i ON. Stacja dosyć duża, przy krajówce, no ale starego budownictwa a nikomu sie przeciez nie oplaca modernizowac na wiecej zbiorników. Nie mówie że tak sie praktykuje na wszystkich stacjach ale daje to troche do myślenia. Btw... mielismy np akcje typu "dni V-Power" gdzie kazdy tankujacy V-powera placił jak za zwykłą 95... Szał d*py normalnie, jedyny dzień w którym nie klientów to się cieszyli jakby w totka wygrali. Może ktoś by w końcu zrobił z tym porządek.. :/
kmink Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Podczas strojenia turbo benzyny wchodzi co jest w baku, wystarczy zlogować furę i od razu widać czy stuka czy nie stuka...sam jeżdżę TSI i loguję furę jak tylko coś mi się nie podoba i faktycznie miałem sytuację, że po zalaniu 98 logi wyglądały jakby w baku było 95...może warto dzwonić do shela/orlenu i dowiedzieć się czy na interesującej nas stacji faktycznie są sprzedawane rózne paliwa czy właściciel zamawia tylko 95 i sprzedaje jako Racinga...
hornet Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Podczas strojenia turbo benzyny wchodzi co jest w baku, wystarczy zlogować furę i od razu widać czy stuka czy nie stuka...sam jeżdżę TSI i loguję furę jak tylko coś mi się nie podoba i faktycznie miałem sytuację, że po zalaniu 98 logi wyglądały jakby w baku było 95...może warto dzwonić do shela/orlenu i dowiedzieć się czy na interesującej nas stacji faktycznie są sprzedawane rózne paliwa czy właściciel zamawia tylko 95 i sprzedaje jako Racinga... Tak zamieniać to sobie on nie może... w każdej chwili mogą kontrolować....
kmink Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 W którymś z wcześniejszych postów były pracownik shella opisał jak to wyglądało w jego byłym miejscu pracy...właściciel raczej sie nie przejmowal ewentualnymi kontrolami...sam nie wiem...w tym kraju jest tylu oszustów, że nie dojdziesz...
TyBucu Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 W którymś z wcześniejszych postów były pracownik shella opisał jak to wyglądało w jego byłym miejscu pracy...właściciel raczej sie nie przejmowal ewentualnymi kontrolami...sam nie wiem...w tym kraju jest tylu oszustów, że nie dojdziesz... No nie przejmował. Na dodatek to było w Norwegii, więc jak już tu tak kombinują to nie chce wiedzieć co się dzieje w polsce. Poaztym... Kto widział anonimową kontrole stacji zbierającą próbki do labu żeby sprawdzić jakość? O ile odprowadzanie podatku od dochodów się zgadza to ich to szczerze pierniczkuje co tam sobie sprzedajesz.
Marcenao Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox: promocyja jakaś? na jakich zasadach? Musisz zatankować 20 litrów V-Power Nitro+, żeby za 5zł lub 20 litrów Shell Fuel Save to za 10zł kupić z klocków lego model Ferrari, jest ich chyba 6. Ja wziąłem akurat bolid F1
kisielek123 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 to oplaca sie placic 50gr wiecej za v-powera czy to sciema tylko ?
bryleks Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Musisz sam przetestować... ja obecnie leje tam gdzie najtaniej (Tesco) i wole dokupić dodatek do paliwa Millers'a albo Archoil'a. Zwłaszcza, że u mnie w Świdnicy jest jakaś zmowa cenowa Shell'a z Orlenem i ceny mają średnio wyższe o 20gr (na zwykłym ON i PB95... o paliwach premium już nie wpsomnę) niż na innych stacjach. Przy zalaniu pełnego baku parę złotych kieszeni zostaje.
Sedrak Dan Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jak miałem wcześniej diesla SDI to lecą zimą tą lepszą ropę nigdy nie miałem problemów z odpalaniem, a na zwykłym ON różnie z tym bywało. Od tego czasu do Cytryny Jumpera zimą leję premium, a tak to ON, ale tylko na renomowanych stacjach wolę z ON i LPG nie ryzykować na Nonejmach Edytowane 24 Stycznia 2016 przez Sedrak Dan
Piotr Czarnojan Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 ja tankuje lotos dynamic i bez problemu nawet przy -21
reklama_rrr Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Odkopię również nieco temat Standardowo tankuję na shellu zwykłe ON, od czasu do czasu jak mnie podkusi zaleję VPower Nitro+ (zazwyczaj leję od 100-150 pozostałego zasięgu do fulla), różnicy w spalaniu nie odczułem (realnym, na komputerze jakby nieco niższe), kultura pracy silnika jakby lepsza. Przybieram się jeszcze do weryfikacji na statoilu, bp i orlenie, aczkolwiek z tego co wyczytałem w którymś wątku kilka miesięcy temu chyba faktycznie nie odczuję różnicy, dam znać co mi z tego wyjdzie
lunatic Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Ja zawsze tankuje te lepsze i jedno co zauważyłem to nie ma wody w filtrze paliwa.
Adam :) Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Zmieniłem z Schel premium ON na Lotos Dynamic i żadnej różnicy oprócz tej w PLN
Nowak50 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Ja kiedyś kupując Pb95 na Orlenie zajechałem silnik kosiarki i to dalo mi do myślenia co oni tam sprzedają że kosiarka padła. Ojciec od 8 lat caly czas tankowal na BP Pb98 i nie wiedział o jakichkolwiek naprawach silnika nawet świeć nie wymieniał nie wspomne o niższym spalaniu. Teraz gdy mam Diesela to tankuje tylko na BP ON Ultimate i w mocy nie widze różnicy ale kultura pracy silnika jest o wiele wyższa Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
cezior Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 U siebie w AFN nie widzę różnicy w spalaniu, poprawiła się delikatnie kultura pracy. W Golfie mk4 1Z po zatankowaniu V-Power Nitro+ auto zaczęło żwawiej reagować na gaz. Może tak jest naprawdę albo po prostu mi się wydaję i działa sama świadomość paliwa premium :grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się