Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Shell V-Power Nitro+ diesel opinie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prawda jest taka, że wypadałoby zhamować auto po 2-3 bakach jednego paliwa i następnie powtórzyć operację np po 2-3 bakach nitro+ czy jak ono się teraz zwie, żeby realnie poznać różnicę.

Zauważyłem, że moje auto nieco mniej (~0.5l) pali mniej na statoil 98 i podobnie na 98 verva, a nieco więcej na byłym racingu 100.

Opublikowano

Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox:

Opublikowano
Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox:

promocyja jakaś? na jakich zasadach?

Opublikowano

Model Lego za 4.99 Tankując minimum 20L Paliwa. Mój synek już zbiera Modele od nich :wink:

Opublikowano
Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje :wink: Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie.

Potwierdzam, pracowałem na shellu i nasza stacja (zazwyczaj jest wiecej) ale miala tylko dwa zbiorniki, na benzynke i dizla. Mimo wszystko mieliśmy w ofercie 3rodzaje benzyny i 2 rodzaje diesla. Na raportach końcowych druki ze sprzedaży bylu podsumowywane tylko jako PB95 i ON. Stacja dosyć duża, przy krajówce, no ale starego budownictwa a nikomu sie przeciez nie oplaca modernizowac na wiecej zbiorników. Nie mówie że tak sie praktykuje na wszystkich stacjach ale daje to troche do myślenia.

Btw... mielismy np akcje typu "dni V-Power" gdzie kazdy tankujacy V-powera placił jak za zwykłą 95... Szał d*py normalnie, jedyny dzień w którym nie :brzydkibanan: klientów to się cieszyli jakby w totka wygrali. :facepalm:

Opublikowano
Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje :wink: Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie.

Potwierdzam, pracowałem na shellu i nasza stacja (zazwyczaj jest wiecej) ale miala tylko dwa zbiorniki, na benzynke i dizla. Mimo wszystko mieliśmy w ofercie 3rodzaje benzyny i 2 rodzaje diesla. Na raportach końcowych druki ze sprzedaży bylu podsumowywane tylko jako PB95 i ON. Stacja dosyć duża, przy krajówce, no ale starego budownictwa a nikomu sie przeciez nie oplaca modernizowac na wiecej zbiorników. Nie mówie że tak sie praktykuje na wszystkich stacjach ale daje to troche do myślenia.

Btw... mielismy np akcje typu "dni V-Power" gdzie kazdy tankujacy V-powera placił jak za zwykłą 95... Szał d*py normalnie, jedyny dzień w którym nie :brzydkibanan: klientów to się cieszyli jakby w totka wygrali. :facepalm:

Może ktoś by w końcu zrobił z tym porządek.. :/

Opublikowano

Podczas strojenia turbo benzyny wchodzi co jest w baku, wystarczy zlogować furę i od razu widać czy stuka czy nie stuka...sam jeżdżę TSI i loguję furę jak tylko coś mi się nie podoba i faktycznie miałem sytuację, że po zalaniu 98 logi wyglądały jakby w baku było 95...może warto dzwonić do shela/orlenu i dowiedzieć się czy na interesującej nas stacji faktycznie są sprzedawane rózne paliwa czy właściciel zamawia tylko 95 i sprzedaje jako Racinga...

Opublikowano
Podczas strojenia turbo benzyny wchodzi co jest w baku, wystarczy zlogować furę i od razu widać czy stuka czy nie stuka...sam jeżdżę TSI i loguję furę jak tylko coś mi się nie podoba i faktycznie miałem sytuację, że po zalaniu 98 logi wyglądały jakby w baku było 95...może warto dzwonić do shela/orlenu i dowiedzieć się czy na interesującej nas stacji faktycznie są sprzedawane rózne paliwa czy właściciel zamawia tylko 95 i sprzedaje jako Racinga...

Tak zamieniać to sobie on nie może... w każdej chwili mogą kontrolować....

Opublikowano

W którymś z wcześniejszych postów były pracownik shella opisał jak to wyglądało w jego byłym miejscu pracy...właściciel raczej sie nie przejmowal ewentualnymi kontrolami...sam nie wiem...w tym kraju jest tylu oszustów, że nie dojdziesz...

Opublikowano
W którymś z wcześniejszych postów były pracownik shella opisał jak to wyglądało w jego byłym miejscu pracy...właściciel raczej sie nie przejmowal ewentualnymi kontrolami...sam nie wiem...w tym kraju jest tylu oszustów, że nie dojdziesz...

No nie przejmował. Na dodatek to było w Norwegii, więc jak już tu tak kombinują to nie chce wiedzieć co się dzieje w polsce.

Poaztym... Kto widział anonimową kontrole stacji zbierającą próbki do labu żeby sprawdzić jakość? O ile odprowadzanie podatku od dochodów się zgadza to ich to szczerze pierniczkuje co tam sobie sprzedajesz. :thumbdown:

Opublikowano
Ja zatankowałem jakiś czas temu V-Power Nitro Diesel i nie widzę różnicy między tym paliwem, a z Auchan. Identyczne siągi i spalanie. Chociaż teraz dla klocków Lego Ferrari opyla się zatankować V-Power:kox:

promocyja jakaś? na jakich zasadach?

Musisz zatankować 20 litrów V-Power Nitro+, żeby za 5zł lub 20 litrów Shell Fuel Save to za 10zł kupić z klocków lego model Ferrari, jest ich chyba 6. Ja wziąłem akurat bolid F1 :wink:

Opublikowano

to oplaca sie placic 50gr wiecej za v-powera czy to sciema tylko ?

Opublikowano

Musisz sam przetestować... ja obecnie leje tam gdzie najtaniej (Tesco) i wole dokupić dodatek do paliwa Millers'a albo Archoil'a. Zwłaszcza, że u mnie w Świdnicy jest jakaś zmowa cenowa Shell'a z Orlenem i ceny mają średnio wyższe o 20gr (na zwykłym ON i PB95... o paliwach premium już nie wpsomnę) niż na innych stacjach. Przy zalaniu pełnego baku parę złotych kieszeni zostaje.

Opublikowano (edytowane)

Jak miałem wcześniej diesla SDI to lecą zimą tą lepszą ropę nigdy nie miałem problemów z odpalaniem, a na zwykłym ON różnie z tym bywało. Od tego czasu do Cytryny Jumpera zimą leję premium, a tak to ON, ale tylko na renomowanych stacjach wolę z ON i LPG nie ryzykować na Nonejmach :)

Edytowane przez Sedrak Dan
Opublikowano

ja tankuje lotos dynamic i bez problemu nawet przy -21

Opublikowano

Odkopię również nieco temat

Standardowo tankuję na shellu zwykłe ON, od czasu do czasu jak mnie podkusi zaleję VPower Nitro+ (zazwyczaj leję od 100-150 pozostałego zasięgu do fulla), różnicy w spalaniu nie odczułem (realnym, na komputerze jakby nieco niższe), kultura pracy silnika jakby lepsza.

Przybieram się jeszcze do weryfikacji na statoilu, bp i orlenie, aczkolwiek z tego co wyczytałem w którymś wątku kilka miesięcy temu chyba faktycznie nie odczuję różnicy, dam znać co mi z tego wyjdzie

Opublikowano

Ja zawsze tankuje te lepsze i jedno co zauważyłem to nie ma wody w filtrze paliwa.

Opublikowano

Zmieniłem z Schel premium ON na Lotos Dynamic i żadnej różnicy oprócz tej w PLN ;)

Opublikowano

Ja kiedyś kupując Pb95 na Orlenie zajechałem silnik kosiarki i to dalo mi do myślenia co oni tam sprzedają że kosiarka padła. Ojciec od 8 lat caly czas tankowal na BP Pb98 i nie wiedział o jakichkolwiek naprawach silnika nawet świeć nie wymieniał nie wspomne o niższym spalaniu. Teraz gdy mam Diesela to tankuje tylko na BP ON Ultimate i w mocy nie widze różnicy ale kultura pracy silnika jest o wiele wyższa

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U siebie w AFN nie widzę różnicy w spalaniu, poprawiła się delikatnie kultura pracy. W Golfie mk4 1Z po zatankowaniu V-Power Nitro+ auto zaczęło żwawiej reagować na gaz. Może tak jest naprawdę albo po prostu mi się wydaję i działa sama świadomość paliwa premium :grin: :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...