stomi 3 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Hej,Audi całkowicie bezwypadkowe, 2003r, wychodzi ruda na błotnikach przednich. Prawy nad dokładką dolną zderzaka ,lewy- kierowcy centralnie nad kołem, przy wkręcie najmocniej i w dół .Przyczyna styropianowe wstawki które nasiąkają wodą które trzeba wyrzucić, kto nie zrobił to radze się tematem zainteresować. Odkręcamy nadkola 10 wkrętów T25 i lokalizujemy. Od strony kierowcy jest pionowy skierowany na szczyt nadkola, pasażera jest boczny skierowany właśnie nad dolną wstawkę zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marynarz____ 7 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja właśnie też szukałem takiego tematu bo mi się ruda pojawiła na prawym nadkolu ale wzdłuż całego rantu nadkola i w miejscu styku plastikowego progu i nadkola i też muszę się tego pozbyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 to przykre ale w b6 wyłazi rudy na przednich błotnikach,w sumie ocynk ocynkiem ale jak kamień dobrze yebnie to ocynk potrafi odprysnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja myślę że to nie taki ocynk jak B4 czy nawet B5. Widzę po swoim że blachy też jakby cieńsze, np oprzeć się o poszycie drzwi i się ugina. W B5 tego nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Miałem przez 6 lat B5, nadkola poobijane od kamieni,gdzie nie gdzie widać było nawet gołą blachę. Od kupna do sprzedaży nie zaczepiałem tego,nawet nie malowałem i rudej nie było jak u ciebie. Może auto i bezwypadkowe ale pewnie ktoś to już przecierał i dlatego takie pryszcze wyłażą. Jesteś pewny że nie było to malowane wcześniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Jestem pewny. Zresztą po zdjęciu nadkola widać że fabryka, nic nie klepane, nic nie przecierane nie porysowane lakier zadbany. Auto idealnie sprawuje się kupe lat aż to wyskoczyło. Gdybym ten szit wyciągnął wcześniej nie byłoby problemu, w vw akcja w aso na to była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon 1 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Niestety ale te typy tak mają, temat wielokrotnie wałkowany i nie ma co szukać teorii o wypadkowaości danego egzemplaża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Niestety ale te typy tak mają, temat wielokrotnie wałkowany i nie ma co szukać teorii o wypadkowaości danego egzemplażadokładnie zgadzam się tym badziej lepiej będzie "egzemplarza" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 w mojej 4,5 rocznej B8 tez mam rdze na nadkolach a dokladnie na zgieciu od odurzen kamieni, jak pozadnie uderzy to potrafi obic lakier z ocynkiem jak kolega pow pisze + do tego brak reakcji spowoduje jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 38 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 w mojej 4,5 rocznej B8 tez mam rdze na nadkolach a dokladnie na zgieciu od odurzen kamieni, jak pozadnie uderzy to potrafi obic lakier z ocynkiem jak kolega pow pisze + do tego brak reakcji spowoduje jedno Czyli problem ten sam dalej w b8 - kiepsko że audi tego nie poprawia w tych newralgicznych punktach. Zawsze blachy audi były mocną stroną a teraz robią jak inne samochody więc wnioski są kiepskie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 W b6 na pewno problemem są te styropiany które źle odprowadzają wodę także wywalcie te dokładki taki cel jest tego tematu, problem z rdzą nadkoli pójdzie w zapomnienie jak jeszcze się nie pojawiła. b5, b6 czy b8 to w każdym po naruszeniu warstwy ocynku będzie wyłaziła z czasem ruda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszt1990 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Witam mam podobny problem zauważyłem go wczoraj ale jest jeszcze bardo delikatna bo pojawiły się dopiero dwa malutkie bombelki na dole lewego błotnika przed kołem. Na razie posmarowałem to woskiem na grubo. Odprysku nie ma możliwe że od środka jak ściągali mi nadkole przy wymianie rozrządu i zarysowali będę musiał to sprawdzić jeżeli tam coś się dzieje czym to najlepiej zabezpieczyć? I jeszcze takie wtrącenie a propos rdzy w waszych Autkach mieliście problem z tylną klapą a dokładnie pod wycieraczką ja już się tej rdzy pozbyłem ale zaskoczyło mnie to że taki bombel mi się tam pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu624 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Ja mam rdze na łączeniu blotnika z plastikiem progu przod bede to robil na wiosne ale nie wiem czy wymieniac blotniki na igly bez rdzy czy malowac te ktore juz sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 u mnie wygląda to tak ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Ojojoj, brzydki widok. Auto na pewno nie było bielone ? Patrzyłem u siebie w tych miejscach i czegoś takiego nie ma. Tyle że mój 2003r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav85 4 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 niet nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Ojojoj, brzydki widok.Auto na pewno nie było bielone ? Patrzyłem u siebie w tych miejscach i czegoś takiego nie ma. Tyle że mój 2003r Pany przeciez wielu juZ zglaszalo taki problem z rdza. Auto nie musi byc bite zeby takie kwiatki wychodzily. Widzialem juz wiele b7 z rdza na klapach bagaznika czy nadkolach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Tośmy se auta pokupowali 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 To ja chyba szczęściarz jestem, bo zero rdzy w tych miejscach u mnie ani purchli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Ojojoj, brzydki widok.Auto na pewno nie było bielone ? Patrzyłem u siebie w tych miejscach i czegoś takiego nie ma. Tyle że mój 2003r A jak sobie wyobrażasz rdzę na szpachli?? To nie zardzewieje tylko może popękać jak zbierze się pod nią woda lub syf. U mnie na tyle znowu przy łączeniu z progiem plastikowym zrobił się purchel ale już usunięty:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się