Fr0styyy. 10 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian A w starym było pełno syfu. Benzyna, która się z niego lała była koloru szarego To normalne, że w obydwóch tłumikach jest sporo wody po zimie? Jak poruszałem wydechem to normalnie bulgotało tam haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 u mnie też pełno wody się zbierało w dwóch końcowych,nawierciłem dziurki wiertłem trójeczką na samym dole i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Też myślałem, żeby to zrobić. Odczułeś jakąś różnicę w dźwięku, buczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 świece też wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Nie, będą robione w tygodniu jak budżet pozwoli Tak to jest jak się jest studentem -.- Tak to od razu bym wymienił wszystko Jeszcze wtryskiwacze chcę przeczyścić, tak profilaktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 efektów dzwiękowych typu buczenie rezonans nie ma,za to widać na suchym asfalcie jak zatrzymam auto,że woda wylatuje,dziurki zrobiłem około rok temu jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 U mnie wydech masakrycznie buczy/rezonuje jak schodzi z ssania 1200 -> 800 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Panowie-odbiegacie od tematu- o wydechu to można porozmawiać w innym dziale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Fr0styyy a jakie masz obroty na jałowym?? Podnosiłęś VAG-iem?? JA podniosłem na maxa i mam 760-800 i wydaje mi się, że to trochę mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 obroty w tym silniku 800rpm +/- 60 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian A Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy dalej drży, jak nie, to sprzęgiełko jednokierunkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Fr0styyy a jakie masz obroty na jałowym?? Podnosiłęś VAG-iem?? JA podniosłem na maxa i mam 760-800 i wydaje mi się, że to trochę mało. Podnosiłem i maksymalnie mogę mieć 760. Filtr zmieniony na nowy - żadnych zmian A Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy dalej drży, jak nie, to sprzęgiełko jednokierunkowe Trzeba rozbierać przód? Czasami mi coś z przodu "rzęzi", może to być to sprzęgiełko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Trzeba rozbierać przód?Czasami mi coś z przodu "rzęzi", może to być to sprzęgiełko? Nie trzeba. Kluczem płaskim o ile dobrze pamiętam 17 naciągasz napinacz, potem jak się zejdą otwory w ramieniu napinacza i części mocującej do głowicy blokujesz wiertłem lub kluczem imbusowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Jak już jesteśmy w temacie obrotów, ostatnio u siebie w ALT bawiłem się VAGiem. Tam gdzie się zmienia te obroty było wpisane 128 i obroty zadane przy nagrzanym silniku 760-770. Tę wartość można zmieniać od coś ok. 122-132 czyli jakieś 700-820 obr. Przy zimniejszym silniku zadana wartość obrotów się oczywiście zwiększa. I jako że zauważyłem że podnoszenie tych obrotów wcale nie wpływa na poprawę kultury pracy na jałowym to czy ktoś wie ile powinny wynosić obroty jałowe w ALT? Albo lepiej ile powinna wynosić ta wartość którą się wpisuje, czy te 128 to standard? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 A to widzę nie będzie problemu Jutro postaram się sprawdzić, bo dzisiaj chyba nie dam rady już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 ile powinny wynosić obroty jałowe w ALT? pomiędzy 700rpm a 960rpm wchodzisz w adaptację i ustawiasz najniższa wartość, czyli chyba 128 i podnosisz o jeden, co daje 10rpm wyżej i sprawdzasz w blokach pomiarowych ile pokazuje vag, bo na pewno będzie różnica pomiędzy tym, co masz na zegarach, a tym, co pokaże VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E Ale pasek ściągasz tylko z rolki alternatora, nie trzeba całego wyjmować żeby sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Jak już robiłem to wolałem kompletnie zdjąć pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dobra ściągnąłem pasek i drgania są mniejsze, prawie nie wyczuwalne, ale jednak dalej są Ile ja się namęczyłem, żeby założyć ten pasek to chyba ze 2 godziny siedziałem i zakładałem Raz za dużo, raz za mało paska, gdybym wcześniej miał schemat jak idzie on po rolkach to bym to w 10 minut zrobił :E Tak to jest jak ktoś nie ma pojęcia co robi, ewentualnie szuka dziury w całym. Tyle z mojej strony, życzę sukcesów przy serwisowaniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się