niestandardowy Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 egr jak fabryka wypuscila. wyczyszczony i zamontowany...
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 egr jak fabryka wypuscila. wyczyszczony i zamontowany...Może się nie domykać... Zaślep go i testuj.Zauważyłem że wiele dolegliwosci w 2.0tdi przystwarza egr. Np-elektronicznie jest sprawny a fizycznie nie funkcjonuje prawidłowo... Zaślepienie go to 30min roboty... W sumie egr tak się posral u mnie że nawet zaślepienie nie pomogło...
niestandardowy Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Ok. W sobote sprawdze i sam znac Dzieki za zainteresowanie. Po zaslepieniu zrobic logi? Jakie grupy? Egr zaslepiony calkowicieci poprawy brak... Jedynie delikatnie czulszy na pedal gazu.
SotoM Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Kuźwa a układ podciśnienia jest 100% szczelny? Ja miałem u siebie taki myk-tylko ja mam 16v motor-w 16tkach weżyk podciśnienia podłączony jest też do pokrywy wałków rozrządu i tam na wejściu pekl mi weżyk łączący i ssalo lewe powietrze przez co vnt nie domykało sie i auto nie fajnie jeździło z dołu.bledu żadnego nie było.
krecikj5 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 a w któym miejscu zaślepiłeś egr? jak miałem blb i problem że go nie raz jakby łapie problemem okazała sie chłodniczka spalin i zaślepianie egr-a za nią nie pomogło dopiero zaślepienie na wyjściu przed zdało egzamin i wtedy też dopiero oświecił się chceck i auto zapier...... aż miło
niestandardowy Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Szczelny na 100%. Po nocy jak sciagne wezyk z gruszki turbo to zassie. Czyli podcisnienie trzyma caly czas. Wezyk idzie tylko do przewodu od serwa nigdzie dalej. Tu winowajca bedzie turbawka bo juz glosno chodzi i zaczyna puszczac olej w dolot. Zaslepilem za egr. A przy wejsciu w chlodniczke...
KoJ@K Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Jezeli masz normalnie wpiętą odme to olej w dolocie będziesz miał zawsze, wiec tym sie tak nie sugeruj.
niestandardowy Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Wiem wiem. Tylko przed turbo nie ma go tyle co za. Dzisiaj kupilem nowe tyrbulum :) Jutro wymiana i dam znac ... Zrobie jeszcze dzisiaj logi statyczne i dynamiczne przed wymiana i jutro po wymianie ... Kupilem bo na moje to ewidentnie wina turbo. Na zimnym juz strasznie gwizda... do tego olej ... A vat sie na koniec roku jeszcze odliczy
MaciejK Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ale tylko 50% ☺ co uwazam za zlodziejstwo.
niestandardowy Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 no wracamy do tematu mozemy wykluczyc turbo bo siedzi nowe ale niedoladowanie troszke z dolu ma, vacum podcisnienie daje, szczelne. malo ostatnio jezdzilem, specjalnie nie deptalem od 3 dni znowu muli... rece lecą... logi: DYNAMICZNE: Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_199698.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199699.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_199700.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199701.html Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_199702.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_199705.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_199697.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199703.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199704.html STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_199706.html
piotrsob1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Oj pisałem Ci ładnych parę postów wcześniej, że szukasz dziury w całym, niedługo wymienisz cały osprzęt i efektów może nie być Po pierwsze to wyłap jakąś prawidłowość, kiedy muli a kiedy jedzie według Ciebie ładnie (chodzi o to od czego jest to zależne ) bo nie chce mi się wierzyć że dzieje się to całkiem losowo W ogóle ja na Twoim miejscu już dawno bym przeszedł nad tym do porządku dziennego, bo po co Ci pełna moc na nierozgrzanym motorze ? Co do logów, żeby na nich coś dało się wypatrzeć, to powinny być zrobione właśnie w momencie kiedy muli Edytowane 11 Stycznia 2015 przez piotrsob1
niestandardowy Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 na rozgrzanym nie jest jeszcze tak tragicznie. bardziej na zimnym. to mulenie przypomina " blokade dwumasa " to do 3 tys. tylko nie na postoju a podczas jazdy. wczoraj odkrylem ze nie zalacza sie mi wentylator chlodnicy ( jak zalacze klime chodzi ). temp. na blacie 90, na vagu 102 stopnie C, moze to ma zwiazek z muleniem? tylko teraz jeszcze musze dojsc do ladu z tym wentylatorem ... jutro jeszcze sprawdze bo temp. zalaczenia wentylatora to ponoc 107 st. ...
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Czyli z wentylatorem raczej wszystko oki, nawet jak by nie był sprawny, to jakiegokolwiek związku z muleniem ciężko się dopatrzyć , a już szczególnie na zimnym
SotoM Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Czy motor zimny czy cieply jak klima włączona to musi wentyl pracować aby schladzać chłodnice klimy, spr.dokladnie bezpieczniki jak rownież wentylator na krutko.
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak będzie koło zera lub poniżej to nie musi Marcin pisze że przy włączonej klimie śmigło pracuje
niestandardowy Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 dzisiaj zlogowalem auto zaraz po odpaleniu na zimnym i dopadlem w koncu to mulenie: logi robilem tak, po odpaleniu 1 bieg i ruszam z przyspieszeniem, nie jest to pedal gazu wcisniety do oporu. po prostu jakbym chcial sie normalnie rozpedzac. grupa 11 ma dwa logi. tam juz prawie turbina nie wstaje... po jakis 3 minutach od odpalenia jest juz w miare dobrze, ale to jeszcze nie to. 22:57 011 http://vaglog.com/log_199991.html 22:53 011 003 http://vaglog.com/log_199987.html 22:54 011 008 http://vaglog.com/log_199988.html22:54 011 010 http://vaglog.com/log_199989.html22:57 003 http://vaglog.com/log_199990.html chyba sami widzicie ze cos to wozidlo boli. a mnie szlak trafia... dzisiaj wyczyscilem egr i go zaslepilem blaszka ( nie robilem tego po wymianie turbiny ). tu jest chyba pies pogrzebany bo auto zapier.. z dolu o niebo lepiej ( na rozgrzanym ) choc po logach to jeszcze nie to, no chyba ze to auto tak ma roznic miedzy zaslepka a bez jest taka ze nie czuc takiego strzala przy 2000rpm. delikatnie ciagnie juz od 1100 rpm a wczeniej od 1500 rpm sprawdze jeszcze jutro rano jak auto sie wystudzi czy to mulenie to wina egru. zrobilem komplet logow z zaslepka i bez. czy tu cos widac? logi po czyszczeniu egr bez zaslepki egr Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_200268.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_200269.html Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_200270.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_200271.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_200272.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_200273.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_200274.html z zaslepką: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_200277.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_200278.html Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_200279.html Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_200280.html Grupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_200281.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_200282.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_200283.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_200284.html
MaciejK Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 A jaką zaślepkę dałeś?? Jak dziura??
niestandardowy Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 bez dziury, calkiem zaslepiony. jak sie troche nagrzeje to lapie blad egr i pala sie swiece ogarniemy to Panowie we wtorek wyregulujemy z mechaniorem moje pompki, bo troche glosno pod ta pokrywa, i mam pytanie, czy jakies sruby bede potrzebowal? i na ile ustawic pompki?: napisał(a):dokręcasz do oporu (delikatnie) - odkręcasz o 120 stopni ...180 stopni - obecna ELSA 225 stopni - o tym mówi starsza oczywiscie w/g opisu http://www.auditimes.pl/topic/1069-pompowtryski/
KoJ@K Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ja na 180* ustawialem. Glosno pod pokrywą to moze synchro kijowo ustawione.
niestandardowy Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na -0.5 wiec tragedii nie ma... Zdam Wam relacje. Walek troszke wytarty ale tragedii nie ma. Luz na pompkach ustawiony, teraz chodza duzo duzo ciszej Ustawialismy je na 180 ( choć nie wiem czy na 120 nie bylo by lepiej ) Przed ustawianiem patrzylem luz jaki byl wczesniej. I tu byla tragedia: 360, 300, 180, 220 Teraz silnik duzo ciszej chodzi, odzyskal moc z dolu Dam jeszcze znac czy muli na zimnym... na rozggrzanym jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się