grzesiek646 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Ma ktos z Was zalozonego Eibacha Sportline ?? Przymierzam sie do zakupu ale obawiam sie ze moze byc za nisko :/ obecnie mam Eibacha ProKit
michałswd Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Ponawiam pytanko , Jaka jest średnica spręzyn w b6/b7 tył ośka
grzesiek646 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Tak to wyglada: GUMY GUMA UNIWERSALNA PODWYŻSZAJĄCA POD SPRĘŻYNY (3309936008) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. nowki w zwyklym motoryzacyjnym ok 7zl przynajmniej ja tyle placilem. A gdzie sie montuje: dzwigasz auto na lewarku tak zeby kolo bylo w powietrzu dajesz na sprezyne pomiedyz zwoje i wkrecasz ja jak najwyzej. Pokaz foty jak auto stoi.
MAT1000 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Ponawiam pytanko , Jaka jest średnica spręzyn w b6/b7 tył ośka Może być z 1BA ? Jak tak to w weekend postaram się pomierzyć.
erchi Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Witam ja mam podobny problem tylko po wimianie sprężyn na nowe zakupione w aso auto stoi makabrycznie, jakies pomysly co z tym zrobic ? daje link do zdjec http://tufotki.pl/48A1d Wygląda na źle dobrane masy. Co Ci pozostaje to tylko dać nakładki na sprężyny tylne. Podniesie Ci się tył o 1.3cm. Albo zmiana na jakieś Eibachy itp. Mam u siebie świeżo zamontowane nakładki na sprężyny, nr 8E0 512 145. Przed montażem instalacji lpg tył siedział 645mm, po montażu (31kg butla + drugie tyle lpg) dupsko siadło do 630mm. Nie jest do końca tak, że nakładki 13mm podniosą tył właśnie o tę wysokość, przecież nie montuje się jej na końcu wahacza tam gdzie koło, a w górnym punkcie sprężyn. Po montażu mam tył w okolicy 650mm i jest dobrze Dodam tylko, że przód został na 655mm a zawieszenie to 1BE. ps. budowa nakładek pozwala na łączenie ich z sobą. Edytowane 15 Października 2014 przez erchi
Siwy Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 ps. budowa nakładek pozwala na łączenie ich z sobą. Ciekawe jak takie rozwiazanie sprawowalo by sie w rzeczywistosci i czy wogole mozna je polaczyc
erchi Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 jedna w drugą wchodzi idealnie i tak samo w gumową podkładkę sprężyny http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/132/8726/41904852/audi-vulplaten-02-5919027894604751166.JPG
hejneken Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Szukając sprężyn natknąłem się na ST-Suspensions by KW proponuje 3 wersje sprężyn, tj. 30/30mm, 40/30mm lub 40/40mm z tym, że dwa ostanie rodzaje są do zastosowania ze sportowymi, skróconymi amortyzatorami jak to opisuje producent, ciekaw jestem czy zwykły amor by wytrzymał. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez hejneken
rodzyn889 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 W nd będę montować u Siebie Pro Kit, teraz pytanie o ten nieszczęsny tył. Jak za bardzo usiądzie czego się boje czytając wątek, mam zastosować podkładki: 8e0512145? Czy orginalnie na sprężynach 1BE są inne czy takie same?
erchi Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Czy orginalnie na sprężynach 1BE są inne czy takie same? Oryginalnie w żadnym zawieszeniu nie występują podkładki, poza "zawieszeniem na złe drogi 1BR".
michalm320 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Ponieżej foty mojej A4. Amory 1BE + Eibach -30mm + nakładki z tyłu z nawieszenia na złe drogi. Dodam że opony mam 185/65/15 (nie pytajcie dlaczego takie) Tył mógłby być lekko niżej ale wolę tak niż na odwrót. Poza tym jak siedzi kpl. osób to i tak nie ma motorówki. Dla mnie idealnie Edytowane 23 Stycznia 2015 przez michalm320
rodzyn889 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 NA TEJ FELDZE SŁABO WOGÓLE TO WYSZŁO Co masz na myśli nakładki do zawieszenia?
erchi Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 nr 2 na rysunku https://becost.ru/vag/img/manufactur/audi/id/051100448
rodzyn889 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) i to mogę zastosować u siebie w quattro? seryjnie tego nie ma w 1be? Edytowane 23 Stycznia 2015 przez rodzyn889
turzol Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 i to mogę zastosować u siebie w quattro? seryjnie tego nie ma w 1be? nie ma tego seryjnie w 1BE, możesz zastosować w 4x4
rodzyn889 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Dziękuje zakładamy na razie bez jak będzie lipa to zastosuje (profilaktycznie zamówiłem 35zł 2 sztu) foto w poniedizałek Edytowane 23 Stycznia 2015 przez rodzyn889
erchi Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 W ośce, w quattro, sedanie, avancie oczywiście tylko z tyłu
rodzyn889 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 MOje przejścia z eibachem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292286-rodzynek-a4-b7-20-tdi-brd-quattro-nowa-baza-do-modow/page-4
daniel2 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Witam, mam takie przemyślenie, gdyby założyć regulacje z gwintu, czy to miałoby sens ???????????????
Buffon Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Witam,mam lekki dylemat.Śmigam B6 Avant 1.9 AVF na zawieszeniu 1BE i przy zatankowanym baku tył fajnie siedzi a przód pieje do góry.Planuje wrzucić "tylko" na przód H&R -35mm.Posiada ktoś taki setup albo najlepiej fotki jak to siedzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się