bongod Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Wyskakuje mi błąd 17511 sonda lambda 1 blok 1 za niskie napiecie stały Oprócz tego są inne błędy ale da się je skasować . Silnik nie równo pracuje a obroty na jalowym czasem wzrastają ponad 1000 obr błąd 16891 . O dziwo stabilizuja się po włączeniu klimy. Wypadają zaplony ja wszystkich cylijdrach błąd 16684. Wszystkie błędy z wyjątkiem lambdy nie są stałe ale wracają co jakiś czas. Z góry dziex za porady
edekxp Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 masz lpg? błąd 17511 to: obieg elementu grzejącego, - zwarcie do plusa Sprawdź wtyczkę sondy. Wypadanie zapłonów nic nie ma do sondy, może cewki się kończą lub coś z instalacją
bongod Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Lpg brak dzięki za odzew . Jak sprawdzić tą wtyczke ? Możliwe żeby wszystkie ceki poleciały na raz??
edekxp Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Sprawdź bezpiecznik od silnika, nie pamietam który numer.Czasem są zaśniedziałe i bedą błedy cewek Wtyczkę rozepnij przeczyść styki- czarna wtyczka. Świece kiedy zmieniałeś? Tapatalk
bongod Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 No właśnie niedawno najbardziej mnie te obroty wnerwiaja i dziwi knie ten wpływ klimy na nie :/!%
edekxp Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Szukaj nieszczelności.Prawdopodobnie łapie lewe powietrze i obroty wyższe.Po włączeniu klimy są mniejsze bo większe obciążenie silnika Tapatalk
german81 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 zacznij od umycia i adaptacji przepustnicy 16891 jest spowodowany nie osiagnieciem regulacji przepustnicy ,po tym obroty powiny wrucic do normy . zrób kompelet logów to zobaczymy co dokładnie siedzi w twoim aucie .
bongod Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 ok już dawno miałem logi ogarnąć tu wrzucić? czy nowy wątek otwierać??ogólnie to podmieniłem lambde i już niema akcji z grzałką i zapłony nie wypadają za to pokazało się długoterminowa korekta mieszanki ,bank 1, 17544 oraz układregulacji biegu jałowego - obroty wyższe niż oczekiwane 16891 ale to pewnie ta przepustnica . będę miał dobry vag to sprubuje ją adaptować i się okaże
bongod Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 nie wiem czy z dobrych grup bo pierwszy raz torobie podpatrzyłem na innym forum najwyżej opierdziel zbiore -dynamiczne Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM -statyczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM robiłemna 3 biegu od 1500 obr do odcinki z butem w podłodze nie wiem czy dobrze jak coś oczekuję nagany i wskazówek
german81 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 na pewno auto masz po programie z niskiej półki nastepnie masz nieszczelny układ turbo i padnieta DV-łke .wymiany DV i sparawdzenia pod cisniem układ turbo to na poczatek .
bongod Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 a co to znaczy ze z niskiej półki??ogólnie bfb mają 163 kuce podobno dzięki innej mapie niż inne 1.8t co mają 150k o to może chodzić?? układ turbo to dolot? podobno jeden mechanik go sprawdzał ale może marnie :/ dv szukam w trybie natychmiastowym ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- i jeszcze mam pytanie czy zawór dv ma jakąś nazwe inna bo w aso nie słyszeli o czymś takim :/
german81 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 program w załorzeniu autora miał miec ok 200 km ale ze jest to gotowiec z neta to nie osiaga on załorzen i tylko zarzyna silnik i osparzet silnika . układ dolotowy zaczyna sie od przepływki a kaczy na kolektorze ssacym i zaliczaja sie do niego równierz odmy .
bongod Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 aha no to niezła jazda :/ tak coś podejrzewałem ,że może być coś z programem porąbane bo był serwisowany w szwajcari w właśnie warsztacie zajmującym się m.in chipsami . Jakie jest wyjście z tej sytuacji?? Jest możliwość wgrania ori programu na 163 kuce?? I czy da się sprawdzić jakoś jakich spustoszeń narobił ten partacki program :/ Znam tylko ziomka od diesli odnośnie programów ehh ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 23:02 ---------- już doczytałem o warsztacie rogalottiego muszę przedzwonić i się umówić . Ale najpierw ten dv nieszczęsny i ogarniety gośc co znajdzie przedmuchy w tym turbo :/
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Że tak zapytam czemu ten program jest niby do kitu? jak dla mnie jest bezpieczny i nie wymaga od osprzętu i silnika zbyt wiele, narazie to jest problem z nieszczelnościami i reszta.
bongod Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Dv zamówiony w piątek szukamy dziur a może być tak że pękł i z tad nieszczelności?bo miałem tak z zaworem nie mal identycznym jak dv ale dwa węże do niego szły. Jakiś debil skleil go do kupy i zamontowal. Mam nadzieję że będzie dyskusja odnośnie programu bo to 900 zeta :/ ---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ---------- A jak będę jeździł spokojnie póki nie uzbieram na program (jeśli wymiana będzie konieczna) to silniczek nie zmalyretuje się zbytnio??
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Narazie ogarnij usterki i zrób logi, ten program nic autu nie zrobi.
bongod Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 kurna gdzie ten dv u mnie siedzi mam już nowy a nie wiem gdzie go wsadzić
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 http://www.tyresmoke.net/albums/albus44/S_Line_BEX_190ps_diverter_1.sized.jpg
bongod Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 to dlatego go nie widziałem wielkie dzięki ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- a odnośnie logów to tylko na 3 biegu się robi??bo trochę ciężko to wykonywać nawet na autostradzie ludzie nie wiedzą co ja robię ---------- Post dopisany 17-07-2013 at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2013 at 21:05 ---------- zacznij od umycia i adaptacji przepustnicy 16891 jest spowodowany nie osiagnieciem regulacji przepustnicy ,po tym obroty powiny wrucic do normy . zrób kompelet logów to zobaczymy co dokładnie siedzi w twoim aucie . przepustnica umyta i adaptowana błąd nadal wywala ten sam :/ ---------- Post dopisany at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ---------- jutro dv i się zobaczy ---------- Post dopisany 19-07-2013 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 17:36 ---------- dv wymieniony nieszczelności nie stwierdzono :/ słyszę syczenie z zaworka tego za silnikiem podobnego do dv to normalne że słychać w nim przepływ powietrza??dodam że jest nowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się