Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z audi a4 b8 2008 rok 2.0tdi 143 km 180000 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z audi a4 b8 2.0 tdi

Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka od świecy auto o słabło po czym zgasło i nie chce odpalić...

Proszę o poradę co mogło się stać

Opublikowano

Zepsuło się :decayed:

Na początek VAG i napisz co wypluje :whistling:

Zakładam, że paliwo i inne płyny eksploatacyjne są tam gdzie być powinny :wink:

Opublikowano

Auto miało robiony pełny serwis 4200km temu i wszystko było ok, a tu nagle dzisiaj zaświeciła się kontrolka od świecy i auto osłabło i zaczęły spadać obroty a następnie zgasło i nie chciało już odpalić...

Mam nadzieje że to nic poważnego, ale gdyby sie spaliła świeca żarowa to raczej by nie zgasł tylko ewentualnie wszedłby w tryb awaryjny

Opublikowano

Kontrolka od świcy może sygnalizować przynajmniej kilka problemów, wyjaśni się co nieco jak odczytasz błędy ze sterownika silnika :whistling:

Opublikowano

Jest możliwe, zalezy jaki błąd masz w kompie.

Opublikowano
Jest możliwe, zalezy jaki błąd masz w kompie.

a jezeli jest to ocena mechanika bez diagnostyki vcds to w zasadzie z takimi skillsami mechanik moze szukac roboty jako polsatowa wrozka 0700

Opublikowano
:grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Opublikowano

też tak miałem podczas jazdy zaczela migac kontrolka swiec zarowych stracił moc i zgasł tylko dało sie odpalić po czym odrazu gasł.okazało się ze do zaworu egr po wczesniejszej naprawie ASO blacharskiej dostał sie kawałek metalu i zawór egr był cały czas otwarty po zdemontowaniu egr wyjęciu ciała obcego i wymianie uszczelek wrociło wszystko do normy

Opublikowano
A powiedzcie koledzy jak można sprawdzić czy zawór egr jest zepsuty?? NADAL NIE WIADOMO CO JEST :(

0700 albo vcds

Opublikowano

Problem zdiagnozowany w servisie, no i niestety wtryskiwacze 3 są do wymiany, jeden jest w miarę ok

Trudno 5000 zł nie moje ale co zrobić trzeba naprawić, trochę mnie to dziwi bo mam 182000 przebiegu i zawsze uważałem na paliwo i w ogóle a tu taka niespodzianka. ;(

Opublikowano

widocznie powodem nie bylo paliwo aczkolwiek kazdy wie jak u nas jest z paliwem ........ ja obwiniam jednak producentow czesci bardziej niz koncerny samochodowe

gdzie to przy takim przebiegu wtryski wymieniacz to woła o pomste do nieba

Opublikowano

a może przebieg mocno zaniżony?? ja tez nie mogę uwierzyć

Opublikowano

Przebieg jest 100% ponieważ mam auto od nowości, jest to salon polska. powidz Cie koledzy czego mogę się spodziewać tak przy 200 tys km??

Bo słyszałem że dwumas lubi siąść przy takim przebiegu :(

Opublikowano

ja mam pierwsza zaczynajaca sie awarie dwumasa - przebieg 162.000 tys km

Opublikowano
niestety wtryskiwacze 3 są do wymiany,

Trudno 5000 zł nie moje (

Popytaj w jakiś nieautoryzowanych stacjach naprawm diesli czy nie da sie wymienić samych rozpylaczy. Akurat jestem po wymianie we wtryskiwczach Boscha. Silnik 1.9 na CR stosowany w Alfach, Fiatach, Oplach itd. cała impreza 1200 na oryginalnych rozpylaczach. A w ASo 1 wtryskiwacz to skromne 2,8 kPLN za sztukę:grin:

Opublikowano

Jak trzy sztuki padają na raz, to musi być jakaś zewnętrzna przyczyna, do sprawdzenia paliwo i pompa wysokiego ciśniena ( czy nie opiłkuje ):eusathink:

Opublikowano
Jak trzy sztuki padają na raz, to musi być jakaś zewnętrzna przyczyna, do sprawdzenia paliwo i pompa wysokiego ciśniena ( czy nie opiłkuje ):eusathink:

Współczucie,

http://a4-klub.pl/2-0-202/jazdy-zapalila-sie-kontrolka-podgrzewania-swiec-brak-mocy-266750/index2.html#post3808427

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...