pioteros Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 a generalnie nie sciagales czapki do wymiany walu? czy wraz wszystko rozbierales? pierscionki ruszales na tlokach?
bialy986 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Piotrek,powiem tak-auto oddałem do godnego z polecenia mechanika.Z tego co mówił na koniec,to silnik był wyjęty z auta,porozpinane wszystko. Tak jak pisałem wcześniej-wymieniony został wał na używkę w dobrym stanie+szlif,nowe panewki,pompa ze smokiem,olej i filtr.Mechanior mówił że wszystko od dołu robił,góry nie ruszając. Ciśnienie miałem słabe i obstawiałem zapchany smok i pompę.Jak zamówił,zdjął michę a tam zonk.Panewki w innym kolorze,jedna zmieniła kształt.
Labiel Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Kolego według mnie masz 3 opcje. Albo szukasz innego słupka w bardzo dobrym stanie, wkładasz i jeździsz. Albo robisz remont generalny - silnik w drobny mak, sprawdzasz zurzycie każdego podzespołu, szlify, wymiany itp i jeśli jest to fachowo zrobione jeździsz praktycznie nowym silnikiem - opcja dość droga. Albo robisz tak jak teraz: zrobimy góre - nie działa. To może zajrzymy na dół i tam też coś wymienimy itp - w tym wariancie koszty mogą być wyższe niż w dwóch pierwszych przypadkach a silnik może będzie jeździł dobrze a może nie.
s3bA666 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Teraz to mam dylemat, w środę mechanik coś więcej powie jak rozkręci michę.Wymiana panewek+ nowy wał i szlif, jakie to koszta?A remont generalny?Kupno nowego słupka wydaje mi się trochę ryzykowne.
Labiel Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Dlaczego kupno słupka wydaje ci się ryzykowne? Jedziesz, oglądasz, zwalasz michę i patrzysz. A w zasadzie w twoim przypadku to wystarczyłby sam dół jeśli góre masz już zrobioną. Robiłeś góre kompleksowo tj sprawdzanie uszczelniaczy itp czy było wymienione tylko to co ucierpiało?
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 najlepiej szukac jak jeszcze silnik jest w aucie można zapalic, sprawdzic cisnienie oleju, spręzania odgłosy silnika itd itp po wyjeciu silnika i tak trzeba zajrzec do michy
s3bA666 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Było tylko wymienione to co ucierpiało.Jeśli będzie bardzo źle to będę rozglądał się za słupkiem.Ciśnienie oleju też będzie sprawdzane. ---------- Post dopisany 12-08-2013 at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany 05-08-2013 at 21:51 ---------- Wracam do tematu gdyż auto stało u mechanika ponad tydzień i nawet do niego nie zajrzał...Tydzień w plecy.Auto zabrałem, będę szukał innego mechanika...W tym mieście chyba trudno o dobrego mechanika...Zrobiłem logi i wyskoczyły błędy silnika: . Olejarka nie wyskakuję na kompie. A do tego nagrałem film na ciepłym silniku jakby coś u góry stuka:
Labiel Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Kolego,testuj więcej silnik w momencie kiedy duł maż zajechany i słabe ciśnienie oleju to na pewno będzie dobrze. Co się dziwisz że coś stuka jeśli ciśnienie dołem spitala? Przecież możesz mieć zrobioną górę na cacy ale nic to nie da jak ciśnienie jest nadal słabe i na przykład łańcuszek będzie słabo wybierało, albo któraś słabsza szklanka będzie osobie dawać znać. Zrozum że do póki nie rozwiążesz problemu z ciśnieniem oleju to auto jest niezdatne do jazdy. W ECU nie wyskoczy ci błąd niskiego ciśnienia - od tego masz kontrolkę w licznikach.
MalyMis Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 A nie możesz sprawdzić kompresji?
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kompresję to można sprawdzić ale w celu obadania generalnego stanu silnika. Na problemy z ciśnieniem oleju to nie pomoże.
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 micha w dol od razu i badac trzeba zużycie panewek i walu innej rady nie ma
s3bA666 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 To sobie jeszcze poczekam, może w piątek będę coś wiedział...Jeśli to panewki,będę szukać nowego słupka.Też będę miał możliwość kupić cały dół za 400zł.Rozumiem jak coś, to muszę szukać silnika z o tym samym oznaczeniu?
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Teoretycznie nie, ale praktycznie będzie najłatwiej i najszybciej chyba znaleźć AEB.
Labiel Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 A słyszałem też na przykład że APU ma mniejszy zapas wytrzymałości niż na przykład AEB co wskazuje na pewne zmiany. Oczywiście wszystko da się spasować z twoją głowicą bo bloki podejrzewam wszędzie są takie same, co najwyżej korby, tłoki itp będą inne co nie ma dla ciebie znaczenia.
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Apu Głowice ma z mniejszymi kanałami i to jest jedyna różnica bezprosrednio wplywajaca na potencjał ale są to niewielkie różnice Wytrzymałość obydwu jest raczej ta sama
danny892 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Miałem podobne objawy z ciśnieniem co ty. Czyszczenie smoga pomogło Wiec powodzenia!
Frimuś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Panowie jak poprawnien sprawdzic cisnienie oleju?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się