Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF - do TDI kowych Expertów - zerknąć ogólnie + drgania na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

świerzutkie logi jeszcze cieplutkie :

Do oceny TDI kowych Expertów

Dynamicznie III bieg

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statycznie

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM.

Opublikowano
Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?

Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys.

W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed.

Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie?

Dam rade to skorygować bez wyciągania paska?

W którą stronę Ile ?

Na co patrzyć po skorygowaniu?

Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić.

Wiktor

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ----------

ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM.

A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min

następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę

Opublikowano
Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?

Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys.

W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed.

Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie?

Dam rade to skorygować bez wyciągania paska?

W którą stronę Ile ?

Na co patrzyć po skorygowaniu?

Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić.

Wiktor

---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ----------

ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM.

A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min

następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę

Dasz rade sam przy pomocy Vag-a i monitoringu grupy 004 ostatnia kolumna. Przesunięcie nie jest duże, generalnie w granicach normy ale skoro można ustawić zalecane '0' to czemu tego nie zrobić. Na forum albo na google znajdziesz pełną procedurę ustawiania synchronizacji, aż dziw mnie bierze że mając kompa i zmieniając rozrząd tego nie sprawdziłeś. Ustaw na 0 synchro i wtedy zrob próbe dynamiczną i wrzuc.

Opublikowano

Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet.

Opublikowano
Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet.

Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu.

Co jeszcze logować ?

Zaraz się zabieram za poprawki.

Wiktor

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ----------

Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?

kąt poprawiony:

Statycznie z małą przygazówką

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym.

Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet?

Wiktor

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG

STATYCZNIE:

Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

STATYCZNIE BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYNAMICZNIE

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano
Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet.

Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu.

Co jeszcze logować ?

Zaraz się zabieram za poprawki.

Wiktor

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ----------

Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?

kąt poprawiony:

Statycznie z małą przygazówką

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym.

Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet?

Wiktor

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG

STATYCZNIE:

Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

STATYCZNIE BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

DYNAMICZNIE

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

No i teraz jest gites :wink: Teraz zajmiemy się podniesieniem obrotów biegu jałowego ponieważ są za niskie i to też wpływa na nierówną pracę silnikiem objawiającą się drganiami. Skoro masz kabelek i jak widzę już w miare obcykany to teraz zajmiemy się adaptacjami ;) O adaptacji obrotów biegu jałowego znajdziesz wiele materiałów w sieci. Podłączasz kabelek wchodzisz w odpowiednią grupę, tam bodajże pierwsza grupa o wartości 32xxx i sobie zmieniasz w góre i dajesz test/save. Generalnie dąż do obrotów 861 które są najczęściej spotykane w zdrowych silnikach. powodzenia:wink:

Opublikowano

No i teraz jest gites :wink: Teraz zajmiemy się podniesieniem obrotów biegu jałowego ponieważ są za niskie i to też wpływa na nierówną pracę silnikiem objawiającą się drganiami. Skoro masz kabelek i jak widzę już w miare obcykany to teraz zajmiemy się adaptacjami ;) O adaptacji obrotów biegu jałowego znajdziesz wiele materiałów w sieci. Podłączasz kabelek wchodzisz w odpowiednią grupę, tam bodajże pierwsza grupa o wartości 32xxx i sobie zmieniasz w góre i dajesz test/save. Generalnie dąż do obrotów 861 które są najczęściej spotykane w zdrowych silnikach. powodzenia:wink:

no myślę że własnie o to Ci chodziło

podniesienie_obrot_w.jpg

Opublikowano

Nie trzeba klikac test save

Wystarczy klepnac enter i obroty sie zmienia. I po ustaleniu optymalnych zapisac. Wartosci to tak co 20 trzeba zmieniac aby obr sie zmienily. Ja u siebie mialem 882 i zszedlem na 840 po drodze 861 testowalem ale w nieprzyjemny rezonans wpadal dzwiek silnika.

Wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Witam

no screan był zrobiony jeszcze przed nacisnięciem SAVE

odpaliłem go teraz jako zimny silnik

No wskoczył na wyższe obroty ale praca nie jest zadawalająca - oczywiście poprawiło się i to znacznie ale nadal silnik potrafi zadrżeć ?

Można zrobić coś jeszcze?

Opublikowano

zrob log 001 na jalowym

Opublikowano

obroty musza byc 903.

Opublikowano
obroty musza byc 903.

903 rpm to maja chyba poprzeczne PD-eki

Wysłane kaloszem

Opublikowano

przepraszam 882.W adaptacjach w kanale dwa oryginalna wartosc to 32768

Opublikowano
przepraszam 882.W adaptacjach w kanale dwa oryginalna wartosc to 32768

Dla ajm'a też obowiązuje ta wartość?

Wysłane kaloszem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...