lechwik Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 świerzutkie logi jeszcze cieplutkie : Do oceny TDI kowych Expertów Dynamicznie III bieg Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statycznie Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Lars_ZG Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany?
vauxhall95 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM.
lechwik Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany? Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys. W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed. Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie? Dam rade to skorygować bez wyciągania paska? W którą stronę Ile ? Na co patrzyć po skorygowaniu? Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić. Wiktor ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM. A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę
Lars_ZG Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany? Rozrząd robiłem przy ok 105tys teraz jest 160tys. W zasadzie stan taki od wymiany rozrządu bo rozrząd robiony zaraz po kupnie i nie pamiętam jak było przed. Lars_ZG po czym to widzisz? Jak to powinno wyglądać? jak duże przesuniecie? Dam rade to skorygować bez wyciągania paska? W którą stronę Ile ? Na co patrzyć po skorygowaniu? Rozrząd robiłem sam - miałem przyrządy więc wał korbowy i wałek rozrządu był zablokowany jedyne przesuniecie to o naciąg paska ale sam rozumiesz bez większej praktyki można coś nie tak zrobić. Wiktor ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- ale fure skatowales logujac do takich obrotow.Robi sie do 4000RPM. A tak auto szło do odcinki może ciut za daleko ale starałem się przekroczyć 4,5 tys obr/min następnym razem się poprawie - dzięki za uwagę Dasz rade sam przy pomocy Vag-a i monitoringu grupy 004 ostatnia kolumna. Przesunięcie nie jest duże, generalnie w granicach normy ale skoro można ustawić zalecane '0' to czemu tego nie zrobić. Na forum albo na google znajdziesz pełną procedurę ustawiania synchronizacji, aż dziw mnie bierze że mając kompa i zmieniając rozrząd tego nie sprawdziłeś. Ustaw na 0 synchro i wtedy zrob próbe dynamiczną i wrzuc.
nastradamus Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
lechwik Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/ korekta Wydaje sie być dosć prosta i w granicy moich umiejętności poprawie to wieczorem /? i pologuje ...
Biszczan Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet.
lechwik Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet. Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu. Co jeszcze logować ? Zaraz się zabieram za poprawki. Wiktor ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany? kąt poprawiony: Statycznie z małą przygazówką Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym. Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet? Wiktor ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG STATYCZNIE: Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNIE BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNIE Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Lars_ZG Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Nie ciąg go do takich obrotów bo i tak maksymalną moc osiągasz przy +/- 4000 obr./min. Kiedy ostatnio wymieniałeś termostat ? Jak już będziesz logował to zrób komplet. Termostatu nie wymieniałem wogle ale mam go w bagarzniku bo kupiłem przy okazji wymiany rozrządu. Co jeszcze logować ? Zaraz się zabieram za poprawki. Wiktor ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- Kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym do poprawki. Kiedy rozrząd zmieniany? kąt poprawiony: Statycznie z małą przygazówką Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydaje sie że drgania na wolnych jak by mniejsze ale sprawdzić trzeba przy odpaleniu na zimnym. Pojechał bym teraz pologować napiszcie co logować żeby był komplet? Wiktor ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- NO I POLOGOWAŁEM - IV BIEG STATYCZNIE: Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018,018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM STATYCZNIE BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNIE Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM No i teraz jest gites Teraz zajmiemy się podniesieniem obrotów biegu jałowego ponieważ są za niskie i to też wpływa na nierówną pracę silnikiem objawiającą się drganiami. Skoro masz kabelek i jak widzę już w miare obcykany to teraz zajmiemy się adaptacjami O adaptacji obrotów biegu jałowego znajdziesz wiele materiałów w sieci. Podłączasz kabelek wchodzisz w odpowiednią grupę, tam bodajże pierwsza grupa o wartości 32xxx i sobie zmieniasz w góre i dajesz test/save. Generalnie dąż do obrotów 861 które są najczęściej spotykane w zdrowych silnikach. powodzenia:wink:
lechwik Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 No i teraz jest gites Teraz zajmiemy się podniesieniem obrotów biegu jałowego ponieważ są za niskie i to też wpływa na nierówną pracę silnikiem objawiającą się drganiami. Skoro masz kabelek i jak widzę już w miare obcykany to teraz zajmiemy się adaptacjami O adaptacji obrotów biegu jałowego znajdziesz wiele materiałów w sieci. Podłączasz kabelek wchodzisz w odpowiednią grupę, tam bodajże pierwsza grupa o wartości 32xxx i sobie zmieniasz w góre i dajesz test/save. Generalnie dąż do obrotów 861 które są najczęściej spotykane w zdrowych silnikach. powodzenia:wink: no myślę że własnie o to Ci chodziło
elmer80 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Nie trzeba klikac test save Wystarczy klepnac enter i obroty sie zmienia. I po ustaleniu optymalnych zapisac. Wartosci to tak co 20 trzeba zmieniac aby obr sie zmienily. Ja u siebie mialem 882 i zszedlem na 840 po drodze 861 testowalem ale w nieprzyjemny rezonans wpadal dzwiek silnika. Wysłane z Commodore 64
lechwik Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam no screan był zrobiony jeszcze przed nacisnięciem SAVE odpaliłem go teraz jako zimny silnik No wskoczył na wyższe obroty ale praca nie jest zadawalająca - oczywiście poprawiło się i to znacznie ale nadal silnik potrafi zadrżeć ? Można zrobić coś jeszcze?
lechwik Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 zrob log 001 na jalowym Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wystarczy na zimnym czy grzać?
janjazda Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 obroty musza byc 903. 903 rpm to maja chyba poprzeczne PD-eki Wysłane kaloszem
vauxhall95 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 przepraszam 882.W adaptacjach w kanale dwa oryginalna wartosc to 32768
janjazda Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 przepraszam 882.W adaptacjach w kanale dwa oryginalna wartosc to 32768 Dla ajm'a też obowiązuje ta wartość? Wysłane kaloszem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się