piotrsob1 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Jakby to się działo przy 2000 obrotów , to pasowało by jak ulał do problemu tutaj opisywanego, przy 3k RPM raczej przyczyna będzie inna Błędów w ECU nie ma żadnych ?
shakal Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Problem z "czkawką" przy 1800 będzie opanowany jak tylko do PL się wybiorę bo ostatnio czasu nawet na mycie auta brakowało A co do błędów to nie mam jak sprawdzić, chyba że stacjonarnego kompa do auta podłącze Ostatnio ze znajomym sprawdzaliśmy z jego lapkiem pompki i turbo i wszystko było ok. Będzie trzeba to jeszcze raz wszystko sprawdzić.
SotoM Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Jeśli masz Jeszcze na Pokładzie Dpf to najprawdopodobnie wina przymulania będzie z winy zmęczonego dpfu - mam podobny objaw u siebie... I podejrzewam Dpf...
shakal Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 DPF jeszcze na pokładzie, miał być w tym roku wywalany, ale plany przełożone na termin bardziej nie znany
jacek 3773 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Też się pochwalę , zaślepka zrobiona z zagłębieniem i otworkiem fi 8mm z blachy alu 1,2mm, założona dwa tygodnie temu i czkawka ustała przy ruszaniu i jakby ożył ruszając z dołu. Jeszcze jedno mnie gryzie bo chodzi jak sieczkarnia , a porównanie mam bo są jeszcze 1,8tddi i 2,2dti z większymi przebiegami i ich praca to miód w uszach w porównaniu z BRD , ale to w innym temacie.
Musashi Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 porównujesz pracę PD do CR? poza tym nawet CR z VW, pracują głośniej niż jednostki CR z PSA, Fiata czy Renault.
jacek 3773 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 akurat obydwa to nie CR , a napisałem sieczkarnia bo tak chodzi a mam porównanie do tycz samych silników z grupy
Musashi Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 a faktycznie to silniki na VP. wrzuć filmik. Generalnie 2.0 tdi 16V nie pracują jakoś głośno. zdejmowałeś pasek wieloklinowy? będzie odpowiedź czy hałas jest od silnika czy osprzetu.
jacek 3773 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 pasek zrzucony i nic, podejrzewam że hydrosztosy do wymiany, i że to one klepią , typowy warkot grupy WV ( lecz za głośny) przebieg 258tyś
lolq1660 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Siema problem nadal występuje miałem już wymieniać przepływomierz ale powiem mechanik oswiecił mnie ze być może chłodniczka spalin przepuszcza płyn i stąd te dymnienie i ubytki płynu, tylko nie za bardzo pasuje mi kolor spalin, jeżeli to dobra diagnoza to jak sprawdzić szczelność chlodniczki? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Wyłącz ją z obiegu chłodzenia ( połącz ze sobą przewody chłodziwa dochodzące do niej ) i zrób kilkaset km . Jak nie będzie ubywało chłodziwa i nie będzie kopcił to będzie znaczyć że że problem powodowała chłodniczka.
lolq1660 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Jeżeli wyłącze ją z obiegu to nic się nie stanie? Czyli mam jej nie wyciągać tylko połączyć ze sobą przewody chłodzące, dobrze rozumiem? Edytowane 15 Września 2016 przez lolq1660
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Nic się nie stanie, dobrze rozumiesz
muunv Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Podpinam sie i ja. Mam automat, jadac okolo 30-50km/h na rownym gazie szarpie silnik cala buda. Juz mnie to naprawde zaczyna draznic. Z tego co wyczytalem, zaczac od EGR? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) To jest temat o przypadłości dręczącej 2,0TDI, a Ty masz 3,0 TDI . Takie objawy to raczej od skrzyni biegów mogą pochodzić, olej kiedy zmieniany w skrzyni ? Błędów w sterownikach skrzyni i silnika nie ma żadnych ? Edytowane 15 Września 2016 przez piotrsob1
muunv Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 To jest temat o przypadłości dręczącej 2,0TDI, a Ty masz 3,0 TDI . Tam takie objawy to raczej od skrzyni biegów mogą pochodzić, olej kiedy zmieniany w skrzyni ? Błędów w sterownikach skrzyni i silnika nie ma żadnych ? Sory, wszedlem w link z innego tematu i nie zwrocilem iwagi, ze dotyczy tylko 2.0. Olej nie wiem kiedy byl zmieniany. Auto mam od maja, ale przymierzam sie do wymiany. Bledow brak Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lolq1660 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Zauważyłem że w podanym miejscu nie mam uszczelki/podkładki która leżała głębiej, prawdopodobnie jak patałachy wymienialy dpf to tego nie założyli, pytanie czy brak tej podkładki może powodować nieszczelności w układzie? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 To część spalinowa układu recyrkulacji spalin a brak tej podkładki nie powinien mieć większego znaczenia dla działania układu, a na ubywanie płynu i kopcenie to na pewno nie miał Zastanawia mnie tylko to napisałeś o wymianie cegiełki, za bardzo nie widzę potrzeby demontażu tej rurki do wymiany cegły, może przy "okazji" niechcący podmieniła się chłodniczka ? Nie ma przypadkiem zbieżności czasowej z między wymianą DPF-a a problemem z kopceniem i ubywaniem płynu ?
Pawelkiwi Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Poszarpywanie jeśli występuje w okolicach 2 -3 tys. obr/min to raczej EGR. Poszarpywanie w tiptronicu to raczej przy zmianie biegów, przeważnie niski stan lub bardzo kiepski olej. Olej wymień. Potem jeśli nie pomogło reszta do weryfikacji.
wozek_ika Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Podpinam sie i ja. Mam automat, jadac okolo 30-50km/h na rownym gazie szarpie silnik cala buda. Juz mnie to naprawde zaczyna draznic. Z tego co wyczytalem, zaczac od EGR? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Miałem podobny problem jedyne co zauważyłem to to że olimpiadka była niewiele wolniejsza ( jakby mniej mocy) niż na co dzień. Kuzyn który jest mechanikiem rozebrał olimpiadkę i okazało się że nie zawsze chodzi na wszystkie gary a winą był pompowtrysk. Po naprawie i regeneracji chodzi jak nówka. Jedyną rzeczą która równocześnie szła z szrpanim było zwiększone dymienie z rury (brak dpf - usunięty). Pozdrawiam Edytowane 29 Września 2016 przez wozek_ika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się