Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakby to się działo przy 2000 obrotów , to pasowało by jak ulał do problemu tutaj opisywanego, przy 3k RPM raczej przyczyna będzie inna :decayed:

Błędów w ECU nie ma żadnych ?

Opublikowano

Problem z "czkawką" przy 1800 będzie opanowany jak tylko do PL się wybiorę bo ostatnio czasu nawet na mycie auta brakowało :facepalm:

A co do błędów to nie mam jak sprawdzić, chyba że stacjonarnego kompa do auta podłącze :lol:

Ostatnio ze znajomym sprawdzaliśmy z jego lapkiem pompki i turbo i wszystko było ok. Będzie trzeba to jeszcze raz wszystko sprawdzić.

Opublikowano

Jeśli masz Jeszcze na Pokładzie Dpf to najprawdopodobnie wina przymulania będzie z winy zmęczonego dpfu - mam podobny objaw u siebie... I podejrzewam Dpf...

Opublikowano

DPF jeszcze na pokładzie, miał być w tym roku wywalany, ale plany przełożone na termin bardziej nie znany :P

Opublikowano

Też się pochwalę , zaślepka zrobiona z zagłębieniem i otworkiem fi 8mm z blachy alu 1,2mm, założona dwa tygodnie temu i czkawka ustała przy ruszaniu i jakby ożył ruszając z dołu. Jeszcze jedno mnie gryzie bo chodzi jak sieczkarnia , a porównanie mam bo są jeszcze 1,8tddi i 2,2dti z większymi przebiegami i ich praca to miód w uszach w porównaniu z BRD , ale to w innym temacie.

Opublikowano

porównujesz pracę PD do CR? :decayed: poza tym nawet CR z VW, pracują głośniej niż jednostki CR z PSA, Fiata czy Renault.

Opublikowano

akurat obydwa to nie CR , a napisałem sieczkarnia bo tak chodzi a mam porównanie do tycz samych silników z grupy

Opublikowano

a faktycznie to silniki na VP.

wrzuć filmik. Generalnie 2.0 tdi 16V nie pracują jakoś głośno.

zdejmowałeś pasek wieloklinowy? będzie odpowiedź czy hałas jest od silnika czy osprzetu.

Opublikowano

pasek zrzucony i nic, podejrzewam że hydrosztosy do wymiany, i że to one klepią , typowy warkot grupy WV ( lecz za głośny) przebieg 258tyś

Opublikowano

Siema problem nadal występuje miałem już wymieniać przepływomierz ale powiem mechanik oswiecił mnie ze być może chłodniczka spalin przepuszcza płyn i stąd te dymnienie i ubytki płynu, tylko nie za bardzo pasuje mi kolor spalin, jeżeli to dobra diagnoza to jak sprawdzić szczelność chlodniczki?

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wyłącz ją z obiegu chłodzenia ( połącz ze sobą przewody chłodziwa dochodzące do niej ) i zrób kilkaset km . Jak nie będzie ubywało chłodziwa i nie będzie kopcił to będzie znaczyć że że problem powodowała chłodniczka.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli wyłącze ją z obiegu to nic się nie stanie?

Czyli mam jej nie wyciągać tylko połączyć ze sobą przewody chłodzące, dobrze rozumiem?

Edytowane przez lolq1660
Opublikowano

Nic się nie stanie, dobrze rozumiesz :)

Opublikowano

Podpinam sie i ja. Mam automat, jadac okolo 30-50km/h na rownym gazie szarpie silnik cala buda. Juz mnie to naprawde zaczyna draznic. Z tego co wyczytalem, zaczac od EGR?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

To jest temat o przypadłości dręczącej 2,0TDI, a Ty masz 3,0 TDI . :decayed:

Takie objawy to raczej od skrzyni biegów mogą pochodzić, olej kiedy zmieniany w skrzyni ?

Błędów w sterownikach skrzyni i silnika nie ma żadnych ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

To jest temat o przypadłości dręczącej 2,0TDI, a Ty masz 3,0 TDI . :decayed:

Tam takie objawy to raczej od skrzyni biegów mogą pochodzić, olej kiedy zmieniany w skrzyni ?

Błędów w sterownikach skrzyni i silnika nie ma żadnych ?

Sory, wszedlem w link z innego tematu i nie zwrocilem iwagi, ze dotyczy tylko 2.0. :facepalm:

Olej nie wiem kiedy byl zmieniany. Auto mam od maja, ale przymierzam sie do wymiany.

Bledow brak ;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

post-1346659-1473938352,9607_thumb.jpg

Zauważyłem że w podanym miejscu nie mam uszczelki/podkładki która leżała głębiej, prawdopodobnie jak patałachy wymienialy dpf to tego nie założyli, pytanie czy brak tej podkładki może powodować nieszczelności w układzie?

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To część spalinowa układu recyrkulacji spalin a brak tej podkładki nie powinien mieć większego znaczenia dla działania układu, a na ubywanie płynu i kopcenie to na pewno nie miał :decayed:

Zastanawia mnie tylko to napisałeś o wymianie cegiełki, za bardzo nie widzę potrzeby demontażu tej rurki do wymiany cegły, może przy "okazji" niechcący podmieniła się chłodniczka ? :P

Nie ma przypadkiem zbieżności czasowej z między wymianą DPF-a a problemem z kopceniem i ubywaniem płynu ? :cool1:

Opublikowano

Poszarpywanie jeśli występuje w okolicach 2 -3 tys. obr/min to raczej EGR.

Poszarpywanie w tiptronicu to raczej przy zmianie biegów, przeważnie niski stan lub bardzo kiepski olej.

Olej wymień.

Potem jeśli nie pomogło reszta do weryfikacji.

Opublikowano (edytowane)

Podpinam sie i ja. Mam automat, jadac okolo 30-50km/h na rownym gazie szarpie silnik cala buda. Juz mnie to naprawde zaczyna draznic. Z tego co wyczytalem, zaczac od EGR?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Miałem podobny problem jedyne co zauważyłem to to że olimpiadka była niewiele wolniejsza ( jakby mniej mocy) niż na co dzień. Kuzyn który jest mechanikiem rozebrał olimpiadkę i okazało się że nie zawsze chodzi na wszystkie gary a winą był pompowtrysk. Po naprawie i regeneracji chodzi jak nówka. Jedyną rzeczą która równocześnie szła z szrpanim było zwiększone dymienie z rury (brak dpf - usunięty).

Pozdrawiam

Edytowane przez wozek_ika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...