United Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam, przedstawię problem i może ktoś z Was będzie w stanie pomoc. Samochod to a4 b8 avant, manualna skrzynia 2.0tdi 143km. Auto sprowadzone z Niemiec parę miesięcy temu z przebiegiem 168tys km (vin potwierdzal przebieg). Jezdzi bezproblemowo, pali niewiele, nie kopci, ładnie pracuje - wszystko ok. Ja tym autem nie jezdze, wiec nie zwracalem na to wczesniej uwagi, natomiast po ostatniej przejazdzce wydalo mi sie dosc mulowate (gdy jechalem nim 1szy raz, bylem po przejsciu z coopera s, wiec mulowatosc wydawala mi sie uzasadniona). Tym razem nie dawalo mi to spokoju i uzywajac kamery zmierzylem przyspieszenie 0-100. Zawsze wychodzilo powyzej 11s. Dodatkowo jest wrazenie, ze powyzej ok 3.5tys idzie slabo (wiem, ze to diesel, ale kiedys po przejazdzce CR akurat pod tym wzgledem bylem pozytywnie zaskoczony). Jakie sa Wasze sugestie? Co to moze byc? Przyszlo mi do glowy, ze ktos wsadzil osprzet/silnik 2.0tdi 120ps - jak to sprawdzic? Inna rzecz - uklad doladowania, ale co dokladnie? Zapieczone kierownice? (nie za wczesnie?) Bede chcial zapisac logi z czujnikow, ale nie mialem nigdy stycznosci z audi i nie wiem jeszcze jak sie za to zabrac, tzn. jaki kabel bedzie na 100% dzialal, jaki model, jakiego producenta? Bylbym b. wdzieczny, gdyby ktos wskazal dokladny link do aukcji np. Z gory bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje, bo jak sie domyslacie sprawa jest b. denerwujaca. pozdro!
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ja tylko powiem ze MOCY moze teraz ubedzie w te upały
Ksawek Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Kolego podjedz najlepiej na komputer. Najczesciej jest tak, ze nic nie pokaze a przeplywka siedzi troche lub turbina. Najlepiej zamien przeplywke od takiego samego silnika na chwile i sprawdz. Kolega ma racje, ze to tez upaly no i zwroc uwage na paliwo, nalej cos lepszego i polataj troche. Jezeli chodzi o komputer pojedz na warsztat niech podlacza, zaplacisz troszke a oze cos pokaze.
United Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Tez mialem takie przypuszczenie, dlatego powtorzylem pomiary po zmroku. ---------- Post dopisany 06-08-2013 at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany 05-08-2013 at 19:08 ---------- Nikt nie ma pomyslu co to moze byc w 4letnim aucie?
United Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam, przedstawię problem i może ktoś z Was będzie w stanie pomoc. Samochod to a4 b8 avant, manualna skrzynia 2.0tdi 143km. Auto sprowadzone z Niemiec parę miesięcy temu z przebiegiem 168tys km (vin potwierdzal przebieg). Jezdzi bezproblemowo, pali niewiele, nie kopci, ładnie pracuje - wszystko ok. Ja tym autem nie jezdze, wiec nie zwracalem na to wczesniej uwagi, natomiast po ostatniej przejazdzce wydalo mi sie dosc mulowate (gdy jechalem nim 1szy raz, bylem po przejsciu z coopera s, wiec mulowatosc wydawala mi sie uzasadniona). Tym razem nie dawalo mi to spokoju i uzywajac kamery zmierzylem przyspieszenie 0-100. Zawsze wychodzilo powyzej 11s (przy 100km/h licznik pokazuje 100km/h - to standard?). Dodatkowo jest wrazenie, ze powyzej ok 3.5tys idzie slabo (wiem, ze to diesel, ale kiedys po przejazdzce passatem 2.0tdi CR akurat pod tym wzgledem bylem pozytywnie zaskoczony). Jakie sa Wasze sugestie? Co to moze byc? Przyszlo mi do glowy, ze ktos wsadzil osprzet/silnik 2.0tdi 120ps - jak to sprawdzic? Inna rzecz - moze cos z ukladem doladowania jest nie tak, ale co by to moglo byc dokladnie? Zapieczone kierownice? (nie za wczesnie?) Bede chcial zapisac logi z czujnikow, ale nie mialem nigdy stycznosci z audi i nie wiem jeszcze jak sie za to zabrac, tzn. jaki kabel bedzie na 100% dzialal, jaki model, jakiego producenta? Bylbym b. wdzieczny, gdyby ktos wskazal dokladny link do aukcji np. Z gory bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje, bo jak sie domyslacie sprawa jest b. denerwujaca. pozdro!
wrclaguna Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 ????????????? http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/brak-mocy-282411/
lukas309 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 to ze jest mułowaty przynajmniej dla mnie w porownaniu z 1,9 TDI na pompowtryskach (B6) na starcie nie ma porownania ale w zakresie obr/min pomiedzy 3000 a 3800 jest lepiej
darecy Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 tylko hamownia, może masz program z CAGC?
ciahciah Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 potrzebujesz kabel HEX-USB+CAN VCDS, tylko nie kupuj comannder bo to się nie nadaje
PRZEMEKC Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 to ile musi wyłozyc na vcds 1800zl ,tak na vcds.pl stoi
United Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 No taka decyzja zapadla. Mam nadzieje, ze nie trafie na hamownie, ktora znacznie zawyza wyniki. Czy caga od cagc rozni sie JEDYNIE oprogramowniem? Taka zmiana wydawalaby sie dosc dziwna :] ---------- Post dopisany at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- Inna sprawa, ze to auto przy 100km/h pokazuje dokladnie 100km/h (nigdy wczesniej sie z tym nie spotkalem). Moze ktos kalibrowal zegary?
przemek4net Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No taka decyzja zapadla. Mam nadzieje, ze nie trafie na hamownie, ktora znacznie zawyza wyniki. chwalenie sie "zdrowa seria" jest w modzie
darecy Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No taka decyzja zapadla. Mam nadzieje, ze nie trafie na hamownie, ktora znacznie zawyza wyniki. chwalenie sie "zdrowa seria" jest w modzie Prawie zawsze zawyżają i gładzą kreskę :/ iPad Tapatalk HD
kmink Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 hamownia+logi i będzie wszystko wiadomo :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się