pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 ale to nei sa przelozenia tylko rozmiary kol a raczej ilosc zebow na nich, nie wiem jak to wlasnie przeliczyc i w ogole czy da sie na przelozenia poszczegolnych biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Piotrek qurwa, nie załamuj mnie to sa własnie przełozenia, mam Ci to przeliczyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Kurna to jak mam to wklepac w kalkulatory które są w necie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 masz ilosci zebów na zebatkach , tak ? to w czym problem ? dzielisz jedno przez drugie i wychodzi Ci przełozenie potem obroty silnika dzielisz przez to co Ci wyjdzie a potem to co Ci wyjdzie przez wartosc przełożenia głownego cała robota ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ---------- aaaa zapomniałęm jeszcze o kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 No właśnie, dobra będę chyba czail ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 tomik nie wiem jak to zmierzyc, drogą tak jak idzie obecny przewód czy oby jak najkrótszy tak aby nie był nigdzie zbytnio zagięty Tu masz poglądowe fotki jak będziesz miał i jak masz sobie zmierzyć swoje obecne przewody ......tylko u Ciebie mocowanie pójdzie od dołu do zacisku......chyba ,że zmienisz decyzję wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 od dolu od dolu zaciski zostana najwyzej dam adapter wiec chcialbym jeszcze miec zapas przewodu ok 2.5 cm wiecej w stosunku do serii tak aby przewod siegnal do zacisku na adapterze pod tarcze 288, ale generalnei chce tak jak ty masz czyli w miejscu po starych przewodach - jest idealnie co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Pewnie jakiś paliwowy na pół przecięty i nałożony na oplot...by sie nie przecierał.....na warsztacie ,gdzie to montowałem..kilka dni wcześniej był siemian z uszkodzonym oplotem....i pewnie chłopaki profilaktycznie założyli .... wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie? Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach. są po to aby sie nie przecierały te przewody z fot Artura sa ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 wiem ze wlasnie po to zeby sie nie przecieraly bo na tym by mi zalezalo inaczej nie chcialbym dlugich przewodow wszystko juz jasne, dev pamietaj o tych 2.5 cm wiecej w stosunku do serii zeby mialy zapasu ---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ---------- co do skrzyn, nic tylko zakladac do 1.8t dlugie skrzynie np EEP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 pod jakie zaciski ma to byc ? ori żeliwo czy S4-kowe alu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie? Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach. są po to aby sie nie przecierały te przewody z fot Artura sa ode mnie Czyli dobrze kminiłem.....tyle ,że to Twoja zasługa... wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzyny a może zapodac 6 biegów ? ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości? wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzynya może zapodac 6 biegów ? ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości? wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp O widzisz to na przyszłość dobra wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 dev ori zeliwo m10x1 wkrecane przy takim przelozeniu 5 biegu 6 bym juz nawet nie chcial, za duzo roboty bo i wal i dyfer trzeba by bylo zmieniac ze wzgledu na sama dlugosc skrzyni 6b i przelozenie glowne ktore wynosi 37/9, a wiec i dyfer tez by musial byc inny nie mowiac juz o sprzegle i innych łapach/wybierakach itd, a tu w EEP skrzynia ma to samo przelozenie, dlugosc tez ma ta sama bo wszystkie 5bieg mialy ten sam wal napedowy, no i przelozenie glowne jest to samo wiec nie trzeba zmieniac dyfra- same plusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 oki masz załatwione, w czwartek Ci je wysle podaj mi sms-em adres do siebie to co podałes z tabelki to patrząc na obroty i predkosc to róznica jest jakiś 600 obr/min na minus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 wychodzi i tak niezle, 30km/h roznicy na 5 tym biegu przy 3000 obr to bardzo duzo, wkurza mnie to ze 120km/h musze pilowac motor na 3200obr kiedy moglbym sobie jechac 155-160 na tych samych obrotach na skrzyni z TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 ale auto stanie sie strasznym mułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 do setki minimalnie sie zmieni, reszta nie jest az tak wazna dla mnie jakbym mial serie AEBa to bym sie martwil, przy AJLu juz mi to ryba pomimo ze i tak rakietą nie jest przynajmniej trasa bedzie duzo kulturalniejsza a to mnei najbardziej boli w tym aucie - zaczynam odkladac na skrzynie zobaczymy co to bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się