Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale to nei sa przelozenia tylko rozmiary kol a raczej ilosc zebow na nich, nie wiem jak to wlasnie przeliczyc i w ogole czy da sie na przelozenia poszczegolnych biegow

Opublikowano

Piotrek qurwa, nie załamuj mnie :facepalm:

to sa własnie przełozenia, mam Ci to przeliczyc ?

Opublikowano

Kurna to jak mam to wklepac w kalkulatory które są w necie

Opublikowano

masz ilosci zebów na zebatkach , tak ?

to w czym problem ? dzielisz jedno przez drugie i wychodzi Ci przełozenie

potem obroty silnika dzielisz przez to co Ci wyjdzie a potem to co Ci wyjdzie przez wartosc przełożenia głownego

cała robota

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

aaaa zapomniałęm jeszcze o kołach :facepalm:

Opublikowano

No właśnie, dobra będę chyba czail ;D

Opublikowano
tomik nie wiem jak to zmierzyc, drogą tak jak idzie obecny przewód czy oby jak najkrótszy tak aby nie był nigdzie zbytnio zagięty

Tu masz poglądowe fotki jak będziesz miał i jak masz sobie zmierzyć swoje obecne przewody ......tylko u Ciebie mocowanie pójdzie od dołu do zacisku......chyba ,że zmienisz decyzję :decayed:

y7u7a6y3.jpg

zujy6umy.jpg

wysłane z one v :)

Opublikowano

od dolu od dolu zaciski zostana najwyzej dam adapter wiec chcialbym jeszcze miec zapas przewodu ok 2.5 cm wiecej w stosunku do serii tak aby przewod siegnal do zacisku na adapterze pod tarcze 288, ale generalnei chce tak jak ty masz czyli w miejscu po starych przewodach - jest idealnie

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Opublikowano

Pewnie jakiś paliwowy na pół przecięty i nałożony na oplot...by sie nie przecierał.....na warsztacie ,gdzie to montowałem..kilka dni wcześniej był siemian z uszkodzonym oplotem....i pewnie chłopaki profilaktycznie założyli ....;)

wysłane z one v :)

Opublikowano

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach.

są po to aby sie nie przecierały

te przewody z fot Artura sa ode mnie

Opublikowano

wiem ze wlasnie po to zeby sie nie przecieraly bo na tym by mi zalezalo :D inaczej nie chcialbym dlugich przewodow

wszystko juz jasne, dev pamietaj o tych 2.5 cm wiecej w stosunku do serii zeby mialy zapasu

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

co do skrzyn, nic tylko zakladac do 1.8t dlugie skrzynie np EEP :)

skrzynie.jpg

Opublikowano

pod jakie zaciski ma to byc ?

ori żeliwo czy S4-kowe alu ?

Opublikowano

A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości?

Opublikowano

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach.

są po to aby sie nie przecierały

te przewody z fot Artura sa ode mnie

Czyli dobrze kminiłem..:wink:...tyle ,że to Twoja zasługa...:decayed::hi:

wysłane z one v :)

Opublikowano

pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzyny

a może zapodac 6 biegów ?

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości?

wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp

Opublikowano
pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzyny

a może zapodac 6 biegów ?

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości?

wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp

O widzisz to na przyszłość dobra wiadomość:decayed:

Opublikowano

dev ori zeliwo m10x1 wkrecane

przy takim przelozeniu 5 biegu 6 bym juz nawet nie chcial, za duzo roboty bo i wal i dyfer trzeba by bylo zmieniac ze wzgledu na sama dlugosc skrzyni 6b i przelozenie glowne ktore wynosi 37/9, a wiec i dyfer tez by musial byc inny nie mowiac juz o sprzegle i innych łapach/wybierakach itd, a tu w EEP skrzynia ma to samo przelozenie, dlugosc tez ma ta sama bo wszystkie 5bieg mialy ten sam wal napedowy, no i przelozenie glowne jest to samo wiec nie trzeba zmieniac dyfra- same plusy

Opublikowano

oki masz załatwione, w czwartek Ci je wysle

podaj mi sms-em adres do siebie

to co podałes z tabelki to patrząc na obroty i predkosc to róznica jest jakiś 600 obr/min na minus

Opublikowano

wychodzi i tak niezle, 30km/h roznicy na 5 tym biegu przy 3000 obr to bardzo duzo, wkurza mnie to ze 120km/h musze pilowac motor na 3200obr kiedy moglbym sobie jechac 155-160 na tych samych obrotach na skrzyni z TDI

Opublikowano

ale auto stanie sie strasznym mułem

Opublikowano

do setki minimalnie sie zmieni, reszta nie jest az tak wazna dla mnie :) jakbym mial serie AEBa to bym sie martwil, przy AJLu juz mi to ryba pomimo ze i tak rakietą nie jest

przynajmniej trasa bedzie duzo kulturalniejsza a to mnei najbardziej boli w tym aucie - zaczynam odkladac na skrzynie zobaczymy co to bedzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...