Radekst Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 nic mnie tak nie rozbawia jak wasza rozkima dotycząca wł oraz wył blokady:)) poczytajcie trochę z czym jak się to je a potem gdybajcie a jak już dojdziecie sedna w co wierze to sami będziecie się z tego śmiać )) to moze waćpan powie kolegom w czym rzecz zamiast pier**ić od rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Przeciez juz pisał co i jak. Kupiłem taki dyfer i wszystko sie potwierdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 haha tomek dluga rurka z ustnikiem do kabiny i kiedy chcesz zassiesz sobie blokade ;D często jezdzi ze mna moja dziewczyna wiec nie powinno byc kłopotu.... .....dobre.... wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 torsen to staly naped na kazde z kol ale w przedziale od 25do75% czy jakos tak czyli koło ze słabsza przyczepnością może mieć przekazane maks 75% z czego koło o lepszej przyczepności ma zawsze minimum 25% całego momentu tylnej osi przekazane Deczko na odwrót tzn jeśli koło ma słabszą przyczepność dostanie maks 25% a na to z przyczepnością idzie wtedy 75%. Oczywiście te procenty zależą od współczynnika TBR, w powyższym wypadku 3:1 Stąd TorSen jest bardziej efektywny niż blokada 100% stały mechanizm z blokada to naped 50/50 na oba koła do pewnej predkosci samochodu czyli obydwa koła mają zawsze po połowie momentu przekazane W wypadku blokady 100% czyli takiej jaka była w B4. Bo oczywiście może być blokada na 20% i wtedy na koło o dobrej przyczepności idzie te 20% a to o słabszej przyczepności dostaje 80% (na odwrót niż torsen) Swoją drogą orientuje się ktoś czy w B3 i B4 zawsze był torsen jako centralny? Kiedyś słyszałem od gościa na zawodach że podcięcie ręcznym blokuje mu wszystkie 4 koła co wskazywałoby na 100% blokadę centralnego mechanizmu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 według tego linku z forum audi80 blokuje sie naped na tylnej osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Tylko B3 mial centralna blokade, byla tez na tyle B3-ka miala trzy otwarte dyfry B4 byl juz na Torsenie ale tez mial blokade na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 B2 też mialo chyba centralna blokade. Bo był przelacznik Q miedzy trzema trybami, ale z pamiecia u mnie kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Wb2 i b3 byl taki sam uklad napedowy Ale w b3 byl juz torsen na miedzy osiowym Dopiero teraz doczyralem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 to moze waćpan powie kolegom w czym rzecz zamiast pier**ić od rzeczy po takich odpowiedziach aż się nie chce żeby cokolwiek pisać hmmm najlepiej takim pasożytom dać opis krok po kroku no i jeszcze do tego foty wskazane bo te melepety za przeproszeniem są tak odporne na wiedzę że jak dzieciom pismo obrazkowe dać dość tego i do rzeczy, nie będę się rozpisywał co gdzie bo wszystko jest opisane tu. SportAudi RS/S/Forum :: Zobacz temat - tutorial: czyli montaz dyfra z audi 80/ s2 / rs2 ja kupiłem dyfer wraz z przełącznikiem i kontrolerem podciśnienia hmmm zapomniałem o wiązce elektrycznej co też jest bardzo istotna ale za pomocą schematu ogarnołem to po swojemu. Przełącznik dałem w środkowym tunelu koło ręcznego a reszta jak na zdjęciach z z linku a podciśnienie poprowadziłem ze zbiorniczka podciśnienia (kolor niebieski pod zbiorniczkiem od wspomagania) aha dyfrze zmieniłem łożyska oraz uszczeniacze + olej. Dziś próbowałem polatać troche bokiem i powiem ze blokada jest kosmiczna choć ma swoje wady zaletą niewątpliwie jest szybka reakcja nadsterowności oraz wyprowadzanie z niej czego efektem jest większe ogarnięcie togo co się chce zrobić jedyny jak dotąd minus to że jak już wracałem do domu to mam do pokonania 100m podjazd o sporym nachyleniu do tego przed nim jest zakręt 90' to podczas załączonej blokady wyrzuca tył i d*pa zbita. Najważniejsze że wyjechałem i się trochę pobawiłem:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 to moze waćpan powie kolegom w czym rzecz zamiast pier**ić od rzeczy po takich odpowiedziach aż się nie chce żeby cokolwiek pisać hmmm najlepiej takim pasożytom dać opis krok po kroku no i jeszcze do tego foty wskazane bo te melepety za przeproszeniem są tak odporne na wiedzę że jak dzieciom pismo obrazkowe dać dość tego i do rzeczy, nie będę się rozpisywał co gdzie bo wszystko jest opisane tu. SportAudi RS/S/Forum :: Zobacz temat - tutorial: czyli montaz dyfra z audi 80/ s2 / rs2 ja kupiłem dyfer wraz z przełącznikiem i kontrolerem podciśnienia hmmm zapomniałem o wiązce elektrycznej co też jest bardzo istotna ale za pomocą schematu ogarnołem to po swojemu. Przełącznik dałem w środkowym tunelu koło ręcznego a reszta jak na zdjęciach z z linku a podciśnienie poprowadziłem ze zbiorniczka podciśnienia (kolor niebieski pod zbiorniczkiem od wspomagania) aha dyfrze zmieniłem łożyska oraz uszczeniacze + olej. Dziś próbowałem polatać troche bokiem i powiem ze blokada jest kosmiczna choć ma swoje wady zaletą niewątpliwie jest szybka reakcja nadsterowności oraz wyprowadzanie z niej czego efektem jest większe ogarnięcie togo co się chce zrobić jedyny jak dotąd minus to że jak już wracałem do domu to mam do pokonania 100m podjazd o sporym nachyleniu do tego przed nim jest zakręt 90' to podczas załączonej blokady wyrzuca tył i d*pa zbita. Najważniejsze że wyjechałem i się trochę pobawiłem:))) I tu się wybija zastosowanie torsena na tle używania zwykłej blokady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 U mnie Torsen leci na przod a blokada na tyl:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ja też gdy dopadne to cudo to właduje w przód:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 a ja pewnie w środe przetestuje jak to sie ma na tyle względem serii:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Śnieżek spadł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 o kurna... wlasnie czytalem gdzie spadl... u mnie tradycyjnie nic, zawsze jak cos sie dzieje to u mnie nic, spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Wb2 i b3 byl taki sam uklad napedowyAle w b3 byl juz torsen na miedzy osiowym Dopiero teraz doczyralem To dziwne że gościowi ręczny blokuje przód, chyba że w coupe było coś inaczej, chociaż wątpie ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- to moze waćpan powie kolegom w czym rzecz zamiast pier**ić od rzeczy po takich odpowiedziach aż się nie chce żeby cokolwiek pisać hmmm najlepiej takim pasożytom dać opis krok po kroku no i jeszcze do tego foty wskazane bo te melepety za przeproszeniem są tak odporne na Kolego od tego jest forum żeby sobie pomagać więc skoro się pochwaliłeś że masz to nie dziw się że są pytania jak to zrobić, na które jak zauważyłem niezbyt chętnie chciałeś odpisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ruks jak mechanizm miedzyosiowy to Torsen to bedzie blokowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruks Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ruks jak mechanizm miedzyosiowy to Torsen to bedzie blokowac Dlaczego? Ja mam torsena i nie blokuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ale tak na dobrą sprawe gdyby blokował, to i w a4 by blokowało 4 koła, w końcu torsen też miedzy osiami, na biegu jak zaciagniesz ręczny to przecież kół nie zblokuje, na luzie tylko tył zatrzyma w końcu hebel tylnych kół, a nie mechanizmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie blokuje jak wcisniesz sprzeglo Ale jak auto jest na biegu i zaciagniesz reczny to nie zablokujesz tylu Auto zwyczajnie wyhamuje Na lodzie po zaciagnieciu recznegi i na biegu zablokujesz kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się