Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Kowi, dzisiaj "pośliznałem" sie mocno bokiem na ubitej ziemi, efekt był taki ze wyszło sliczne potrójne "S"

teraz widać wyrażnie że tył ciągnie równo a przód tylko jedna strona

"...nie ma ch...ja na Mariolę..." jak to mówi mój Kolega Tom A4, wrzucam na przód trzeciego torsena

zrobilismy tez krótki filmik tak klamot wspina sie na małą górkę, powiem Wam że różnica jest diabelska

z dodatkowym torsenem, nawet nie myslę co bedzie z trzecim :kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie można "dodziergać" reduktora

Jedynka jest za długa, przynajmniej w AJLu :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem jak w lecie na suchym asfalcie oponki będą znosić te mody:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało koni, gdyby to była zmodzona S4-ka to mozna by było poszaleć :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie można "dodziergać" reduktora

Jedynka jest za długa, przynajmniej w AJLu :kwasny:

Echhh co ja bym za to dał. Mnie wnerwia za krótka jedynka w sześciobiegowym manualu a dla Ciebie za długa:wink: Podmieńmy nasze jedynki:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie fajniej jezdzi sie po górkach, masz krótkie biegi, spory moment obrotowy

a u mnie trzeba od razu dac w d.... bo inaczej sie muli :facepalm:

taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox::kox:

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ----------

Co powiecie na to ?

a co chcesz wiedzieć :grin:

to nie jest test Torsena tylko EDS-u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox::kox:

Kusisz Panie, kusiszz :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze mozna jechac bokiem ale wlasnie w innych autach 4x4 duzo latwiej to zrobic wlasnie przez to ze rozklad masy wychodzi 50:50

passat b5 syncro? 50:50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze mozna jechac bokiem ale wlasnie w innych autach 4x4 duzo latwiej to zrobic wlasnie przez to ze rozklad masy wychodzi 50:50

passat b5 syncro? 50:50

toto samo co quattro w A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox::kox:

Kusisz Panie, kusiszz :kox:

Nie ma co kusic, trzeba szukac dyfra od V8-ki i wrzucac do swojego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox::kox:

Kusisz Panie, kusiszz :kox:

Nie ma co kusic, trzeba szukac dyfra od V8-ki i wrzucac do swojego

dokładnie tak, Quattro z małą mocą zaczyna piszczeć na suchym:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na to ?

Powiemy że zero razy cokolwiek zawsze daje zero (podstawowa wada torsena) więc zostają dwa wyjścia albo EDS albo naciśnięcie hamulca lewą nogą żeby z tego zjechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie hamulca tylko gazu

Jeśli masz EDS, jeśli nie to hamulec i gaz naraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czegos nie rozumiem z tego filmiku czy torsen nie powinien przekazac czesci mocy na przod ? gdzie to "75:25" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o wspolczynniku blokowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...