DanekPL Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Panowie mam problem z hamulcem co prawda objawy w drugą stronę i nie wiem czy podczepiać się pod temat czy zakładać nowy. Otóż mój problem nie jest powtarzalny ! czasami przejeżdżę całą polskę wzdłuż i wszerz a czasami wystarczy wyjechać za róg domu. NAjwiększa powtarzalność pojawia się przy parametrach : 120 km/h i wiecej, droga expresowa lub autostrada ( kwestia równej drogi bez dziur ). Np. jadę ok 130km/h i trzymam predkosc lub zwiekszam i wracam spowrotem do 130 i tak kilka minut po czym rozlega się bipnięcie z zegarów zapala się ASR ABS i ostrzeżenie z ikoną hamulca ((!)) na FISie. Te ostrzeżenia znikają dopiero po wyłączeniu silnika. Auto hamuje normalnie mimo takich komunikatów . Przeszkadzają te komunikaty jednak nie tak bardzo jak moim zdaniem druga odsłona problemu. Jadę 40km/h jade 170km/h chcę lekko przychamować a pedał hamulca jest twardy i nawet nie zrobi skoku o milimetr i przy dociskaniu czuć że włącza się takjak by ABS trwa to sekundę i hamulec zaczyna odpuszczać ale wiadomo że przy predkosci 170 gdy ktoś zajeżdza drogę wciska się hamulec kilkukrotnie dlatego nastepuje to pewnie tak szybko. kilkukrotnie zdażyło mi sie tak przy predkosci 80km/h .... Vag nie pokazuje żadnych bledów i nie wiem co z tym zrobic.
Dev Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 wszystkie czujniki i koronki ABS do czyszczenia i do regulacji
darek995 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 A tak jeszcze napisze jak juz tu zajrzalem co do tego tematu i mojego problemu z odpowietrzaniem problem stponiowo ustapil po odpowietrzeniu ale jak sie hamulce ulozyly jest igla i hamuje brzytwa. Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka
DanekPL Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 wszystkie czujniki i koronki ABS do czyszczenia i do regulacji czyli rozumiem że problem mógł wystąpić przy wymianie przegubów ?
Dev Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 jak najbardziej, sprawdz odległosci czujników od koronek
DanekPL Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 super . dzieki za pomoc ! dam znac jak porobie
wesz82 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Dziś uszczelniłem ten króciec i teraz muszę czekać 24h aż zastygnie na amen. Mam pytanie bo jak przed odpaleniem napompuje hamulec i jak go odpalę to po około 1-2sek leci dopiero pedał,wczoraj sprawdzałem u kolesia w pasku i u niego od razu leci pedał. Czy może to być spowodowane nieszczelnością tego króćca ewent wadliwej pompy vacum??? Dodam jeszcze ze dalej mam zapowietrzony układ. Ale wątpię a żeby zapowietrzony układ dawał taki efekt.... ---------- Post dopisany 17-11-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 12:32 ---------- Wiec uszczelniłem króciec a za 1h szwagier zadzwonił i musiałem go znów rozszczelnić Poczytałem dość dużo na ten temat i w tym tyg wyjmuje vacum z auta i uszczelnię wsio wraz z tym zaworkiem co wychodzi z vacum. Panowie a w którym miejscu na przewodzie z vacum-serwo jest zaworek zwrotny???
Dev Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 To nie jest zawor zwrotny tylkojednokierunkowy Znajdziesz go po drodze od VP doserva:decayed:
wesz82 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak rozbiorę to ustrojstwo to zdam relację ---------- Post dopisany 18-11-2013 at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 17:34 ---------- Byłem pewny ze króciec z pompy VP jest sztywny a tu lipa po zdjęciu węza okazało sie ze jest luźny:kwasny: Skleiłem to poksypoliną bo wszystkie inne kleje spływały(nie chciałem zdejmować pompy bo to dodatkowa robota) Nałożyłem najpierw miedzy zacisk a króciec a następnie wyżej aż do połowy króćca. Zaworek ten jest w tym króćcu co podpina się N18:decayed: I czekam teraz aż zastygnie. ---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ---------- Tomek pi...a nic to nie dało. jest lepiej ale jak nacisnę hamuje i puszczam pedał do końca za 4 razem pedał staje dęba a auto nie hamuje tak jak powinno. Postaram sie jeszcze obejść króciec w grodzi po przez wąż i jak to nic nie da będę próbował podmienić vacum albo hamulcową pompę bo pedał nie opada od razu po odpaleniu:kwasny:
grzegorzmen Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 jest lepiej ale jak nacisnę hamuje i puszczam pedał do końca za 4 razem pedał staje dęba a auto nie hamuje tak jak powinno. Postaram sie jeszcze obejść króciec w grodzi po przez wąż i jak to nic nie da będę próbował podmienić vacum albo hamulcową pompę bo pedał nie opada od razu po odpaleniu:kwasny: podmień pompę Vacum bo pompa hamulcowa nie ma nic do wspomagania , możesz także sprawdzić serwo , czy jak zgasisz samochód naprzykład po godzinie czasu masz miekki czy twardy pedał po pierwszym naciśnięciu . Jak miękki to podmiń pompę Vacum , a jak twardy to szukaj dalej nieszczelności albo serwo do wymiany
Kerm Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak rozbiorę to ustrojstwo to zdam relację---------- Post dopisany 18-11-2013 at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 17:34 ---------- Byłem pewny ze króciec z pompy VP jest sztywny a tu lipa po zdjęciu węza okazało sie ze jest luźny:kwasny: Skleiłem to poksypoliną bo wszystkie inne kleje spływały(nie chciałem zdejmować pompy bo to dodatkowa robota) Nałożyłem najpierw miedzy zacisk a króciec a następnie wyżej aż do połowy króćca. Zaworek ten jest w tym króćcu co podpina się N18:decayed: I czekam teraz aż zastygnie. Poxipol też spływał? Bo właśnie się przymierzam do zaklejenia w mojej b6 i nie wiem Poxipol czy Poxilina. Jakoś nie mam zaufania do Poxiliny, mam wrażenie, że zaraz odleci.
wesz82 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Wiec tak pedał twardy zaraz po porannym naciśnięciu. Jak podpompuje go i odpalę na odpompowanym to od razu nie opada,trzeba poczekać z 1 sekundę,u kolesia w pasku opadł od razu. Uszczelniłem już pompę vacum czyli nieszczęsny króciec,połączenie w grodzi,zostaje tylko wąż który wchodzi w serwo,czy coś jeszcze przeoczyłem???? Ja kleiłem na gorącym bez wyrezania pompy dlatego spływał. Jak wyciągniesz pompę Vacum to pewnie uda się ale trzeba czekać aż klej po rozrobieniu złapie konsystencje papkowatą mowa o dwuskładnikowym kleju. Pompa Vacum już jedzie do także teraz podkleję dwuskładnikowym w domu na spokojnie.
Kerm Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Dobra w takim układzie pompę spróbuję wyjąć i dopiero ją kleić żeby sobie spokojnie wyschła z tym poxipolem. Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ---------- Tylko nie wiem czy zrobię to sam czy jednak z pomocą mechanika.. nawet gdybym nie chciał zdemontować pompy to trochę przeraża mnie wąż od egr i nie wiem czy sam dałbym to rozłożyć i złożyć. W moim starym samochodzie nic się nie psuło Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Poszukaj na necie o pompie vacum jaka jest w Twoim modelu. Forum paska to dobre źródło:decayed:
Kerm Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja wiem jaka jest w moim awx, nieszczęsny luk z luźnym króćcem;) Jak odpalę jutro kompa to przeszukam forum Paska, może fartem znajdę jakieś fotostory:D Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
bates23 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 najpierw to pociągnij ręcznym i zobacz czy ręczny jest sztywny czy mięciutki, jak sztywny to zapowietrzony przód jak miękki to zapowietrzony tył ale może też być i przód zapowietrzony, jak odpowietrzasz to pamiętaj o kolejności kół 1-VL 2-VR 3-HL 4-HR Ewentualnie możesz odpowietrzyć jeszcze zapasówkę
wesz82 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Za porządne odpowietrzanie wezmę się dopiero jak stwierdzę ze serwo jest ok,bo jak okaże się ze mam do wymiany serwo to d*pa po co becalen dwa razy??? Wiec pedał rożnie i podłużnie raz jest sztywny od razu po upływie np 1h raz miekki po 3h ale po nocy zawsze sztywno trzyma:decayed: Dziś przyjszła vacum (króciec sztywny jak powinien)ale profilaktycznie i tak go zakleiłem,jak znajdę chwilkę to postaram się ją zapodać do auta,jeżeli to nie pomoże wymieniam serwo wraz z pompką i jadę odpowietrzyć konkret układ,jak to nie da rady to podpalę auto i nagram filmik:decayed:
darek995 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Pany jak podciągnąc/ zluzować linkę ręcznego w quattro? bo myślałem że koło ręcznego a tam nic nie ma.
Han Solo Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Fuk , to jak to mogę sam zrobić ?? Udaj się do kogoś kto się na tym, po prostu zna... Samemu można posprzątać samochód, umyć szyby, ale bracie hamulce to nie przelewki. Bądź odpowiedzialny...
Kerm Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Króciec uszczelniony Poxiliną, test po 24 godzinach przeprowadzany komisyjnie w dwie osoby, stwierdzono poprawę hamowania:D A sama robota, szybka, prosta i przyjemna. A kasa została w kieszeni:) Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka No i d*pa.. jednak nic nie pomogło, na trasie jest tragedia. Szukam pompy i trzeba wymieniać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się