kiko_16v Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 zrobi sie , ale jak na razie powciskałem broki i nie mam czasu tego zrobic tak jak powinno, moze na dniach cos podziałam ale po silniku słychac ze juz lepiej
MAT1000 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zaspawywał już ktoś te broki ? Rozumiem że zaspawać trzeba oryginały, no bo wyjęcie ich to chyba jest niemożliwe ? Wystarczy delikatnie "smarknąć" ?
marson Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jeśli orginalne siedzą na swoim miejscu to nie ma potrzeby tam cokolwiek majstrować. Ja podpowiedziałem koledze by to sprawdził bo często jest wypchana jedna zaślepka, silnik wówczas pracuje gorzej ale tragedi jeszcze nie ma, reszty raczej nie wypchnie bo ciśnienie oleju już uchodzi, po uszczelnieniu dopiero zaczynają wysuwać się następne. Ale jeśli u Ciebie wszystkie cztery są na swoim miejscu to nie szukaj dziury w całym...
kiko_16v Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 oryginału nie pospawasz bo sa aluminiowe,
MAT1000 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie sprawdzałem jeszcze ich. Chodziło mi o sytuację jak jeden wypadł, to wtedy trzeba by było już zaspawać wszystkie. Kwestia, czy zrobić to z pozostałymi skoro są aluminiowe, bo wyjąć będzie ciężko.
marson Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Ja miałem tak, odkręcam czapkę, dwie zaślepki sa wypchniete.. Zaspawuje te dwie i zakręcam wszystko, silnikczek zaczyna pracować ok. po paru dniach czuję że problem powraca z braku czasu rozbieram to za jakiś miesiąc i widzę nastepne dwie zaślepki wysunięte, więc czopuje i cheftam. Nie musiałem wydłubywać orginalnych. Jeśli rozbierzesz i zobaczysz jedną wypchaną zaślepkę to kombinuj zaślepiaj... ale jeśli wszystkie są na miejscu to nic nie rób niemiec wykonał dobrą robotę...
marson Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Z wiertła ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- Obciołem dupe wiertła obszlifowałem tak by wbić je ciasno i cheftłem..
seb-k Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam Panowie Jeszcze nie jestem pewien czy i mnie czeka problem zaślepek ale chciałbym się dowiedzieć co oznacza "cheftnać migiem" bo nie wiem czy jestem sam w stanie to zrobić w garażu :-) Pytam grzecznie bo jeśli sam to rozbiorę i nie dam rady "cheftnać migiem" to może się okazać, że stracę dzień a auto i tak pojedzie do mechanika, i mogę być 2 uszczelki w plecy. Jedna dopiero wymieniłem. @marson - zrobiłbyś to w moim aucie DOBRZE?! Płacę... :-)
przemik Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 "heftnąć"....... zespawać.... ale tak jakbys tylko dotknął.... nie wiem jak to okreslic...
marson Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 seb-k Dasz radę sam to zrobić jeśli masz miga lub jakąś spawarkę. Jeśli chce Ci się jechać do JG sto km w jedną stronę to zapraszam........ ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ---------- uszczelki nie trzeba wymieniaćza każdym razem
kiko_16v Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 problem powstał od nowa, dziś wyjąłem wszystko na wierzch 2 broki wyskoczyły , kolejne 2 wytargałem za uszy wszystko zaspawane na cacy, klucz jaki potrzebny to gwiazdka 12 kontowa rozmiar 10
seb-k Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Moje doświadczenia i rozwiązanie w osobnym wątku: http://a4-klub.pl/1-9-196/glosny-warkot-film-rozwiazanie-324782/
MAT1000 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Zabrałem się i ja za te nieszczęście. Dwa broki wyszły, jeden między wałkami drugi leżał na śrubie. 1. Wiertła pasujące w otwory: 6,1 i 6.2. W dwie dziurki dało radę wbić 6.2, w dwie pozostałe weszły trochę luźniej 6,1. Nie chciałem na chama wbijać 6,2 by czasem nie pękł wałek itp. 2. Dwa które siedziały, wyskrobałem (dość miękki materiał) i jak zostało już niedużo to wybiłem twardym drutem z drugiej strony Klejom jakoś nie ufam, dobry spaw będzie trzymał na amen Dziwne że audi nie zrobiło na to akcji serwisowej, skoro temat znany i dość często występujący ---------- Post dopisany 20-05-2014 at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2014 at 10:25 ---------- Parę fotek ode mnie: Jeden brok siedział tak (między wałkami) Drugi znalazłem w tym miejscu: Jeden dorobiony z wiertła, dwa wypadnięte i dwa wydrapane i wyciśnięte na końcu: Nowy brok: I finalnie zaspawany:
MAT1000 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Na pewno silnik ciszej pracuje, w środku też zrobiło się jakby ciszej. Co do osiągów, nie miałem okazji poprzyciskać, ale jakby moment płynniej rósł, nie ma nagłego przyrostu. Muszę jeszcze polatać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się