Krzysiek084 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Witam Pojawił mi sie na vagu taki błąd 17701 zwarcie do plusa. Pytanie teraz gdzie szukać przyczyny jakiś czujnik czy moze termostat do wymiany? Dodam jeszcze ze trzyma 90 stopni i w sumie nic sie nie dzieje
predki74 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Skasuj błąd pojeżdzij troche i zobacz czy sie plyn nie gotuje i sprawdz znów czy sie powtórzył błąd .Termostat droga sprawa w naszych autach
Krzysiek084 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Błąd sie powtarza zaraz po odpaleniu auta ale juz troche z tym jeżdże i nie widze zeby gotował trzyma cały czas równo 90 stopni na desce dodam jeszcze ze odpinałem kostke na ternostacie i nie widac zeby były styki zaśniedziałe
enrike2 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 sprawdz okablowanie idace do termostatu a jak nie to niestety termostat do wymiany troche zapłacisz ;d
Krzysiek084 Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 Sprawdziłem dziś temperature na vagu tylko nie wiem dokładnie na który odczyt patrzyć ale jeden pokazuje 76 stopni a drugi 96 stopni. A na błedzie było ze gurna wartość skrajnie przekroczona
Śliwek Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 przy tym termostacie chodzi tez o to, ze jak jest nie sprawny to przy mocnym przycisnieciu zagotuje plyn, bo nie otworzy sie wysarczajaco w odpowiednim czasie. poprzez "przypałowanie" skoczy temp cieczy chłodzącej.
Krzysiek084 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Czyli termostat do wymiany? nie ma opcji ze to jakiś czujnik temperatury czy cos innego?
Śliwek Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 może być i czujnik. z tego co wiem, to termostat jest sterowany przez komputer. jakbyś kupował nowy to możesz wziąć gates'a - ostatnio sprzedawałem taki na sklepie i w środku był behr
edekxp Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Sprawdziłem dziś temperature na vagu tylko nie wiem dokładnie na który odczyt patrzyć ale jeden pokazuje 76 stopni a drugi 96 stopni. A na błedzie było ze gurna wartość skrajnie przekroczona Sprawdź temp. w silniku oraz liczniku.Oba powinny pokazywać zbliżone temperatury max 5stopni różnicy Termostat nie ma czujnika temp. tylko grzałkę. Błąd masz od czujnika silnika - podwójny umieszczony przy grodzi. To że widzisz 90 st na zegarach to nie znaczy że drugi obwód czujnika też pokazuje 90st
PrzemoVKP Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Witam, podepnę się pod temat... U mnie problem jest taki - samochód jak na silnik benzynowy bardzo wolno się nagrzewa. Przy dzisiejszej temp. 10 st. dopiero na zegarach 90 st uzyskałem po ok. 7km ciągłej jazdy (ok. 50km/h). Dodam, że jak wyłączę całkowicie climatronic to nagrzewa się szybciej. Jak już dojdzie do 90st to tak trzyma przez cały czas. Sprawdzałem temp. przez torque i było 96st - tak już się utrzymywało. Nie mam dostępu do VAG. Czy to prawda że do tego silnika termostat kosztuje ok. 500zł?
predki74 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Chyba troszke taniej mozna kupić NOWY TERMOSTAT VERNET AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 (3539303624) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
PrzemoVKP Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Dzięki - ale to na 100% taki termostatdo tego silnika? Kiedyś dzwoniłem do ASO i powiedział mi za termostat ok. 120zł dlatego jak teraz zobaczyłem tą cenę to się mocno zdziwiłem...
predki74 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Tu masz orginał NOWY ORYG. TERMOSTAT 06B121111K VW AUDI SILNIK ALT (3545886791) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Krzysiek084 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 mi wymienił mechanik termostat i jest wszystko ok. ale to prawda jest drogi jak cholera
dobis Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ja założyłem taki BEHR TERMOSTAT ORYG AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 ! (3547377114) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
PrzemoVKP Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 A z wymianą jest jakiś kłopot? Jest na wierzchu czy gdzieś schowany?
Fr0styyy. Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ja założyłem taki BEHR TERMOSTAT ORYG AUDI A4 B6 B7 A6 C5 1.8T 2.0 ! (3547377114) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Też do siebie taki wrzuciłem, chyba oryginał z zamazanymi numerami. A z wymianą jest jakiś kłopot? Jest na wierzchu czy gdzieś schowany? Trochę zabawy jest, mi to z godzinę albo i dłużej zajęło i miałem problem z odpowietrzeniem układu.
LechuPL Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Mi cieknie płyn właśnie z okolic termostatu, najpewniej pomiędzy termostatem a obudową puszcza oring, dlatego też będę tam dłubał. Cały króciec jest pod kolektorem ssącym, dostęp niezbyt przyjemny, ale do ogarnięcia. Z tego co wyczytałem należy odkręcić metalową listwę - wspornik kolektora ssącego i zdjąć metalową rurkę z samego termostatu (jest przykręcona). Wymontowanie i zamontowanie obudowy termostatu płynu chłodzącego z termostatem elektronicznie sterowanego chłodzenia silnika -F265- Wymontowanie – Spuścić płyn chłodzący – Wymontować dolną rurę płynu chłodzącego – Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe -5-. – Wymontować węże płynu chłodzącego -1- i -4-. – Wykręcić śruby -2- i -3- i zdjąć obudowę termostatu płynu chłodzącego. – Wykręcić śruby -1- – Wyjąć termostat płynu chłodzącego -2- razem z pierścieniem uszczelniającym typu o-ring -3- z obudowy termostatu płynu chłodzącego -4-. Zamontowanie w kolejności odwrotnej. Momenty dokręcenia - termostat do obudowy 10Nm - obudowa do bloku silnika 15Nm Potem pozostaje odpowietrzyć układ, bo często taka robota kończy się brakiem ogrzewania w kabinie przez zapowietrzoną nagrzewnicę.
edekxp Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Nie dodałeś że trzeba odkręcić alternator. U mnie bez tego nie dało rady go wykręcić. Witam, podepnę się pod temat... U mnie problem jest taki - samochód jak na silnik benzynowy bardzo wolno się nagrzewa. Przy dzisiejszej temp. 10 st. dopiero na zegarach 90 st uzyskałem po ok. 7km ciągłej jazdy (ok. 50km/h). Dodam, że jak wyłączę całkowicie climatronic to nagrzewa się szybciej. Jak już dojdzie do 90st to tak trzyma przez cały czas. Sprawdzałem temp. przez torque i było 96st - tak już się utrzymywało. Nie mam dostępu do VAG. Czy to prawda że do tego silnika termostat kosztuje ok. 500zł? Pewnie termostat puszcza na duży obieg. U mnie było podobnie, nie kupuj termostatu. Wystarczy go wyciągnąć i założyć oring. Często oring się "gubi" i nie uszczelnia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się