Stano Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Ciekawi mnie czy do b7 jest mozliwosc wlozenia pod mache jakiegos wiekszego diesla. Spotkaliscie sie z takim projektem? Np ten 4.2 z A8 D3
moniuh Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Ciekawe czy coś takiego się zmieści pod maskę w ogóle, pewnie nie. w A6 nie montują tego motoru tylko w największych kolubrynach. Do B7 to 3.0tdi na mocnym koksie lepiej będzie jeździło, v8 TDI na pewno ma sporą masę.
Stano Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Przeciez v8 seryjnie szlo w b7
moniuh Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 masz rację były V8. Silnik 4.2TDI ma długość 52cm vs. 46,4cm benzyna. Na stronie Audi Deutschland można zobaczyć obracający się silnik 4.2TDI. Dwa filtry powietrza po obu stronach silnika chyba nie podejdą do komory silnika B7. Mega rzeźba musiałaby być
wampir Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Pytanie tylko po co? Dla mocy? Zrobisz w 3.0tdi wydech, IC, soft i pewnie wyjdzie na to samo, a kosztowo olbrzymia różnica.
Stano Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Pytanie tylko po co? Dla mocy? Zrobisz w 3.0tdi wydech, IC, soft i pewnie wyjdzie na to samo, a kosztowo olbrzymia różnica. No tak ale swapowac na cos co w serii szlo to bezsens. Poza tym to V8 no i moc wyjsciowa duzo wieksza niz w 3.0 a po modach to na prawde musi dawac rade. Temat luzny. Jestem Ciekaw czy cos takiego powstalo i jesli tak to czy bylo warto. Sam tez lubie takie wyzwania
tkuczera Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Wyzwania należy sobie stawiać, ale to chyba jest niepotrzebne
Stano Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Ok. A Jak wygląda temat ze swapem z 2.0 na 3.0 TDi? Duże utrudnienia? Jest na forum ktoś kto ma to za sobą?
macisz12 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Ja też się przyłączam do pytania:wink:
hopek03 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 jak dla mnie to szkoda zachodu tym bardziej do ośki przecież można stare sprzedać i kupić 3.0 tdi B7
MAGIC87 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 wydaje mi se ze nie ma sensu sie bawic w swapa, lepiej i taniej wyjdzie sprzedac i kupic juz gotowe 3.0 dwa ze 3.0 + soft i wez rusz 600 Nm w FWD:decayed:
macisz12 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 A jak by sie tak uparl to jakie to moga być koszta tak pokrótce:wink:
Stano Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 wydaje mi se ze nie ma sensu sie bawic w swapa, lepiej i taniej wyjdzie sprzedac i kupic juz gotowe 3.0 dwa ze 3.0 + soft i wez rusz 600 Nm w FWD:decayed: No wlasnie nie zawsze. Jak sie ma ogarniety swoj samochod to szkoda znowu szukac takiego 3.0 i sie wkurzac ze zajezdzone albo po zakupie ogarniac od nowa. Wiadomo ze wraz ze swapem na 3.0 wiazałby sie swap z ośki na quattro.
wampir Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 No to wstaw sobie cos większego niż BRD np. GTB i pojezdzij. Jak Ci się nie spodoba to wtedy kupisz sobie 3.0tdi w B8
Stano Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 No to wstaw sobie cos większego niż BRD np. GTB i pojezdzij. Jak Ci się nie spodoba to wtedy kupisz sobie 3.0tdi w B8 No tak tylko czy BPW wytrzyma taka moc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się