Thomas28 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Witam forumowiczów! Czy jest możliwość wymiany sprężyn tylnych na twardsze? Bo jest tył miekki dosyć. Amorki są dobre, ale jak usiądzie z tyłu 2 osoby to dupka siedzi. Słyszałem że od kombi przejdzie, ale wolę zapytać fachowców pozdr
karol24 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Podejdzie ale może stać troche wyżej bo avanty (nie kombi ) mają dupki troche cięższe.
Banan Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 musiałbyś porównać kategorie wagowe z wlepki - u mnie sedan ma tył OYE sprawdzam teraz w ETCE - różnica jest taka że to co jest dla 4 cylindrowego avanta to pasuje do 6 cylindrowego sedana - widocznie przy cięższym silniku tak to się masa rozkłada hm.... sprężyny z tyłu są miękkie bo można je ręka uginać przy montażu , może po prostu się już zużyły i dlatego tył siada
pioteros Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 tyl może tez usiasc przez slabe amorki nawet jeśli wykazują sprawność i nic się z nimi w zasadzie nie dzieje, często jest tak ze jak się montuje nowe amory auto automatycznie podnosi się 2-3 cm
Thomas28 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 rozumiem. A co sądzicie o gumach w sprężynę? Da to cos? czy wogóle nie zaczynać tematu
j4s2c2vr Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Czy w quattro sprężyny dla avanta i sedana są różne ?? Czym się różnią sprężyny do quattro z tyłu od nie quattro ?? pozdr
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 jest inne mocowanie calkiem, amor tez jest inny w sedanie i avancie jest to samo
j4s2c2vr Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 dzięki za info mam tylne sprężyny właśnie do wymiany, bo są końcówki odłamane i nie leżą tak jak powinny :/
Thomas28 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 A wzmocnione sprężyny?? chodzi o to że jak zaleje go po sam korek i usiądzie osoba z tyłu to żeby nie siedział nisko. Chyba moim zdaniem wzmocnione byłyby lepsze
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 ze wzmocnionymi nieoryginalnymi sprezynami jest rozne, ale byly fabrycznie sprezyny heavyduty ktore byly naprawde wysokie, ale sa bardzo rzadkie na rynku wtornym jaka masz zawieszke ? 1ba? tomasz, poszukaj sprezyn od avanta najlepiej od 2.5TDI ośki i jeszcze automatu, wtedy będziesz miał sprezyny mocniejsze niz obecnie i to oryginalne ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ---------- zielona i żółta kropka albo zielona i 2 żółte kropki beda ok jesli masz 1ba - to sa sprezyny tylne od najciezszych a4 w osce (pewnie avant w V6)
Thomas28 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 kolego widze ze jestes w temacie. Zapodaj nr tel to zadzwonie i pogadamy moze przez tel. Bo nawet nie wiem gdzie szukac tego 1ba. pozdr ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- posiadam zawieszenie 1 ba i usiadł kolega i d*pa siadła
ganjaq Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Koledzy podpinam pod temat jak można, pękła mi jedna sprężyna z tyłu i muszę wymienić obie a mam gwint i nawet coś znalazłem Tylko jest taki problem że to ośka była podobno, wynika to z pierwszego telefonu jaki do kolesia wykonałem, Wy piszecie że nie ma różnicy między sedanem quattro a avantem? Ale jest różnica między ośką a quattro tak. I jeśli to sprężyny z gwintu to i tak są przecież twardsze od serii więc może nadadzą się do mojego avanta quattro? Dajcie znać czy je brać ---------- Post dopisany at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- ps. Chodzi mi o same sprężyny
Banan Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 cudów nie zrobisz i nie dopasujesz sprężyn z quattro do ośki sprężyny są zupełnie inne wiesz jak wygląda u ciebie kolumna zawieszenia z tyłu? O coś takiego:
ganjaq Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 jakoś tak wygląda kolumna ale sprężyny mam inne, węższe u dołu tak jak na moim zdjęciu, dlatego pytałem. przypominam że mam gwint
pioteros Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 w q amor u gory jest mocowany podobnie jak u dolu przez srube poprzeczna przelotowa, w oscie normalnie amor od gory jest nagwintowany i nakreca sie dekiel z nakretka wiec nie da rady go zamienic, sprezyna tez jest inna łopatologicznie, w quattro masz jak gdyby gorna obudowe sprezyny i amora przykrecana do karoserii strony koła a w osce chyba masz od gory kielich tak jak na przedniej osi
rudi2891-1 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 U mnie po wymianie sprężyn stał trochę wyżej,ale po jakimś czasie ułożyło sie i było ok.A wymieniałem na kyb i auto już tak nie siedziało jak było zapakowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się