Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Błędy klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem tutaj kody do klimatronika jednak działają mi tylko te przyciski na zmiane C na F reszta natomiast nie!!! :zly: czy są może jakieś inne? czy może jest inny powód?

co chwile coś :029:

Opublikowano

W B6 kody nie działają

Opublikowano

a to co mam zrobic ponieważ nie mam nawiewu na szybe i wszystko mi strasznie paruje a słysze ze tam coś sie przełącza ale jednak nie ma powietrza tak jakby sie rozchodziło gdzies:)

Opublikowano
a to co mam zrobic ponieważ nie mam nawiewu na szybe i wszystko mi strasznie paruje a słysze ze tam coś sie przełącza ale jednak nie ma powietrza tak jakby sie rozchodziło gdzies:)

niestety należy podłączyć pod Vag-Coma... Te klapy są sterowane silnikami, być może zebrał się kurz i Ci coś blokuje...

Komputer wtedy może wypluć jakieś błędy ;)

Opublikowano

a w serwisie mi powiedziano ze mam wymienić panesl sterowania czy to mozliwe?

[ Dodano: 28-12-2006, 16:37 ]

Mam nr błedów V107 i V159 co one oznaczają??

[ Dodano: 28-12-2006, 16:41 ]

o a jednen błąd odszukałem Motor klapy odmrażacza – V107

to oznacza ze mam wymienić silniczek?

Opublikowano

Czyli masz takie błędy:

00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107

01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy V159

V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji

Lokalizacja (co prawda na przykładzie Golfa V, ale na 99% jest tak samo):

lokacjahe8.th.jpg

Bardzo często się zdarza, że te błędy sa spowodowane zabrudzeniami i standardowe czyszczenie pomaga.

Demontaż V107

v107my6.th.jpg

1. Rozłącz wtycznkę A

2. Wykręć śruby B

3. Wyjmij urzadzenie z mocowania C

4. Rozlacz dżwignię D z prowadnicy E

Demontaż V159

v159gs5.th.jpg

1. Wyjmij przewód A

2. Odkręć śruby B

3. Rozłącz dźwignię C z prowadnicy D

Opublikowano

Wielkie dzieki a czy jestem w stanie sam to zrobić? tzn wycągnąć te silniczki? jezeli tak to w jaki sposób do nich mogę sie dostać? wtedy bede wiedział już wszystko!!!

Opublikowano
Wielkie dzieki a czy jestem w stanie sam to zrobić? tzn wycągnąć te silniczki? jezeli tak to w jaki sposób do nich mogę sie dostać? wtedy bede wiedział już wszystko!!!

no cóż, czas się chyba schylić w tym momencie :diabel2:

:hihi:

Opublikowano

Witam !

Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029:

Co może być przyczyną ?

lukas23: a sprawdzałes w regulaminie bo moze tam cos pisze a pozniej jeszcze do dzialu spotow zapraszam :one:

Opublikowano

Witam już sie dowiedziałem co to jest

to nic takiego złego tylko trzeba cały kokpit sciągnąć poniewaz trzeba dostac sie do silniczka:(

01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy, po podłączeniu pod VAG pokazuje sie błąd V159 wyżej w temacie masz zamieszczone zdjecie gdzie on sie znajduje wraz z drugim zdjeciem jak go zdemontowac.

Prawdopodobnie wystarczy przeczyścić ale jeżeki nie to w serwisie kosztuje 360pln:(

pozdr

[ Dodano: 29-12-2006, 00:44 ]

Witam !

Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029:

Co może być przyczyną ?

lukas23: a sprawdzałes w regulaminie bo moze tam cos pisze a pozniej jeszcze do dzialu spotow zapraszam :one:

to nic strasznego ale dłubanina

Opublikowano

baksik i jak tam robota :) ?

Wczoraj zeskanowałem u siebie klimę (stojąc w korku, hyhyhy) i mam taki błąd :

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)
       41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

A ostatnio żona się skarzyła, że coś wieje zimnym powietrzem, a nie ciepłym.

Także czeka mnie rozbieranie tego ustrojstwa....

a4fan.gif

Opublikowano

sczerze mówiąć jeszcze sie za to nie zabrałem bo muszą sciągac cały kokpit:(

czyli masz dokładnie to samo co ja:)

miejmy nasdzieje, że silniczki są tylko do przeczyszczenia a nie do wymiany!

pozdrawiam

[ Dodano: 07-01-2007, 23:46 ]

jak tam pre_pl zrobiłeś nawiew? pozdro

Opublikowano

u mnie te klapki cały czas sie przesterowywują nawet jak wyłącze dmuchawe . troche mnie to wkurza , może ktoś coś doradzi??

Opublikowano

Witam !

Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029:

Co może być przyczyną ?

witam

Mialem taki sam problem... VAG pokazywal mi bledy silniczkow klap a z prawej strony wialo tylko wrzatkiem:) Po dostaniu sie do silniczkow sprawdzilem ze sa sprawne. Okazalo sie ze za wszystko odpowiada panel climatronica... cos ze sterownikami. Wymienilem caly panel i wszystko wrocilo do normy:)

Pozdrawiam

Gość oskaritto
Opublikowano

Czyli masz takie błędy:

00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107

01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy V159

V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji

Lokalizacja (co prawda na przykładzie Golfa V, ale na 99% jest tak samo):

lokacjahe8.th.jpg

Bardzo często się zdarza, że te błędy sa spowodowane zabrudzeniami i standardowe czyszczenie pomaga.

Demontaż V107

v107my6.th.jpg

1. Rozłącz wtycznkę A

2. Wykręć śruby B

3. Wyjmij urzadzenie z mocowania C

4. Rozlacz dżwignię D z prowadnicy E

Demontaż V159

v159gs5.th.jpg

1. Wyjmij przewód A

2. Odkręć śruby B

3. Rozłącz dźwignię C z prowadnicy D

Witajcie.Rozbieralem to zrobilem fotki przy okazji dla Was.W B6 z 2002 roku te motorki:

V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji

wygladaja tak:

motory.jpg

powiedzcie mi prosze gdzie dalej szukac bo silniczki dzialaja prawidlowo a dalej mam bardzo goraco w srodku :/ ciagle mam problem ze leci cieple powietrze z wlotow na 18 jest jak na 24 :/ moze czujnik temp wew.jest uszkodzony i on ciagle dogrzewa ? z gory dzieki za podpowiedzi

Opublikowano

Panowie którzy to robili - odpowiedzcie tylko na jedno pytanie.

00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107

czy do tego silownika musze demontowac kokpit ? czy wystarczą same boczki dolne konsoli ?

Według ELZY jest on po prawej stronie (czyli tylko schowek zdemntowac??? )

http://img7.imageshack.us/img7/3214/113s.png

bo jesli pre_pl i schemat lokalizacji Golfa V jest prawdą to oznacza ze konsola srodkowa musi isc w górę ??

Gość oskaritto
Opublikowano

siemka! sciagasz tylko schowek i widzisz to co pokazalem na zdjeciu wyzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...