baksik Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Znalazłem tutaj kody do klimatronika jednak działają mi tylko te przyciski na zmiane C na F reszta natomiast nie!!! :zly: czy są może jakieś inne? czy może jest inny powód? co chwile coś :029:
baksik Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2006 a to co mam zrobic ponieważ nie mam nawiewu na szybe i wszystko mi strasznie paruje a słysze ze tam coś sie przełącza ale jednak nie ma powietrza tak jakby sie rozchodziło gdzies:)
pre_pl Opublikowano 26 Grudnia 2006 Opublikowano 26 Grudnia 2006 a to co mam zrobic ponieważ nie mam nawiewu na szybe i wszystko mi strasznie paruje a słysze ze tam coś sie przełącza ale jednak nie ma powietrza tak jakby sie rozchodziło gdzies:) niestety należy podłączyć pod Vag-Coma... Te klapy są sterowane silnikami, być może zebrał się kurz i Ci coś blokuje... Komputer wtedy może wypluć jakieś błędy
baksik Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2006 a w serwisie mi powiedziano ze mam wymienić panesl sterowania czy to mozliwe? [ Dodano: 28-12-2006, 16:37 ] Mam nr błedów V107 i V159 co one oznaczają?? [ Dodano: 28-12-2006, 16:41 ] o a jednen błąd odszukałem Motor klapy odmrażacza – V107 to oznacza ze mam wymienić silniczek?
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Czyli masz takie błędy: 00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107 01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy V159 V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji Lokalizacja (co prawda na przykładzie Golfa V, ale na 99% jest tak samo): Bardzo często się zdarza, że te błędy sa spowodowane zabrudzeniami i standardowe czyszczenie pomaga. Demontaż V107 1. Rozłącz wtycznkę A 2. Wykręć śruby B 3. Wyjmij urzadzenie z mocowania C 4. Rozlacz dżwignię D z prowadnicy E Demontaż V159 1. Wyjmij przewód A 2. Odkręć śruby B 3. Rozłącz dźwignię C z prowadnicy D
baksik Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wielkie dzieki a czy jestem w stanie sam to zrobić? tzn wycągnąć te silniczki? jezeli tak to w jaki sposób do nich mogę sie dostać? wtedy bede wiedział już wszystko!!!
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Wielkie dzieki a czy jestem w stanie sam to zrobić? tzn wycągnąć te silniczki? jezeli tak to w jaki sposób do nich mogę sie dostać? wtedy bede wiedział już wszystko!!! no cóż, czas się chyba schylić w tym momencie :diabel2: :hihi:
Cristof Opublikowano 28 Grudnia 2006 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Witam ! Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029: Co może być przyczyną ? lukas23: a sprawdzałes w regulaminie bo moze tam cos pisze a pozniej jeszcze do dzialu spotow zapraszam :one:
baksik Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2006 Witam już sie dowiedziałem co to jest to nic takiego złego tylko trzeba cały kokpit sciągnąć poniewaz trzeba dostac sie do silniczka:( 01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy, po podłączeniu pod VAG pokazuje sie błąd V159 wyżej w temacie masz zamieszczone zdjecie gdzie on sie znajduje wraz z drugim zdjeciem jak go zdemontowac. Prawdopodobnie wystarczy przeczyścić ale jeżeki nie to w serwisie kosztuje 360pln:( pozdr [ Dodano: 29-12-2006, 00:44 ] Witam !Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029: Co może być przyczyną ? lukas23: a sprawdzałes w regulaminie bo moze tam cos pisze a pozniej jeszcze do dzialu spotow zapraszam :one: to nic strasznego ale dłubanina
Cristof Opublikowano 29 Grudnia 2006 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Dzięki ! Muszę się tym zająć bo z tym grzaniem nie da się jeździć. Pozdrawiam !
baksik Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2006 prosze bardzo wiem ze nie da sie z tym jezdzić, dobrze, że chociaż zima jest:) pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 4 Stycznia 2007 Opublikowano 4 Stycznia 2007 baksik i jak tam robota ? Wczoraj zeskanowałem u siebie klimę (stojąc w korku, hyhyhy) i mam taki błąd : 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent A ostatnio żona się skarzyła, że coś wieje zimnym powietrzem, a nie ciepłym. Także czeka mnie rozbieranie tego ustrojstwa....
baksik Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2007 sczerze mówiąć jeszcze sie za to nie zabrałem bo muszą sciągac cały kokpit:( czyli masz dokładnie to samo co ja:) miejmy nasdzieje, że silniczki są tylko do przeczyszczenia a nie do wymiany! pozdrawiam [ Dodano: 07-01-2007, 23:46 ] jak tam pre_pl zrobiłeś nawiew? pozdro
agart Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 u mnie te klapki cały czas sie przesterowywują nawet jak wyłącze dmuchawe . troche mnie to wkurza , może ktoś coś doradzi??
rakoslaw Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Witam ! Mam A4 2003r. i podobny problem, chodzi o zmianę temperatury. Na stronę kierowcy jest ok ale na pasażera cały czas leci maksymalnie gorące powietrze (muszę zamykać wloty). Sam przycisk działa (zmienia się temperatura na wyświetlaczu), ustawiam temperaturę na minimum ale dalej leci gorące :029: Co może być przyczyną ? witam Mialem taki sam problem... VAG pokazywal mi bledy silniczkow klap a z prawej strony wialo tylko wrzatkiem:) Po dostaniu sie do silniczkow sprawdzilem ze sa sprawne. Okazalo sie ze za wszystko odpowiada panel climatronica... cos ze sterownikami. Wymienilem caly panel i wszystko wrocilo do normy:) Pozdrawiam
Gość oskaritto Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Czyli masz takie błędy: 00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107 01810 0712 Motor klapy kontroli temperatury - prawy V159 V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji Lokalizacja (co prawda na przykładzie Golfa V, ale na 99% jest tak samo): Bardzo często się zdarza, że te błędy sa spowodowane zabrudzeniami i standardowe czyszczenie pomaga. Demontaż V107 1. Rozłącz wtycznkę A 2. Wykręć śruby B 3. Wyjmij urzadzenie z mocowania C 4. Rozlacz dżwignię D z prowadnicy E Demontaż V159 1. Wyjmij przewód A 2. Odkręć śruby B 3. Rozłącz dźwignię C z prowadnicy D Witajcie.Rozbieralem to zrobilem fotki przy okazji dla Was.W B6 z 2002 roku te motorki: V107 i V159 to tylko motory do sterowania klapami klimatyzacji wygladaja tak: powiedzcie mi prosze gdzie dalej szukac bo silniczki dzialaja prawidlowo a dalej mam bardzo goraco w srodku :/ ciagle mam problem ze leci cieple powietrze z wlotow na 18 jest jak na 24 :/ moze czujnik temp wew.jest uszkodzony i on ciagle dogrzewa ? z gory dzieki za podpowiedzi
silver_leon Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Panowie którzy to robili - odpowiedzcie tylko na jedno pytanie. 00710 02C6 Motor klapy odmrażacza – V107 czy do tego silownika musze demontowac kokpit ? czy wystarczą same boczki dolne konsoli ? Według ELZY jest on po prawej stronie (czyli tylko schowek zdemntowac??? ) http://img7.imageshack.us/img7/3214/113s.png bo jesli pre_pl i schemat lokalizacji Golfa V jest prawdą to oznacza ze konsola srodkowa musi isc w górę ??
Gość oskaritto Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 siemka! sciagasz tylko schowek i widzisz to co pokazalem na zdjeciu wyzej
2008_jaca Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 panowie a jak sobie poradzić z tymi błędami-01809 v158 00716 v113 00826 z8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się