grzes283 36 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 :hi:Siema Chłopy:wink: pytanie do speców. Mam na liczniku 203000 (albo i więcej:wink:) czy to już czas na zmianę oleju na gęstszy? Chodzą różne teorie, nawet ostatnio słyszałem, że dożywotnio można jeździć na syntetyku, chyba, że remont silnika był. Co byście polecili, Zostać na syntetyku, czy zmienić na półsyntetyk przy takim przebiegu. Może ocenia to się po jakichś objawach pracy silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Nic nie zmieniaj, do pompowtrysków musi być olej 5w40 z norma 505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artek04 1 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Mój przedmówca ma rację , przecież masz turbo w swoim aucie , więc tylko syntetyk 505.01 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 nie zmieniać bo nie ma ku temu żadnego powodu. Ty na stare lata zaczniesz jeść byleco i będziesz się ubierał w byleco tylko dlatego, że skończyłeś np. 70 lat? Jak się z silnikiem coś dzieje to się go naprawia a nie maskuje problem gęstszym olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góraleczka 0 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Widzisz , jak kupiliśmy yariskę to miała minerała 15W/40 , jakiś głąb ją użytkował , zmieniliśmy najpierw na półsyntetyk , a potem na pełny syntetyk ( chociaż starzy mechanicy zalecają dokładnie na odwrót) jak jest turbo diesel to wiadomo olej tylko syntetyk:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Widzisz , jak kupiliśmy yariskę to miała minerała 15W/40 , jakiś głąb ją użytkował , zmieniliśmy najpierw na półsyntetyk , a potem na pełny syntetyk ( chociaż starzy mechanicy zalecają dokładnie na odwrót) jak jest turbo diesel to wiadomo olej tylko syntetyk:) Akurat w przypadku Yariski to one chyba fabrycznie sa zalewane 15W40. Mamy w firmie we flocie ok 30 Yarisek i wszystkie zalewane sa od nowosci 15w40 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Super, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Zostaje przy syntetuku:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Poczytaj tu http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-olej-tdi-9726/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Lej zawsze syntetyk 5w40 505.01. Ja mam 330000 i taki właśnie zalewam motula. Co ciekawe niemiec jeździł na 5W30 wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Lej zawsze syntetyk 5w40 505.01. Ja mam 330000 i taki właśnie zalewam motula. Co ciekawe niemiec jeździł na 5W30wysłane z Commodore 64 Nic w tym ciekawego nie ma i równie dobrze można jeździć na 5W30, ważne by norma dla pompowtrysków była odpowiednia:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Lej zawsze syntetyk 5w40 505.01. Ja mam 330000 i taki właśnie zalewam motula. Co ciekawe niemiec jeździł na 5W30wysłane z Commodore 64 ale jak dobrze mi się wydaje to 5W30 zaleca producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makovic 1 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Producent zaleca odpowiednie normy a 5w30 to zdaje się ze przeważnie jest z normą 507 i wtedy można to lać do silników z dpf. Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor83 59 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 a może ktoś podpowie mi jaki mam zalać ?moje Audi A4 b7 1.9 TDI 116PS DPF, też może być Motul 5W 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 a może ktoś podpowie mi jaki mam zalać ?moje Audi A4 b7 1.9 TDI 116PS DPF, też może być Motul 5W 40 może nawet powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor83 59 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 dzięki tak też myślałem, ale wolałem się upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 lać co fabryka nakazała a przy 500 tyś wspomnisz że te 200 co masz teraz to śmiechu warte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor83 59 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 mimo to ,że mam dpf? http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-filtry-do-40-i4580381951.html ten będzie dobry do mojej Audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Zamow u kolego dzika (Marcin). Na allegro duzo podrobek jest. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 mimo to ,że mam dpf? http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-filtry-do-40-i4580381951.html ten będzie dobry do mojej Audi? musi być z Gdańska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się