H4mm3R Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 W końcu się dowie że motorownia też czasem napraw wymaga
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 W końcu się dowie że motorownia też czasem napraw wymaga Zawsze coś nowego... a nie ciągle tylko te heble
Arturoo Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 W końcu się dowie że motorownia też czasem napraw wymaga Zawsze coś nowego... a nie ciągle tylko te heble zauważcie jedną prawidłowość...... i jedno i drugie się przegrzewa u niego
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 W końcu się dowie że motorownia też czasem napraw wymaga Zawsze coś nowego... a nie ciągle tylko te heble zauważcie jedną prawidłowość...... i jedno i drugie się przegrzewa u niego To wszystko wina masy... dwu-masy
KmK Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 wszystko ma swój kres miałem niedawno b8 2.0tdi na 3 dni. W życiu zdarłem już trochę tarcz, opon i klocków w różnych autach na torze, ale przyznam, że Twój przypadek jest dla mnie nie odgadniony.. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak w czymś co w ogóle nie przyspiesza można tak rozjechać każde możliwe heble żart żeby nie było:wink:
Bieniek Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Cały sekret tkwi w tym, że normalne b7 z przeciętnym kierownikiem waży w ośce 1500kg, a z Siemianem 1630kg.:grin: Tego to nawet heble z rs nie wytrzymają.
siemian Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Cały sekret tkwi w tym, że normalne b7 z przeciętnym kierownikiem waży w ośce 1500kg, a z Siemianem 1630kg.:grin:Tego to nawet heble z rs nie wytrzymają. no ale zaraz zaraz... 1630kg to b7 waży jak jestem przed obiadem i jak odejmiemy wage auta :polew::polew:
siemian Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Opublikowano 1 Lipca 2013 Mase już masz teraz rzeźba:kox::kox: dokładnie
wladi Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Mase już masz teraz rzeźba:kox::kox: dokładnie http://z1.demoty.pl/09a41f3f0c63fc165596196b77c7e5108a554169/masa-juz-jest Grubo jedziesz z modami Marek:grin::grin:
yanosho Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Maro prawidłowy wybór odnośnie wyboru turbo
siemian Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 jedyny słuszny pod względem ekonomicznym i technicznym Nie ukrywam że zależało mi na czasie, a biorąc pod uwage że o godzinie 10 dowiedziałem się że przydało by się turbo wymienić, a o godz. 11 miałem praktycznie wszystkie części potrzebne do wymiany w aucie, to chyba udało mi się szybko podziałać Turbawka już siedzi na swoim miejscu
srb38vx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 jedyny słuszny pod względem ekonomicznym i technicznym Nie ukrywam że zależało mi na czasie, a biorąc pod uwage że o godzinie 10 dowiedziałem się że przydało by się turbo wymienić, a o godz. 11 miałem praktycznie wszystkie części potrzebne do wymiany w aucie, to chyba udało mi się szybko podziałać Turbawka już siedzi na swoim miejscu http://www.monna.pl/7.1.2013/009%20(kopiowanie).jpg http://www.monna.pl/7.1.2013/013%20(kopiowanie).jpg troche byś wyczyścił ten motorek graty turbawki poprosze wykres po korekcie
Arturoo Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Andrzejku tam od wczoraj jest czyściej jak u Ciebie.................. pytanie.............. jak długo
jedrekx Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Andrzejku tam od wczoraj jest czyściej jak u Ciebie.................. a to możliwe?! :shock3:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się